tässä talossa

niin hiljaista

olen tässä nyt melkein puoli tuntia etsiskellyt keskustelupalstaa jossa voisi jutella syviä tai pintaa,eikä tarttis lähteä heti pariutumaankaan..
Olisikohan se tämä!?
Olen paljon vieraillut suomi24:ssä muilla osastoilla ,vaan tämä on uusi.Viimeiset puoli vuotta ovat menneet tutkien suhteet ja tunteet-palstaa ja siellä uskottomuusjutut.
Niin,tässä talossa on aika hiljaista.Täällä olemme mies ja minä. Juttua tulisi,minulta,vaan ei mieheltä.
Mies oli uskoton viime vuonna (suhde siis),syksyllä sain tietää ja minähän hajosin..
Nyt ollaan joten
kuten tolpillaan asian kanssa mutta minä en ole tyytyväinen (no, miten voisinkaan)
Eniten painaa kuitenkin se kun asiasta ei saisi enää mitään puhua.Eikä täällä oikein puhuta mistään muustakaan.Lasten asiat käydään läpi ja vähän muittenkin,uutiset ihmetellään ja säät jne..
mistään tunneasioista ei puhuta.Mies menee heti vaikeaksi kun aloitankin.Rakkaudesta ei kuiskutella ,ei kumpikaan kylläkään. Nukkumaan mennessä pidetään kyllä hetken kädestä kiinni,siinä kaikki.Seksiä on hiukan,monia vuosia tässä välissä että ei ollenkaan (kärsin vaihdevuosiongelmista ja masennuksesta).
Se ehkä olikin syy miksi mieheni aloitti suhteen toisen naisen kanssa.En ole sitäkään saanut kunnolla selville että miksi..
Sain painostettua miehen perheneuvolaan,kerran on ollut mukana,mutta terapia jatkuu vielä.
Olemme työelämässä kumpikin,työ vie kivasti mennessään,eikä illalla enää pajon jaksakkaan.
Nyt olen sairauslomalla flunssassa ja aikaa on ollut taas miettiäkin asioita,ehkäpä liikaakin.
En luota mieheeni vieläkään,pelkään että jossain muodossa suhde on vielä olemassa.Hän ei ole kotona sellainen kuin ajattelisin vaimoaan rakastavan ,katuvan miehen olevan.Hän nukkuu tosi paljon viikonloppuisin ja katsoo lopun ajan televisiota!!
Hän on ystävällinen minulle ja mielellään lähtee vaikka ajelemaan tai syömään jne..
Mutta..jokin hiertää..
Tutkin hänen puhelimensa melkeinpä joka päivä(mitäpä se auttaa ,saahan hän tiedot sieltä pois).
Olen alkanut halveksia häntä hiukan tekojensa vuosi,mielestäni hän on toiminut niin lapsellisesti ja vastuuttomasti.Toisaalta hän on ollut käsittämättömän ovela järjestellessään tapaamiset ja todella hyvä valehtelija, mielikuvitustakaan ei ole puuttunut,ei todellakaan.
Luulin aina ennen että luen häntä kuin avointa kirjaa,nyt olen ollut täysin ymmälläni..
Hyvät ystävät,kirjoitelkaa..mitä minä voisin tehdä tai mitä tahansa asian tiimoilta mieleenne tuleekaan.Onko vastaavia kokemuksia jne..
Loppuu nyt vähän töksähtäen tämä juttu(kuume tekee olon huteraksi).Jutellaan lisää!?

27

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????????

et ole ainoa petetty,koska miehet ovat suuria lapsia ja meillä naisilla on valitettavasti se hoivapuoli niin voimakas,että aina löytyy syli,jos vaimo parka ei ole saatavilla .
      Kerroit kärsineesi vaihdevuosioireista ja masennuksestakin,niin siinäpä oiva syy etsiä ymmärtäjää vieraasta ja nuoresta naisesta,jolla ongelmat vielä edessä päin.
      Älä alistu moiseen kohteluun vaan yritä nousta sen yli ja miettiä jotain muunlaista elämää vain oletko niin mahdottomassa tilassa ettei se ole mahdollista...............voimia.

• HTZA

pidät mölysi mahassa, kuten sanotaan.
      Tällaisille valituksille on jo tarpeeksi naurettu.
      Niin keinotekoisia ne ovat.

• viivatiina

kokeillu pystytkö ite pitään mölyt mahassas näitä samanlaisia vastauksia sulta oon lukenu monia kertoja.

• itselläsi
        viivatiina kirjoitti:

kokeillu pystytkö ite pitään mölyt mahassas näitä samanlaisia vastauksia sulta oon lukenu monia kertoja.

tapahtumien kulkuun. Jos sinulla on hyvä mies, mikset ole nähnyt vaivaa hänen eteensä?

Todennäköisesti olet jättänyt ulkonäkösi hoitamisen aivan rempalleen. Lihonut rauhassa sohvan nurkassa ja kuljeskelet jossain ikävän värisissä tylsissä vaatteissa.

Työ vie mukanaan, sanot. Onko työ maailman tärkein asia? Eikö paljon tärkeämpää ole läheiset ihmissuhteet?

Ei ole mikään ihme, että jos seksiä ei ole ollut vuosikausiin, mies lähtee etsimään sitä muualta. Rupea määrätietosesti elvyttämään suhdettanne, tee itsesi jälleen houkuttelevaksi!

Tai sitten jatkat vain kytistystä, asian vatvomista ja suremista.Ja odotat kunnes ukko on tarpeeksi masentunut ja muuttuu kyvyttömäksi, jolloin voit kokea olevasi "turvassa".

• HTZA
        viivatiina kirjoitti:

Johtunee, varmaan, siitä että itkijänaiset ovat aina naisia.
        Ja miehet painuivat pellolle.
        Siten saatiin jotain aikaiseksikin, muinoin, ja ehkä tänäkin päivänä.
        Älä akka jurise, tarkoittaa että katso itseesi ja katso eteenpäin.

• niin hiljaista

siis oliko tämä nyt kumminkin väärä palsta purkaa tuntojaan??
        Jos sä HTZA aloittajalle(siis mulle)vänkytät,niin lopettaisitko heti..
        Mä olen aika pahassa kunnossa ollut miehen uskottomuuden takia,siksipä ihan asiallista juttua haluaisin tällaistenkin asioitten tiimoilta.
        Mene kuule pois täältä jos et tarpeeksi kypsä ole näihin keskusteluihin..
        tai kertoisitko kenties mistä moinen suhtautuminen...jotain outoa..

• viivatiina
        itselläsi kirjoitti:

tapahtumien kulkuun. Jos sinulla on hyvä mies, mikset ole nähnyt vaivaa hänen eteensä?

Todennäköisesti olet jättänyt ulkonäkösi hoitamisen aivan rempalleen. Lihonut rauhassa sohvan nurkassa ja kuljeskelet jossain ikävän värisissä tylsissä vaatteissa.

Työ vie mukanaan, sanot. Onko työ maailman tärkein asia? Eikö paljon tärkeämpää ole läheiset ihmissuhteet?

Ei ole mikään ihme, että jos seksiä ei ole ollut vuosikausiin, mies lähtee etsimään sitä muualta. Rupea määrätietosesti elvyttämään suhdettanne, tee itsesi jälleen houkuttelevaksi!

Tai sitten jatkat vain kytistystä, asian vatvomista ja suremista.Ja odotat kunnes ukko on tarpeeksi masentunut ja muuttuu kyvyttömäksi, jolloin voit kokea olevasi "turvassa".

joku osuus ei mulla oo mitään valittamista suhteessani mieheeni.

• viivatiina
        HTZA kirjoitti:

Johtunee, varmaan, siitä että itkijänaiset ovat aina naisia.
        Ja miehet painuivat pellolle.
        Siten saatiin jotain aikaiseksikin, muinoin, ja ehkä tänäkin päivänä.
        Älä akka jurise, tarkoittaa että katso itseesi ja katso eteenpäin.

kysyin vaan sehän on täällä sallittua vai onko tullu sääntöihin muutoksia.

• HTZA
        niin hiljaista kirjoitti:

siis oliko tämä nyt kumminkin väärä palsta purkaa tuntojaan??
        Jos sä HTZA aloittajalle(siis mulle)vänkytät,niin lopettaisitko heti..
        Mä olen aika pahassa kunnossa ollut miehen uskottomuuden takia,siksipä ihan asiallista juttua haluaisin tällaistenkin asioitten tiimoilta.
        Mene kuule pois täältä jos et tarpeeksi kypsä ole näihin keskusteluihin..
        tai kertoisitko kenties mistä moinen suhtautuminen...jotain outoa..

pyrin noudattamaan sitä.
        Mutta luulen että en pysty.
        Mies tai nainen on aina uskoton jostain syystä.
        Hae se uskottomuuden syy.
        Ei se sen vaikeampaa ole.
        Maha iso, hoitamaton olemus, rupsahtanut, haiseva hengitys, kuorsaus, löysä pimppi, tuulipuku, paksut nilkat, reidet...
        Siinä aluksi.

Älä minulle kiukuttele, tuskin se syy on minussa.
        Minähän vain neuvon ja autan.

• HTZA
        viivatiina kirjoitti:

kysyin vaan sehän on täällä sallittua vai onko tullu sääntöihin muutoksia.

Vai kuinka?

• viivatiina
        HTZA kirjoitti:

Vai kuinka?

kiitos.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

pyrin noudattamaan sitä.
        Maha iso, hoitamaton olemus, rupsahtanut, haiseva hengitys, kuorsaus, löysä pimppi, tuulipuku, paksut nilkat, reidet...
        Siinä aluksi.

...tarkentaisit kirjoitustasi, etten ymmärtänyt väärin.

Siis "Mies tai nainen on aina uskoton jostain syystä." Miksi ajattelet näin? AINAko???

Tahdotko neuvoa ja auttaa siksi, että ajattelet Tietäväsi oikeat vastaukset? Vai miksi?

Sitten vielä yksi kysymys. Juolahti mieleeni.

Kirjoititko itse Aloituksen?

• tuolle
        viivatiina kirjoitti:

joku osuus ei mulla oo mitään valittamista suhteessani mieheeni.

ap:lle.

• viivatiina
        tuolle kirjoitti:

ap:lle.

mutta en malttanu olla kirjoittamatta.

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Heikunkeikku kirjoitti:

Siis "Mies tai nainen on aina uskoton jostain syystä." Miksi ajattelet näin? AINAko???

Tahdotko neuvoa ja auttaa siksi, että ajattelet Tietäväsi oikeat vastaukset? Vai miksi?

kaikkitietävä hatsa vai miten se lausuttaneen ,haluaisin kertoa,että koska olet mitä ilmeisemmin lapsena kulkenut liian pienissä kengissä ka koulussa kiusattu pipon takia,työelämässä kaikki inhoavat sinua jne on olemassa palsta nimeltä huuhaa.

• niin hiljaista
        HTZA kirjoitti:

pyrin noudattamaan sitä.
        Siinä aluksi.

kuule , ei mitään noista löydy tästä naisesta..
        punertava raidoitettu tukka,hyvä leikkaus
        paino alle 70
        pituus yli 160
        muodikkaat rillit
        ulkoluuk:musta toppis,mustat farkut,punainen baskeri
        lisäksi: muutamia kehuja ulkomuodosta silloin tällöin
        Enkä kiukuttele asiasta sulle,vaan kiukuttelen siitä että yleensä olet täällä

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

minä aloitan ja vastaan aina tällä samalla nimimerkillä.

Kyllä, aina ollaan uskottomia, tavalla tai toisella.
        Mustasukkaiset näkevät uskottomuutta kaikkialla.

Viaton, istahtaminen, vaikkapa naapurinmiehen syliin, lavatansseissa on uskottomuutta, tai tanssiminen Tangoa naapurinmuijan kanssa..

MIEHET,NAISET sen kestää, ja ovat aina kestäneet.

Koko uskottomuus on ihan älytön sana.
        Selitä sinä, tähän parempaan en pysty.
        Minä en ole koskaan pettänyt ketään. Poikennut vain vieraissa.

• pönäkkä½½½½½½§§§

paino alle 70
        pituus yli 160
        muodikkaat rillit

Olen paksuhko,ruokkoamaton,kuljen ryysyissä ja en polta enkä juo,mutta silti mieheni nykyinen ei ole koskaan pettänyt minua 35v yhessä olon aikana.

• :DDDDDDDDDDD

paino alle 70
        pituus yli 160
        muodikkaat rillit

siis kaikkiin jotka tuovat mieleen sanan: mies

• HTZA
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

kaikkitietävä hatsa vai miten se lausuttaneen ,haluaisin kertoa,että koska olet mitä ilmeisemmin lapsena kulkenut liian pienissä kengissä ka koulussa kiusattu pipon takia,työelämässä kaikki inhoavat sinua jne on olemassa palsta nimeltä huuhaa.

kiukkuja laita, hän on kiltti ihminen.
        50- luvulla ei paljon kenkiä ollut, innokkaana hiihtäjänä sain aina pieniä Monoja ja jalat palelivat, mutta voitinpas kuitenkin jonkun kiplailun, oli kiire maaliin.
        Työkavereilta saat kysyä itse.
        Kohta tulee 40v. ja vielä ne ovat puhuneet minulle, tullet lounaalle ihan samaan pöytään.
        Huuhaan saavat muutkin päätellä ja äänestää.
        Poistavat vain kaikki viestini niin enköhän opi?

• viivatiina
        HTZA kirjoitti:

minä aloitan ja vastaan aina tällä samalla nimimerkillä.

Kyllä, aina ollaan uskottomia, tavalla tai toisella.
        Mustasukkaiset näkevät uskottomuutta kaikkialla.

Viaton, istahtaminen, vaikkapa naapurinmiehen syliin, lavatansseissa on uskottomuutta, tai tanssiminen Tangoa naapurinmuijan kanssa..

MIEHET,NAISET sen kestää, ja ovat aina kestäneet.

Koko uskottomuus on ihan älytön sana.
        Selitä sinä, tähän parempaan en pysty.
        Minä en ole koskaan pettänyt ketään. Poikennut vain vieraissa.

jotka tuppaa aina naapurin miesten syliin viatontahan se toki on mutta kyllä varmaan näiltä naisilta puutuu jotain tai on pahasti vialla tunne elämässä ei kukaan normaalilla tunteella varustettu ihminen niin nainen kun mieskään tuppaa toisen syliin tai suuhun tanssi on taas ihan eri asia.

• HTZA

paino alle 70
        pituus yli 160
        muodikkaat rillit

saisimme poistettua tuon, muunkin, roskasakin?
        :)

• HTZA§
        viivatiina kirjoitti:

jotka tuppaa aina naapurin miesten syliin viatontahan se toki on mutta kyllä varmaan näiltä naisilta puutuu jotain tai on pahasti vialla tunne elämässä ei kukaan normaalilla tunteella varustettu ihminen niin nainen kun mieskään tuppaa toisen syliin tai suuhun tanssi on taas ihan eri asia.

kerro kun olet eronnut.

• HTZA
        pönäkkä½½½½½½§§§ kirjoitti:

Olen paksuhko,ruokkoamaton,kuljen ryysyissä ja en polta enkä juo,mutta silti mieheni nykyinen ei ole koskaan pettänyt minua 35v yhessä olon aikana.

Elämäsi olisi voinut olla jännittävää.
        Ainakin on se hyvä että ei tarvitse siivota, mitään.

• viivatiina
        HTZA§ kirjoitti:

kerro kun olet eronnut.

teitä on niin monta.

• Pantalones

Hätkähdin kun luin tämän! Se olisi ihan hyvin voinut olla minun vaimoni kirjoittama. Täsmälleen sama tarina!

• tankavaara

tämänkaltaisiin aloituksiin niin nyt vastaan, koska
      kerroit asiasi hyvin.

Teille tulee avioero. Miksi?
      Koska ilmaiset itsesi hyvin ja koet "ylemmyyttä".

Edesmennyt isäni sanoi, että "kaikki hyvät" naiset kaikkosivat häneltä nuorena siksi, ettei hän osannut soittaa kitaraa, eikä hänellä ollut kiharaa tukkaa.

Evoluutio (kai) tekee kokoajan meille "tepposia"... vai tekeekö?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe