FS 2002 ongelma!!!

lol0000

Tarvin apua FS2002 liittyväs asias!Latasin finnairin koneita koneelleni mut miten voin siirtää ne fs2002?Kiitos!

6

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simuilija

      No onhan sulla varmasti koko paketti niistä koneista, ei vain textureja, ja ovathan juuri fs2002? Pura ne vaikka winrarilla, ja laita tänne: C:/program files/microsoft games/microsoft flight simulator 2002/aircraft. Mutta mikäli olet ladannut väärin tai ei ole koko konetta niin sitten ei tietysti tule, mutta tuonne koneet kumminkin aina laitetaan...

    • muutenka

      latasit niitä?

      • hyvä sivusto

        www.avsim.com

        vaatii rekkauksen joka on ilmainen. Sieltä löytyy kategoriat ja tarpeita ihan vitusti.


      • onko?
        hyvä sivusto kirjoitti:

        www.avsim.com

        vaatii rekkauksen joka on ilmainen. Sieltä löytyy kategoriat ja tarpeita ihan vitusti.

        yhtään ilmaista hyvää konetta?


      • paskaakin
        onko? kirjoitti:

        yhtään ilmaista hyvää konetta?

        joukossa ja paljon, mutta kyllä sieltä niitä helevetin hyviä löytyy. Jotkut ilmaiskoneista ovat huomattavasti parempia kuin maksulliset vastaavat, eli kyllä siellä laadukkaita tekijöitä silloin tällöin on ollut.

        En kyllä osaa yhtään suositella kun siitä on sen verran aikaa kun olen niitä lataillut, mutta katso itse ja kokeile. Sehän on helppoa kun lataat niitä ison kasan koneelle, sitten yksi kerrallaan asennat, kokeilet ja jos ei ole hyvä, niin poistat välittömästi. Niitä huonoja koneita ei tosiaankaan kannata jättää päälle, sillä se vie muistia, pidentää latausaikoja ja saattaa aiheuttaa joidenkin koneiden kanssa yhteensopivuusongelmia, joka sitten taas tarkoittaa sitä että simu on asennettava uusiksi.

        Yleensä sellainen muistisääntö on hyvä että jos kone on paketiltaan pieni, niin se on melko varmasti pelkkää sontaa. Isommissa ja niissä joihin on tehty paljon liveryjä, on sitten taas hyviä joukossa. Samoin kuin jos koneeseen on tehty esimerkiksi jonkin sortin päivityspaketti, tai joku on tehnyt koneeseen esimerkksi uuden paneelin tms. Tuo kaikki kertoo siitä että kone on ollut ihmisten mielestä niin hyvä että sitä on kannattanut päivittää.

        Sekin on vähän vaikea kertoa että mitkä niistä on hyviä koska sulla on sen verran erilaiset konemieltymykset, itse kun tykkään lentää enemmän niillä koneilla millä oikeasti lennetään ja käytetään potkuria joko nokassa tai pään päällä. Nuo matkustajakoneet ovat jääneet multa vähemmälle.

        Niin ja toinen on sitten se että minä käytän FS2004 ja FSX, en FS2002

        Mutta sivusto on oikeasti hyvä. Rekisteröidy sinne, se on ilmaista, niin pääset ainakin keskustelupalstalle (enkun kielinen) ja pääset tutkailemaan niitä konevalikoimia.

        Jos sulla on sitä hankaluutta ettet tiedä mitä koneita kannattaisi etsiä, siis että mitä koneita maailmassa on, niin siihen en oikeastaan voi auttaa, vaan se pitää melkein opetella itse. Itse olen silloin tällöin kun olen löytänyt jonkun hassun tuntemattoman lentokoneen nimen, googlannut että minkä näköinen se on ja sitten ladannut sen kokeiltavaksi ja yleensä siinä samalla kun on googlannut sitä konetta niin on löytynyt jotain uusia koneita joita on kiinostanut tarkistaa löytyiskö niitä avsimista.


      • hyvästä
        paskaakin kirjoitti:

        joukossa ja paljon, mutta kyllä sieltä niitä helevetin hyviä löytyy. Jotkut ilmaiskoneista ovat huomattavasti parempia kuin maksulliset vastaavat, eli kyllä siellä laadukkaita tekijöitä silloin tällöin on ollut.

        En kyllä osaa yhtään suositella kun siitä on sen verran aikaa kun olen niitä lataillut, mutta katso itse ja kokeile. Sehän on helppoa kun lataat niitä ison kasan koneelle, sitten yksi kerrallaan asennat, kokeilet ja jos ei ole hyvä, niin poistat välittömästi. Niitä huonoja koneita ei tosiaankaan kannata jättää päälle, sillä se vie muistia, pidentää latausaikoja ja saattaa aiheuttaa joidenkin koneiden kanssa yhteensopivuusongelmia, joka sitten taas tarkoittaa sitä että simu on asennettava uusiksi.

        Yleensä sellainen muistisääntö on hyvä että jos kone on paketiltaan pieni, niin se on melko varmasti pelkkää sontaa. Isommissa ja niissä joihin on tehty paljon liveryjä, on sitten taas hyviä joukossa. Samoin kuin jos koneeseen on tehty esimerkiksi jonkin sortin päivityspaketti, tai joku on tehnyt koneeseen esimerkksi uuden paneelin tms. Tuo kaikki kertoo siitä että kone on ollut ihmisten mielestä niin hyvä että sitä on kannattanut päivittää.

        Sekin on vähän vaikea kertoa että mitkä niistä on hyviä koska sulla on sen verran erilaiset konemieltymykset, itse kun tykkään lentää enemmän niillä koneilla millä oikeasti lennetään ja käytetään potkuria joko nokassa tai pään päällä. Nuo matkustajakoneet ovat jääneet multa vähemmälle.

        Niin ja toinen on sitten se että minä käytän FS2004 ja FSX, en FS2002

        Mutta sivusto on oikeasti hyvä. Rekisteröidy sinne, se on ilmaista, niin pääset ainakin keskustelupalstalle (enkun kielinen) ja pääset tutkailemaan niitä konevalikoimia.

        Jos sulla on sitä hankaluutta ettet tiedä mitä koneita kannattaisi etsiä, siis että mitä koneita maailmassa on, niin siihen en oikeastaan voi auttaa, vaan se pitää melkein opetella itse. Itse olen silloin tällöin kun olen löytänyt jonkun hassun tuntemattoman lentokoneen nimen, googlannut että minkä näköinen se on ja sitten ladannut sen kokeiltavaksi ja yleensä siinä samalla kun on googlannut sitä konetta niin on löytynyt jotain uusia koneita joita on kiinostanut tarkistaa löytyiskö niitä avsimista.

        ja selkeästä vastauksestasi. Nyt sitten avsimiin ja tutkimaan tuosta näkökulmasta asioita. Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe