tarttisin vähä apua dracon slayeris. oon jo kahesti yrittäny tappaa sen lohikäärmeen mut nyt ky yritin korjata sitä laivaa joku tyyppi ei päästäny mua sinne ja väitti et se on sen. joten mitä pitäs tehä?
dracon slayer
10
397
Vastaukset
- kaljis1
Ehkä se et oo vielä ostanut sitä laivaa? Se pitää nääs ostaa .
- fgffgf
ainii unohin et se pitää ostaa uuestaan :D
- Nimetön
MÄ VOIN HELP SUA JOS ANNAT 5K
- HAHAHAHAHAHAHAA
Mene karajam saarelle, mene sitten alas luolaan tulivuoren luona. mene eteenpäin ja kun tulee risteys, mee oikealle, siell on ovi, sinun pitäisi päästä siitä läpi. juokse silloin, kun ne lessut iskee sinuun ja skeletonit jos tulee, mene vähän aikaa viel ja mene se aidan yli. muista ottaa anti-dragon shield mukaan tai sä kuolet heti....
- HAHAHAHAHAHAHAA
LAIVAN VOI KERRAN OSTAA!!!!!!!!!
KUN OOT OSTANUT, SE SANOO ETTÄ SE ON HÄNEN, JOKA MUISTUTTAA SINUN LAIVAA!!!!! MIKÄ N00B SÄ OIKEEN OOT??? - Minä kyselijä
HAHAHAHAHAHAHAA kirjoitti:
KUN OOT OSTANUT, SE SANOO ETTÄ SE ON HÄNEN, JOKA MUISTUTTAA SINUN LAIVAA!!!!! MIKÄ N00B SÄ OIKEEN OOT???Pärjääkö sille dragonille, jos on 52lvl, rune fulhelm, legs, muut mithrillii (ei taia kannataa ottaa rune kitee vaa anti)?
Ruoka ois swordfishii?
Prayer 25 - Just PvP
Minä kyselijä kirjoitti:
Pärjääkö sille dragonille, jos on 52lvl, rune fulhelm, legs, muut mithrillii (ei taia kannataa ottaa rune kitee vaa anti)?
Ruoka ois swordfishii?
Prayer 25Pärjää tolla jo ite tein joskus lvl 47 pray 15 ja lobs addy fulleil...
- aloittaja
HAHAHAHAHAHAHAA kirjoitti:
KUN OOT OSTANUT, SE SANOO ETTÄ SE ON HÄNEN, JOKA MUISTUTTAA SINUN LAIVAA!!!!! MIKÄ N00B SÄ OIKEEN OOT???´´LAIVAN VOI KERRAN OSTAA!!!!!!!!!
KUN OOT OSTANUT, SE SANOO ETTÄ SE ON HÄNEN, JOKA MUISTUTTAA SINUN LAIVAA!!!!! MIKÄ N00B SÄ OIKEEN OOT???´´
pyysin apuu enkä mitään vitun kakaroita tänne leikkiin caps lockilla ja kerjään huomiota!
tehkää siis yks palvelus: vetäkää vittu päähän ja painukaa helvattiin!!
kiitos! - charadfg
Minä kyselijä kirjoitti:
Pärjääkö sille dragonille, jos on 52lvl, rune fulhelm, legs, muut mithrillii (ei taia kannataa ottaa rune kitee vaa anti)?
Ruoka ois swordfishii?
Prayer 25ihan helposti. ite vedin ku olin 43 mith fulleil ja käytin tunaa.eikä ollu protectii.
- d[O.O]b
aloittaja kirjoitti:
´´LAIVAN VOI KERRAN OSTAA!!!!!!!!!
KUN OOT OSTANUT, SE SANOO ETTÄ SE ON HÄNEN, JOKA MUISTUTTAA SINUN LAIVAA!!!!! MIKÄ N00B SÄ OIKEEN OOT???´´
pyysin apuu enkä mitään vitun kakaroita tänne leikkiin caps lockilla ja kerjään huomiota!
tehkää siis yks palvelus: vetäkää vittu päähän ja painukaa helvattiin!!
kiitos!Tässä teille esimakua, kuinka Elvarg viedään rangella o/ . Tosin vanhaan aikaan, kun nykyisin ei ole edes mitään safe spotteja .
http://files.filefront.com/Eliitti1337 owns Elvargwmv/;6954276;/fileinfo.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087020
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h935165Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123416Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333322Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska342468Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191796Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961441Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391392Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311296- 481064