Hei mäykkyihmiset! Minkälaisia kokemuksia teillä on näyttelyistä?
Minulla on pkk mäykkypoika, jonka kanssa mennään Eesti Võitjaan kesällä. Ensimmäinen näyttelymme emmekä odota suurta menestystä, mutta minkälaisia kokemuksia teillä on?
Mitä olette oppineet ja osaatteko antaa vinkkiä noviisille?
Mäykkyjähän ei virallisesti trimmata, mutta ainakin tassuja kuitenkin siistitään, eikö? Mitä muuta olette nähneet ja mitä suosittelette?
Minkälaista porukkaa näyttelyissä käyvät mäykkyihmiset ylipäätään ovat? Vedetäänkö yhtä köyttä vai ollaanko hampaat irvessä verisiä vihamiehiä?
Näyttelyistä
3
347
Vastaukset
- Roppien jahtaaja
Mene mukaan vaan, näyttelyissä on tosi hauskaa! Minäkin ajattelin vain kerran käyttää koiraani, mutta niinpä vain me kierretään kesät talvet näyttelyjä pitkin suomea, ja mukavaa on, sekä meillä että koirilla.
Näyttelyissä on ihan mukavaa porukkaa ja ainakin meidät neuvottiin kivasti alkuun. Nyt yritän itse toimia samalla tavalla, joten rohkeasti vaan kyselemään apua, jos jokin asia mietityttää.
Mukavia näyttelyjä teille! - janskuuu
mulla on suurinpiirtein sama ongelma kun mä saisin ehkä mennä näyttämään mun veljen mäykkyy kisoihin tää Karijoella... mutta en osaa :/
tottakai haluisin koska se tois kokemuksii koirasta mutta en kehtaa kysyy veljeltä ku sitte se pääsee viisasteleen :) ja isä sanoo no kyllä sä ny osaat ku näet miten muut menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390