Salpa

tomppa2006

Olen aina pitänyt arvossa
riippumattomuutta
vapautta tehdä
mitä haluan

Kieltäytynyt olemasta
lähellä ketään
härkäpäisesti täydellisen
itsenäinen

Niin kauniisti
ja hiljaa laitoit
salpasi kiinni
minuun

Rakkaus on myös vapautta
en tarvitse enää etäisyyttä
minun on nyt
parempi hengittää

18

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laudi**

      Kuin salaa
      naisella on
      myös taito
      "vedellä oikeista naruista"...
      niin ettei mies edes huomaa..

      • tomppa2006

        ...se vaan monasti käy, ei mahda mitään, heh...

        En silti pane lainkaan pahakseni!

        Kiitos laudi ymmärtäväisistä sanoistasi.


    • padme_amidala

      *huokaus*

      Kiitos herkästä lukuhetkesttä : )

      • tomppa2006

        ...palaute kommentti, mahtava...

        Sait minut hyvälle tuulelle (taas kerran). Kiitos.

        *hymyilee*


    • ...Taas sä teit...

      Rakkaus on myös vapautta
      en tarvitse enää etäisyyttä
      minun on nyt
      parempi hengittää

      Oooooot sä upee ...
      Hovineito kiittää taas=)

      • tomppa2006

        ...kravatti kaulaan ja juhlapuku päälle...

        Yritän olla tänään oikein edustava ja ylisanojesi arvoinen.

        Krisse, kiitos paljon kommentistasi.

        *kumarrus*


    • Rakkaus antaa hengittää
      ei salpaa hengitystä
      rakkaus antaa vapauden
      ei kahlitse rakastaan

      juuri näin, kuin runossasi sanoit
      rakkaus on vapautta
      ihanaa sellaista

      joka kuitenkin antaa kaiken tarvittavan. :)

      Kiitos runostasi!

      • tomppa2006

        ...kaikkea tuota mitä kirjoitit...

        Ajattelin runoa tehdessäni kaikenlaisia elämää rajoittavia ja estäviä asioita kuten kahleita, mutta se on sanana mielestäni negatiivinen ja pohdin pitkään mikä voisi olla sopiva. Salpa on vähän samanlainen kuin haka, ei niin rajoittava kuin esim lukko, joten valitsin sen.

        Kiitos diinaliin hyvästä ja kannustavasta palautteesta.


    • Mysteriet

      Tomppa on löytänyt voittajansa =)

      Wau

      • tomppa2006

        ...ja rouva kuulkoon! Näin se vain on...

        Puhut vähän mutta kauniisti. Kiitos.


    • Minanoita

      Tässä runossa leijailee
      sellaisen ikuisen rakkauden
      tuntua:
      "Niin kauniisti
      ja hiljaa laitoit
      salpasi kiinni
      minuun"

      Huokaus,sanoo noita jonka mielestä tämä oli
      kaunista luettavaa=))

      • tomppa2006

        ...asian sinulle...

        Tuota säkeistöä kirjoittaessani jouduin syvän liikutuksen valtaan ja tunsin silmänurkkani kostuvan.

        Kiitos noita kauniista palautteesta.


    • *MURUKULTA*

      *huokaus*.. :○)
      Voisitko,,,Olisitko niin ystävällinen..Onko mahdollista,,siis,,
      Käykö sinulle..Onko sinulla aikaa,,Voi voi.. No,,,jos minä nyt...pyydän kuitenkin,,
      Minä sitä, että taidan pyörryä hetkeksi, jos sopii ja....*kops*_________! *huoh*!

      • tomppa2006

        ...tuoda hajusuolaa ja nenäliinan...

        Tavoitteeni ei ollut tyrmätä lukijoita, vaan ainoastaan tarjota pienen pieni lukunautinto.

        Tarjoan sinulle kahvia ja konjakkia! *ole hyvä*

        *runomaakari hymyilee*


    • Belethiel

      sinäpä sen sanoit; "rakkaus on myös vapautta" ja jos se ei sitä ole, ei se taida olla edes rakkautta. Tulipa hyvä mieli runostasi, jollain on asiat oikein ja rakkaus kohdallaan.

      • tomppa2006

        ...sanoit palautteessasi asioita, jotka tuovat hyvän mielen kirjoittajalle...

        Olen oikein otettu aina, jos pystyn lukunautinnon tarjoamaan runollani.

        Kiitos sanoistasi.


    • pups

      ja itsenäisyys on pidemmän päälle raskasta ja tylsää, jos ei niitä saa jakaa jonkun kanssa.
      On paljon mukavampaa, helpompaa ja kevyempää olla itsenäinen, kun se toinen, hän, kulkee mukana rakkauden sitein kahlehdittuna. Ihana runo.

      • tomppa2006

        ...varsinkin raskasta ja tylsää, kun härkäpäisesti tavoittelee sitä itsenäisyyttä...

        Kaksin on mukavampaa, eikä ainakaan täällä kilise rakkauden raskaat kahleet, vaan oma riippumattomuus ja vapaus on osa sitä yhdessäoloa.

        Palautteesi piristi yöllistä kulkijaa, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe