Olen aina pitänyt arvossa
riippumattomuutta
vapautta tehdä
mitä haluan
Kieltäytynyt olemasta
lähellä ketään
härkäpäisesti täydellisen
itsenäinen
Niin kauniisti
ja hiljaa laitoit
salpasi kiinni
minuun
Rakkaus on myös vapautta
en tarvitse enää etäisyyttä
minun on nyt
parempi hengittää
Salpa
18
470
Vastaukset
- laudi**
Kuin salaa
naisella on
myös taito
"vedellä oikeista naruista"...
niin ettei mies edes huomaa..- tomppa2006
...se vaan monasti käy, ei mahda mitään, heh...
En silti pane lainkaan pahakseni!
Kiitos laudi ymmärtäväisistä sanoistasi.
- padme_amidala
*huokaus*
Kiitos herkästä lukuhetkesttä : )- tomppa2006
...palaute kommentti, mahtava...
Sait minut hyvälle tuulelle (taas kerran). Kiitos.
*hymyilee*
...Taas sä teit...
Rakkaus on myös vapautta
en tarvitse enää etäisyyttä
minun on nyt
parempi hengittää
Oooooot sä upee ...
Hovineito kiittää taas=)- tomppa2006
...kravatti kaulaan ja juhlapuku päälle...
Yritän olla tänään oikein edustava ja ylisanojesi arvoinen.
Krisse, kiitos paljon kommentistasi.
*kumarrus*
Rakkaus antaa hengittää
ei salpaa hengitystä
rakkaus antaa vapauden
ei kahlitse rakastaan
juuri näin, kuin runossasi sanoit
rakkaus on vapautta
ihanaa sellaista
joka kuitenkin antaa kaiken tarvittavan. :)
Kiitos runostasi!- tomppa2006
...kaikkea tuota mitä kirjoitit...
Ajattelin runoa tehdessäni kaikenlaisia elämää rajoittavia ja estäviä asioita kuten kahleita, mutta se on sanana mielestäni negatiivinen ja pohdin pitkään mikä voisi olla sopiva. Salpa on vähän samanlainen kuin haka, ei niin rajoittava kuin esim lukko, joten valitsin sen.
Kiitos diinaliin hyvästä ja kannustavasta palautteesta.
- Mysteriet
Tomppa on löytänyt voittajansa =)
Wau- tomppa2006
...ja rouva kuulkoon! Näin se vain on...
Puhut vähän mutta kauniisti. Kiitos.
- Minanoita
Tässä runossa leijailee
sellaisen ikuisen rakkauden
tuntua:
"Niin kauniisti
ja hiljaa laitoit
salpasi kiinni
minuun"
Huokaus,sanoo noita jonka mielestä tämä oli
kaunista luettavaa=))- tomppa2006
...asian sinulle...
Tuota säkeistöä kirjoittaessani jouduin syvän liikutuksen valtaan ja tunsin silmänurkkani kostuvan.
Kiitos noita kauniista palautteesta.
- *MURUKULTA*
*huokaus*.. :○)
Voisitko,,,Olisitko niin ystävällinen..Onko mahdollista,,siis,,
Käykö sinulle..Onko sinulla aikaa,,Voi voi.. No,,,jos minä nyt...pyydän kuitenkin,,
Minä sitä, että taidan pyörryä hetkeksi, jos sopii ja....*kops*_________! *huoh*!- tomppa2006
...tuoda hajusuolaa ja nenäliinan...
Tavoitteeni ei ollut tyrmätä lukijoita, vaan ainoastaan tarjota pienen pieni lukunautinto.
Tarjoan sinulle kahvia ja konjakkia! *ole hyvä*
*runomaakari hymyilee*
- Belethiel
sinäpä sen sanoit; "rakkaus on myös vapautta" ja jos se ei sitä ole, ei se taida olla edes rakkautta. Tulipa hyvä mieli runostasi, jollain on asiat oikein ja rakkaus kohdallaan.
- tomppa2006
...sanoit palautteessasi asioita, jotka tuovat hyvän mielen kirjoittajalle...
Olen oikein otettu aina, jos pystyn lukunautinnon tarjoamaan runollani.
Kiitos sanoistasi.
- pups
ja itsenäisyys on pidemmän päälle raskasta ja tylsää, jos ei niitä saa jakaa jonkun kanssa.
On paljon mukavampaa, helpompaa ja kevyempää olla itsenäinen, kun se toinen, hän, kulkee mukana rakkauden sitein kahlehdittuna. Ihana runo.- tomppa2006
...varsinkin raskasta ja tylsää, kun härkäpäisesti tavoittelee sitä itsenäisyyttä...
Kaksin on mukavampaa, eikä ainakaan täällä kilise rakkauden raskaat kahleet, vaan oma riippumattomuus ja vapaus on osa sitä yhdessäoloa.
Palautteesi piristi yöllistä kulkijaa, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634