Olen itse menossa ensimmäiseen näyttelyyn sekä omalta osaltani että koirieni... Mistähän mahdollisesti voisin kysellä handleria? En haluaisi vielä itse esittää :/
Mistä handler?
5
438
Vastaukset
- kasvattaja tai
joku muu rodun harrastaja voi sitä esittää?
- olet menossa
Näyttely ja rotu kannattaa laittaa esille, saat helpommin apua. Jos olen omien kanssa samassa paikassa ja kehä eri aikaan, voin ainakin auttaa.
- Ansu..
Vaasaan olisi ainakin ALUSTAVASTI tarkoitus mennä kahden westien kanssa. Kaverini on lupautunut toista näyttämään.
Varkauden näyttely 16.-17.5. on myös harkinnassa...
Tuuri kesäkuussä on varma kun tässä lähellä asumme! Jos jossain vaiheessa olisi sitten rohkeutta itselläkin astumaan kehään! :) - siellä...
Ansu.. kirjoitti:
Vaasaan olisi ainakin ALUSTAVASTI tarkoitus mennä kahden westien kanssa. Kaverini on lupautunut toista näyttämään.
Varkauden näyttely 16.-17.5. on myös harkinnassa...
Tuuri kesäkuussä on varma kun tässä lähellä asumme! Jos jossain vaiheessa olisi sitten rohkeutta itselläkin astumaan kehään! :)Junior-Handler kehän laidalla. Sieltä monesti saattaa löytyä hyvä handleri. Kysäise, että joutaisiko joku joka vaikka esittää westietä tai jotain muuta terrieriä ja joka käsittelee koiraansa hyvin esittämään sinun koiraasi. Minä löysin sieltä toiselle koiralleni, erittäin mukavan ja hyvän vakihandlerin. =)
- Näytetty
Vaarallista ole vaikka hylättykin tulee lienee pääasia ettei koira pure tuomaria esim hampaita katsotaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251