Tervehdys!
Matka on varattu Mauritiuksella toukokuulle. Pari viikkoa olisi tarkoitus viettää kyseisellä saarella.
Lennämme Helsingin kautta Pariisiin ja Pariisista Mauritiuksella. Perillä ollaan paikallista aikaa klo 5.30. Te jotka olette olleet Mauritiuksella ja olette tähän aikaa aamusta tulleet perille, niin miten olette järjestäneet check-in hotelliin ym? Pääseekö lentokentältä Grande Baieen hyvin esim taksilla? Onko lentokentän läheisyydessä, joku hotelli missä voisi esim. huilia tähän aikaa aamusta.
Mielipiteitä kiitos!!
Perillä paikallista aikaa klo 5.30
5
1206
Vastaukset
- Thelma
Hei, menimme samaa reittiä marraskuussa. Otimme taksin kentältä suoraan hotelliin. Kannattaa verrata hintoja muutamalta kuskilta ja tinkiä, ottavat helposti ylihintaa juuri saapuneilta väsyneiltä turisteilta. Saimme huoneen heti saavuttuamme, hotelleissa on yleensä myös aikaisin vapautuneita huoneita. Jos huonetta ei sattuisi heti saamaan, voi matkatavarat jättää hotellin säilöön, vaihtaa kevyempää ylle ja mennä vaikka altaalle tai rantatuoleihin nokosille! Hotelliin voi tietysti myös ilmoittaa ennakkoon, että on early arrival,niin osaavat huomioida mahdollisuuksien mukaan.
Tarkistakaa muuten paikallinen aika, meillä koneessa saavuttaessa ilmoitettuun aikaan oli tunnin heitto, oli talviaika, mitä AF ei ollut huomioinut, tosin aika oli juuri vaihtunut.
Ihana loma tiedossa teillä.- andlin64
Kiitos näistä tiedoista. Juuri sitä mitä kaipasin!
Taksista puheen ollen. Paljonko maksaa taksi lentokentältä Grand Baie:een? Noin hinta niin tietää mikä on ok hinta ja mikä ylihinnoitettu? - Thelma
andlin64 kirjoitti:
Taksista puheen ollen. Paljonko maksaa taksi lentokentältä Grand Baie:een? Noin hinta niin tietää mikä on ok hinta ja mikä ylihinnoitettu?En ihan tarkkaan osaa sanoa, koska hotellimme ei ollut aivan Grand Baiessa asti, vaan siitä vähän etelään Trou aux Bichessä. Menomatkalla maksoimme muistaakseni reilusti yli 2000 Mur. Paluumatka maksoi vain 1400-1500 Mur.
Kentällä oli monta kuljettajaa taksitolpalla tarjoamassa kyytiä, joten hyvin olisi voinut vähän "kilpailuttaa".
Samalla voi testata kuljettajan kielitaitoa, koska n tunnin mittaisella matkalla voi hyvin haastatella kuskia paikallisista oloista jos yhteinen kieli löytyy.
Luultavasti maksoimme menomatkalla aivan liikaa ja ehkä paluussakin, sitä vai joskus haluaa saada homman vain hoitumaan, kun lomalla on niin paljon muuta mielenkiintoista mihin haluaa aikansa kuluttaa. Loman jälkeen sitä on aina vähän viisaampi :-) - KooämPee
andlin64 kirjoitti:
Taksista puheen ollen. Paljonko maksaa taksi lentokentältä Grand Baie:een? Noin hinta niin tietää mikä on ok hinta ja mikä ylihinnoitettu?Olemme myös toukokuussa (8.5. lähtö Hki) menossa Mautitiukselle, Hki-Pariisi-Mauritius - ja jatkamassa aikaisin aamulla kentältä saaren pohjoisosaan. Mahdollisuutta kimppataksiin...?
- andlin64
KooämPee kirjoitti:
Olemme myös toukokuussa (8.5. lähtö Hki) menossa Mautitiukselle, Hki-Pariisi-Mauritius - ja jatkamassa aikaisin aamulla kentältä saaren pohjoisosaan. Mahdollisuutta kimppataksiin...?
Me tullaan sinne vasta 12.5 2009!! Täältä tilattiin taksi valmiiksi lentokentälle vastaan: http://www.taxicabmauritius.com/ Maksaa 1500MUR eli 35 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579