Pettymys

ex-toiveikas

Soitin selvänäkijälle, josta monella oli hyviä kokemuksia ja oli kuulema tiennyt asioita. Tässäpä meidän keskustelusta pätkiä:

Selvänäkijä: olet työssä nykyään
minä: en
S: olet ainakin vasta ollut ja lopettanut työsuhteesi?
M: en ole ollut moneen vuoteen minkäänlaisessa työssä, opiskelen
S: Ai juu, no se näkyy varmaan siksi tuo työ, koska sulla on ilmeisesti opiskelussa työharjoittelua?
M: joo on jossain vaiheessa
S: asut miehesi kanssa asunnossa, josta haluatte muuttaa ja muuton näenki ihan lähiaikoina
M: olemme asuneet uudessa omakotitalossa pari vuotta ja viihdymme täällä erittäin hyvin, unelmiemme täyttymys tämä talo
S: joo no voi olla että jotain remonttia tulee, kun näen tuon muutoksen. Teillä on yksi lapsi ainakin?
M: ei ole yhtään.
S: vahvasti näkyy yksi lapsi, oletko keskenmenon saanut?
M: en ole koskaan ollut raskaana
S: no niitä lapsia kyllä tulee ainakin kaksi... Onko sulla mummoja, jotain terveysongelmaa heille tulossa, no sehän on tietysti normaalia vanhuksilla, mutta...
M: on molemmat mummot elossa
Liirumlaarum ja plaa plaa, tällaista ympäripyöreetä selitteli aikansa. Sitten kysyin, et voisinko kysyä jotain vielä sisaruksistani (joista ei ollut maininnut sanallakaan), vastasi hän: "Meillä alkaa nyt tuo aika kyllä loppua, ja eikös se ole niin, että itsestään yleensä halutaan tietää enemmän kuin muista ihmisistä. Ei ole aina lupaakaan meillä kertoa muiden elämästä... Hehheh, eikö niin?"

Lopuksi toivotteli hyvät keväät ja jatkot. Ja kiitti hei. 50e köyhempänä tunnen itseni aika huijatuksi nyt. En tiedä kehtaanko täällä julkisesti hänen nimeään sanoa, koska en halua olla ilkeä ja puhua pahaa toisista nimen kera. Mutta oli pakko tämä nyt purkaa tänne. Alkää olko ihmiset liian sinisilmäisiä, älkää luottako kaiken maailman tietäjiin!

Tämä selvänäkijä on siis aika tunnettu ja suosittu, lukemieni juttujen mukaan monelle ihmiselle tiennyt lasten oikeat lukumäärät ja muut. Mulle ei tiennyt siis mitään, ei ensimmäistäkään asiaa :(

Vai meneekö tää nyt siihen kategoriaan, et kuulun niihin ihmisiin, joille ei voi ennustaa, koska olen niin "tukossa" tai jotain :D Erittäin avoin olen kyllä elämässä ja elämälle. Hohhoi, en tiiä uskallanko enää soittaa kellekään "näkijälle".

9

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo selvännäkijät on silkkaa huuhaata

      • ex-toiveikas

        Arvostaisin jos et tyhmäksi alkaisi kuitenkaan haukkumaan :) Eihän näistä jutuista mitään kunnon todisteita ole, mutta onhan sitä saanut kuulla juttuja selvänäkijöistä, jotka ovat tienneet asioita, joita ei vain voi tietää tuntematta ihmistä. Siksi otin riskin ja kokeilin. Ajoinki sitä juuri takaa, miten tämäkin yrittämällä yritti johdatella ja kysellä, että löytäisi edes jotain "oikeaa tietoa" minusta ja saisi minut uskomaan häneen.

        Ei kiitos ruoskintaa mulle, osaan kyllä itsekin olla kriittinen.


    • uteliaana ullana

      oliko ajanvarausnäkijä vai sellainen 0700- numero näkijä?

      • ex-toiveikas

        Hän oli näkijä, jolle voi soittaa, sekä kirjoittaa että myös tavata, kiertelee ympäri Suomea ahkerastikin, kun hänen aikataulujaan tsekkasin.


      • edell.
        ex-toiveikas kirjoitti:

        Hän oli näkijä, jolle voi soittaa, sekä kirjoittaa että myös tavata, kiertelee ympäri Suomea ahkerastikin, kun hänen aikataulujaan tsekkasin.

        että ei siis ollut 0700-alkuinen vaan ihan tavan kännynro oli hänellä.


    • mielestäni

      kannattaa kiertää kaukaa kaikki ns.näkijät.Tiedä montako ihmistä on seonnut tai avioliittoa kariutunut vain sen takia, että näkijään yhteyden ottanut on sokeasti luottanut näihin näkijän juttuihin.Toisin sanoen aletaan elää ja hakea tulevaisuutta näkijän sanonnan mukaan.Hömppää koko juttu.

    • tämä ennustaja

      asuu? Olen itse myös joskus kysellyt asioita ja osaksi tuntui pitävän ikäänkuin paikkansa mutta sitten on sellaista joka ei. Ympäripyöreät vastaukset ovat kyllä harmillisia, niitä kun voi tulkita monella tapaa. Kysyin paikkakuntaa siksi kun ajattelin liekö sama henkilö kyseessä.

      • alkup.

        Tampereelta tämä ennustaja...


      • huijattu
        alkup. kirjoitti:

        Tampereelta tämä ennustaja...

        tuli heti mieleen..kyllä näin myöhemmin ketuttaa kun on laittanut rahaa niin paljon näihin ns.ennustajiin.Epätoivoisessa tilanteessa luottaa mihin vaan.Ainoastaan 2 selvännäkijää on olleet luotettavia elämäni aikana.Kumpikin etelä-pohjanmaalta.Täälä tampereella ei tunnu hyviä näkijöitä olevan.Meediot sitten erikseen..Glaudia Eve ei tienny mittää..Kaarina makkonen..huh huh ei mittään.Mieshenkilön ennustuksien toivon menevän metsään(oli aika epätodellisia)eli luultavasti huijausta.Tämä näkemisen lahja on oikeasti niin harvalla ihmisellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      211
      3679
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3476
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3343
    4. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2504
    5. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      49
      2407
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      40
      2225
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      19
      2188
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2186
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      2029
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      37
      1947
    Aihe