Hei mäykkyihmiset! Minkälaisia kokemuksia teillä on näyttelyistä?
Minulla on pkk mäykkypoika, jonka kanssa mennään Eesti Võitjaan kesällä. Ensimmäinen näyttelymme emmekä odota suurta menestystä, mutta minkälaisia kokemuksia teillä on?
Mitä olette oppineet ja osaatteko antaa vinkkiä noviisille?
Mäykkyjähän ei virallisesti trimmata, mutta ainakin tassuja kuitenkin siistitään, eikö? Mitä muuta olette nähneet ja mitä suosittelette?
Minkälaista porukkaa näyttelyissä käyvät mäykkyihmiset ylipäätään ovat? Vedetäänkö yhtä köyttä vai ollaanko hampaat irvessä verisiä vihamiehiä?
Näyttelyistä
3
355
Vastaukset
- Roppien jahtaaja
Mene mukaan vaan, näyttelyissä on tosi hauskaa! Minäkin ajattelin vain kerran käyttää koiraani, mutta niinpä vain me kierretään kesät talvet näyttelyjä pitkin suomea, ja mukavaa on, sekä meillä että koirilla.
Näyttelyissä on ihan mukavaa porukkaa ja ainakin meidät neuvottiin kivasti alkuun. Nyt yritän itse toimia samalla tavalla, joten rohkeasti vaan kyselemään apua, jos jokin asia mietityttää.
Mukavia näyttelyjä teille! - janskuuu
mulla on suurinpiirtein sama ongelma kun mä saisin ehkä mennä näyttämään mun veljen mäykkyy kisoihin tää Karijoella... mutta en osaa :/
tottakai haluisin koska se tois kokemuksii koirasta mutta en kehtaa kysyy veljeltä ku sitte se pääsee viisasteleen :) ja isä sanoo no kyllä sä ny osaat ku näet miten muut menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1432841Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2782548Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?341502Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.381484- 1211212
- 1081163
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151075Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041053Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.317935Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La60922