Nyt olisi hakusessa ainakin yksi, mahdollisesti muutamakin kämppis, joiden löydyttyä tarkoitus hakea sitten kämppä. Sijaintina Helsingin keskusta tai välitön läheisyys hyvien kulkuyhteyksien kanssa.
Jahka oikea henkilö/-t löytyy, haetaan yhdessä kämppä mikä on mahdollisimman hyvä kaikkien mielestä.
Itse olen 20-vuotias työssäkäyvä nuorimies. Työalueena melkein koko pk-seutu joten olisi hyvä jos kämppä olisi keskustassa koska sieltä helppo liikkua joka suuntaan. Olen sosiaalinen, monien ihmisten kanssa toimeentuleva kaveri.
Olen aika aktiivinen, eli en vietä liikaa aikaa kotona. Baareissa käyn jonkun verran mutta kotona olen aika rauhallinen tapaus.
Hakusessa siis henkilö/-itä jotka haluasiavat jakaa kämpän ja vuokran, mielellään alhaisen sellaisen, kipuraja 450e per henkilö. Kämpän sopisi kaiketi olla mallia jossa jokaisella oma tila, ja tietenkin mielellään sellainen minkä tuntee kodiksi :) Kokemusta on kimppa-asumisesta eikä tähänkään mennessä ole ongelmia ollut!
Kämppää & Kämppiksiä
3
552
Vastaukset
- unohtui
Mail: [email protected]
puh.nro: 046-8848771 - tässä haen
Moi!
Ajankohdasta ei ollut viestissäsi mitään, mutta jos tarkoitit kesäksi, niin voisin olla kiinnostunut yhteiskämpästä. Itselläni kesätyöt Helsingissä kestävät viikot 19-30 (touko-heinä) ja tarvitsisin asunnon täksi ajaksi. Kipurajana koen tuon saman, eli 450e on aika lailla maksimivuokra.
Olen siis 20-vuotias opiskelijatyttö, oikein mukava ja huumorintajuinen. Vapaa-aikaani kulutan monella tavalla, ja kesä pääkaupunkiseudulla on parasta mitä voin tällä hetkellä kuvitella. :D
0445936688 - opiskelijatyttö.
Moi!
Etsin kämppistä Espoon Kilossa olevaan 63m2 kokoiseen kämppään. Todella iso keittiö, sauna, kaksi muuta huonetta ja iso parveke. Vuokra on 380 e sähkö. Sijainniltaan kämppä on hyvä ja siksi en sieltä mieluusti lähtisi. Matkaa kilon rautatieasemalle on n.400 m josta 15 min matka helsingin keskustaan. Olen itse siis amk:ssa opiskeleva 20-vuotias tyttö.
Ota yhteyttä jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946