Mitä tämä Madonna-mania

oikein on?

Okei, onhan Madonna Tosi Iso Stara ja kiinnostava ihminen (=lööppikamaa), mutta silti aikusten oikeesti?

Parhaat päivänsä nähnyt popin kuningatar, jolla on keskinkertainen lauluääni, jokunen hyvä biisi (uusista ei kannata edes puhua) ja valtameren kokoinen ego tulee yhdeksi illaksi Suomeen esiintymään, kuittaa siitä miljoonia ja häipyy. Tuhannet ihmiset maksavat maltaita siitä, että näkevät pienen pisteen kaukana lavalla jonka läheisyydessä oleskelevat ovat maksaneet itsensä vielä kipeämmiksi. Laulu sentään saadaan kuulumaan joka paikkaan, mutta viitsisikö pelkästään siitä kukaan maksaa...

Madonna on tuotteistanut itsensä onnistuneesti, joten kai pelkästä paketin näkemisestä halutaan maksaa. En vain näe tässä naisessa artistina oikein mitään hyvää tai legendan arvoista. Madonna on paljon melua tyhjästä, esimerkki ihmisestä joka pyrkyryydellä, kunnianhimolla ja vimmatulla halulla olla esillä tekee itsestään tähden. Ja ei kai siinä mitään pahaa ole, mutta parempi tietty olisi jos ihmiset ihailisivat oikeasti lahjakkaita artisteja joilla on muitakin meriittejä kuin kyky pitää paljon melua itsestään.

Puistattaa jo ajatellakin sitä hössötystä kesällä. Toimittajat kyselee "Onko mukavaa olla Suomessa?", johon Maddis vastaa että toki. Ja presto, iltikset hehkuttaa Madonnan rakastavan Suomea. Sitten ruvetaan etsimään Madonnan suomalaisia sukujuuria...

Ja ennen kuin joku alkaa urputtaa, EN ole kateellinen Madonnan menestyksestä. Mua ei henk.koht kiinnosta tuonkaltainen menestys.

8

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ehkä ole,

      mutta paljon kertoo henkisestä tasostasi tulla väittämään, että Madonna ei ole legenda.

      Mikäs siinä jos ei Madonna kiinnosta, mutta miksi vaivautua kirjoittamaan näinkin pitkä kirjoitus joka vielä on täyttä p****a?

      • juhlakalu ko

        vanha "akka" jos rehellisä ollan ja todellakin vain keskinkertainen laulaja....suljetaan merialue ja ilmatila...voe hevonherttinen sentään...miinoitetaan sit suomenlahti ja julistetaan helsinkiin konsertin ajaksi ulkonaliikkumiskielto...sanotaanko notta perseestä koko touhu!


      • N o mun

        mielestä toi teksti oli ihan asiallista... Kelpo luettavaa, muistakaa toki että on olemassa sellanen asia ku mielipiteet.

        Itseni mielestä Madonna on legenda, mutta ei niin positiivisessa mielessä. Älkääkä fanit nyt vetäkö herneitä nenään.


      • että kyllä minä menen
        N o mun kirjoitti:

        mielestä toi teksti oli ihan asiallista... Kelpo luettavaa, muistakaa toki että on olemassa sellanen asia ku mielipiteet.

        Itseni mielestä Madonna on legenda, mutta ei niin positiivisessa mielessä. Älkääkä fanit nyt vetäkö herneitä nenään.

        konserttiin häntä katsomaan ja sitä iloa ei voi kukaan minulta viedä.


      • Ei keikalle menossa
        että kyllä minä menen kirjoitti:

        konserttiin häntä katsomaan ja sitä iloa ei voi kukaan minulta viedä.

        Vaikka Madonna ei mikään kaksinen laulaja olekaan, ymmärrän hyvin hypen. Onhan hän kiistatta yksi tämän planeetan tunnetuimmista ihmisistä, ja pitkän uran eka/vika ? esiintyminen Suomessa. Itse uskon että toisetkin 80 tuhatta lippua menisi kyllä kaupaksi....riippumatta näistä muutamista itkijöistä tällä palstalla.


      • olen odottanut
        että kyllä minä menen kirjoitti:

        konserttiin häntä katsomaan ja sitä iloa ei voi kukaan minulta viedä.

        madden konserttia.Aikanaan kun sitä kuunneltiin tuhatta ja sataa,koskaan ei vaan madde suomeen tullut.Tämän konsertin jälkeen voin sanoa että kaikki parhaat olen nähnyt (Jackson,Rollarit,Tina,Bruce,Bon Jovi useasti)
        Innolla odotan elokuuta,Finnmatkoja lainaten "on jotain mitä odottaa",,,,Toivotaan että setti sisältää mahd.paljon vanhaa hyvää kamaa,eikä uusimpia...

        A-lippu =)


      • Iron Maiden sitten...
        juhlakalu ko kirjoitti:

        vanha "akka" jos rehellisä ollan ja todellakin vain keskinkertainen laulaja....suljetaan merialue ja ilmatila...voe hevonherttinen sentään...miinoitetaan sit suomenlahti ja julistetaan helsinkiin konsertin ajaksi ulkonaliikkumiskielto...sanotaanko notta perseestä koko touhu!

        Miksi jotkut menevät sitten katsomaan jotain Bruce Dickinsonia, joka on jo vanha ukko, jos kerran ikä on jokin ongelma... haloo


      • Material Girl
        olen odottanut kirjoitti:

        madden konserttia.Aikanaan kun sitä kuunneltiin tuhatta ja sataa,koskaan ei vaan madde suomeen tullut.Tämän konsertin jälkeen voin sanoa että kaikki parhaat olen nähnyt (Jackson,Rollarit,Tina,Bruce,Bon Jovi useasti)
        Innolla odotan elokuuta,Finnmatkoja lainaten "on jotain mitä odottaa",,,,Toivotaan että setti sisältää mahd.paljon vanhaa hyvää kamaa,eikä uusimpia...

        A-lippu =)

        Enään ei muita tarvita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe