uusiksi !!! miksi???
yritin eilen yli tunnin ohjekirjan kanssa palauttaa ilmaisia kanavia (noiden ylen kanavien lisäksi jotka siis näkyvät), useaan otteeseen. palautin boxin tehdasasetukset, ei toimi. ainoa joka näkyy on urheilukanava. ja kortilliset ovat siellä. mutta nuo ulkomaiset kanavat, jotka vielä viikko sitten näkyivät ovat kadonneet? miksi?
kanavat katosivat!!!!
8
788
Vastaukset
- edetä rauhassa
100:iin asti? Silloin kanavat varmemmin löytyvät.
- ap.
useaan otteeseen ja ilmaiskanavat näkyivät hakullistassa,mutta kun tallensin, eivät olleetkaan tallentuneet. sen sijaan korttipaikkaiset tallentuivat kyllä (mulla ei ole korttia) olen siis kaapelitaloudessa. tiedätkö missävika? onko yle poistanut nämä kanavat tämän uuden nro 9 muassa (esim bbc tai tv5 ranska)
ap. kirjoitti:
useaan otteeseen ja ilmaiskanavat näkyivät hakullistassa,mutta kun tallensin, eivät olleetkaan tallentuneet. sen sijaan korttipaikkaiset tallentuivat kyllä (mulla ei ole korttia) olen siis kaapelitaloudessa. tiedätkö missävika? onko yle poistanut nämä kanavat tämän uuden nro 9 muassa (esim bbc tai tv5 ranska)
Ylellä ei ole tasan mitään tekemistä minkään BBC Worldin kanssa. Kaapeliyhtiösi (jota et ole suostunut kertomaan) ottaa sen itse satelliitista ja panee omaan kaapeliinsa.
Saattaa olla, että sinulla on antennijohto viallinen tai huonosti kiinni.- on kaapeli
okaro kirjoitti:
Ylellä ei ole tasan mitään tekemistä minkään BBC Worldin kanssa. Kaapeliyhtiösi (jota et ole suostunut kertomaan) ottaa sen itse satelliitista ja panee omaan kaapeliinsa.
Saattaa olla, että sinulla on antennijohto viallinen tai huonosti kiinni.siis ent.htv. ei kai antenijohto ole viallinen kun just tietyt kanavat ei näy ja muut moitteettomasti. ja asennuksessa listassa kyseiset ilmaiskanavat näkyvät, mutteivät tallennu kanavilleen.
on kaapeli kirjoitti:
siis ent.htv. ei kai antenijohto ole viallinen kun just tietyt kanavat ei näy ja muut moitteettomasti. ja asennuksessa listassa kyseiset ilmaiskanavat näkyvät, mutteivät tallennu kanavilleen.
Se antennijohdon viallisuus voi ilmetä juuri noin. Palauta tehdasasetukset ja anna töpselin olla seinästä irti jonkin aikaa.
- hermostunutkissa
..kävi niin että kanavat ovat kyllä kohdallaan, mutta pimeänä,, ääni kuuluu ja tekstitys välillä..
Hermot menee!!
Siis sataan asti ihan ok. Mikä ihme?
digiboxi Topfield ja verkko on Welho.. Voi auttakaa ihmistä.
- a.ap.
ettei kukaan tällä palstalla oletiennyt tällaosesta asiasta!!! luulin että tämä olisi maan laajin asiantuntija foorumi.
- eivät näy enää
> mutta nuo ulkomaiset kanavat, jotka vielä viikko sitten näkyivät ovat kadonneet? miksi?
Eikös juuri viikko sitten parin päivän ajan näkynyt kaikki maksukanavat ilmaiseksi. Sitäkö muistelet? Eivät ne näy enää, ei niitä kannata nyt hakea. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862