Tiistaina

miljoonapulu

Mitä teidän tiistai iltaanne kuuluu?

Onko päivä mennyt mukavasti?

14

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin tuon muuton merkeissä se on sujunut.Roudannut tavaraa kaksi autokuormaa uuteen paikkaan.Huomenna jatkuu sama souvi.Varsinaanen kökkä.Osallistujat vaan vähissä.

      • miljoonapulu

        Muutto on iso urakka. Onko pitkäkin matka uuteen kotiin?


      • miljoonapulu kirjoitti:

        Muutto on iso urakka. Onko pitkäkin matka uuteen kotiin?

        Moicca,kirjekyyhky
        ei se muuttomatka ole kuin n.20km.joten kaksi farkkuvolvon kuormaan saa päivässä vietyä.Perjantai aamuna tulee kuormaauto jolla viedään loput.
        Tupareita 40 ryhmälle voidaan harkita,huom harkita ;)


    • Oikein hyvin

      Kiitos, vielä kun äsken tempasin kanakebabin naamariin, niin nyt tuntuu vieläkin paremmalta.

      Mutta, miksi ihmeessä sä olet vaihtanut nimimerkkisi, tai käytät jopa jo kahta sellaista nykyisin?

      • miljoonapulu

        No, en ole vaihtanut nimimerkkiä. Miksi niin luulet? Kirjoitan vain ja ainoastaan tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä. Mulla niin vähän mielikuvitusta etten keksisi kirjoittaa kahdella :)

        Kanakebab? En tiennyt, että kanakebabejakin on. Ettet nyt vaan narraisi mua :).

        Hienoa jos päivä on mennyt oikein hyvin :)


      • Mikä on tietysti
        miljoonapulu kirjoitti:

        No, en ole vaihtanut nimimerkkiä. Miksi niin luulet? Kirjoitan vain ja ainoastaan tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä. Mulla niin vähän mielikuvitusta etten keksisi kirjoittaa kahdella :)

        Kanakebab? En tiennyt, että kanakebabejakin on. Ettet nyt vaan narraisi mua :).

        Hienoa jos päivä on mennyt oikein hyvin :)

        Hieno homma, että oppii tuntemaan, mitä ketäkin kirjoittelee ;)( joten anteeksi erehdyksestäni )

        En kuule narraa, se on muuten tosi hyvää ja maistuis varmaan sullekin ;)

        Aivan ja niin se meni tämäkin päivä, toivottavasti jatkossakin ;)


    • N-iCeFlower

      meni töissä, kotona siivotessa ja päiväunet nukkuessa. Kävin myös matkatoimistossa maksamassa matkan. Lähden ensi viikolla käymään Tallinnassa päiväristeilyllä. :)

      • miljoonapulu

        Päiväsi taisi mennä nopeasti sitten? Toivon, että sulle tulisi kiva reissu Tallinnaan. Olen kuullut, että moni on tykännyt Tallinnasta.

        Oletko ennen käynyt?


      • N-iCeFlower
        miljoonapulu kirjoitti:

        Päiväsi taisi mennä nopeasti sitten? Toivon, että sulle tulisi kiva reissu Tallinnaan. Olen kuullut, että moni on tykännyt Tallinnasta.

        Oletko ennen käynyt?

        Viimeksi kävin Tallinnassa syksyllä ja sitä ennen muutama vuosi sitten. Aika paljon siellä on hinnat kallistuneet...


      • miljoonapulu
        N-iCeFlower kirjoitti:

        Viimeksi kävin Tallinnassa syksyllä ja sitä ennen muutama vuosi sitten. Aika paljon siellä on hinnat kallistuneet...

        Taitaa olla joka paikassa sama juttu eli hinnat kallistuu.

        Jaaha, tuttu kohde sulle siis.


    • tretori

      Päivä kului työpaikalla, mutta onneksi työhuoneen ikkunasta sain nauttia auringon valosta! Nopeasti kotiin päivällisen tekoon ja juniorin tenttaus huomista äikän koetta varten.
      Kiireellä taloushallinnon iltakoulutukseen. Koulutuksesta etuajassa kotiin, jotta ehdin keittää kahvit taloyhtiön hallitukselle (jonka jäsen siis itsekin olen).
      Kokous tuli pidettyä ja hyviä päätöksiä tehtyä.
      Kokouksen jälkeen muksuille iltapala ja hyvän yön toivotuket. Pikainen webbiavaruus ja hammasharja kutsuu minuakin. Öitä

      • miljoonapulu

        Olipa kiireinen päivä sinulla. Miten tänään on mennyt?


      • tretori
        miljoonapulu kirjoitti:

        Olipa kiireinen päivä sinulla. Miten tänään on mennyt?

        Tänään etätöitä kotona - budjetin tekoa...
        Kauppaan - ruuan tekoa - junnut tallille ja jääkiekkohallille - illaksi budjetointipalaveriin. Just palasin ja syötiin lasten kanssa "iltapalaksi" äklömakeat ystävänpäiväleivokset:)


      • miljoonapulu
        tretori kirjoitti:

        Tänään etätöitä kotona - budjetin tekoa...
        Kauppaan - ruuan tekoa - junnut tallille ja jääkiekkohallille - illaksi budjetointipalaveriin. Just palasin ja syötiin lasten kanssa "iltapalaksi" äklömakeat ystävänpäiväleivokset:)

        Elämäsi vaikuttaa kiireiseltä. Pidä huolta ettet stressaannu. Jooko? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe