Hei mäykkyihmiset! Minkälaisia kokemuksia teillä on näyttelyistä?
Minulla on pkk mäykkypoika, jonka kanssa mennään Eesti Võitjaan kesällä. Ensimmäinen näyttelymme emmekä odota suurta menestystä, mutta minkälaisia kokemuksia teillä on?
Mitä olette oppineet ja osaatteko antaa vinkkiä noviisille?
Mäykkyjähän ei virallisesti trimmata, mutta ainakin tassuja kuitenkin siistitään, eikö? Mitä muuta olette nähneet ja mitä suosittelette?
Minkälaista porukkaa näyttelyissä käyvät mäykkyihmiset ylipäätään ovat? Vedetäänkö yhtä köyttä vai ollaanko hampaat irvessä verisiä vihamiehiä?
Näyttelyistä
3
363
Vastaukset
- Roppien jahtaaja
Mene mukaan vaan, näyttelyissä on tosi hauskaa! Minäkin ajattelin vain kerran käyttää koiraani, mutta niinpä vain me kierretään kesät talvet näyttelyjä pitkin suomea, ja mukavaa on, sekä meillä että koirilla.
Näyttelyissä on ihan mukavaa porukkaa ja ainakin meidät neuvottiin kivasti alkuun. Nyt yritän itse toimia samalla tavalla, joten rohkeasti vaan kyselemään apua, jos jokin asia mietityttää.
Mukavia näyttelyjä teille! - janskuuu
mulla on suurinpiirtein sama ongelma kun mä saisin ehkä mennä näyttämään mun veljen mäykkyy kisoihin tää Karijoella... mutta en osaa :/
tottakai haluisin koska se tois kokemuksii koirasta mutta en kehtaa kysyy veljeltä ku sitte se pääsee viisasteleen :) ja isä sanoo no kyllä sä ny osaat ku näet miten muut menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481