Olen siis femme ja varmaan melko lailla heteron näköinen.. jos haluaisi viestittää jollain ulkoisessa olemuksessaan, että pitää naisista, niin miten sitä voisi viestittää? Ei kuitenkaan sais olla mitään huomiota herättävää, mutta sellaista minkä voi huomata jos osaa katsoa ;)
Miten näyttää lesbolta?
18
5029
Vastaukset
- Laumasielu
Ei nykypäivänä hetskuja ja lepakoita pysty ulkonäön perusteella erottamaan. Ainoat asiat joista lepakon voi EHKÄ erottaa hetskusta ovat seuraavat mun mielestä: 1)Housut, ei juuri ikinä hametta edes juhlatilaisuuksissa (johtuu kai siitä, että hameessa monilla on transumainen olo)
2)Mukavat kengät 3)Lyhyet kynnet- lyhyet kynnet?
Miksi ihmeessä?
- Laumasielu
lyhyet kynnet? kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Heh heh heh.
- kuka taas ei
lyhyet kynnet? kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
lyhyet kynnet lähinnä sen vuoksi että kellään naisella joka vähänkään useammin nai naista, ei todennäköisesti ole pitkiä kynsiä. Kun kerran on hommat tehty hieman turhan pitkillä kynsillä, ja lipsahduksia sattunut, niin kyllä ne kynnet jonkin aikaa muistaa pitää lyhyinä.. pelkästään sen kumppaninkin takia.
Itse ainakin huomautan naiselleni, jos pitkät kynnet tuntuvat väärässä paikassa. - kynnet..
kuka taas ei kirjoitti:
lyhyet kynnet lähinnä sen vuoksi että kellään naisella joka vähänkään useammin nai naista, ei todennäköisesti ole pitkiä kynsiä. Kun kerran on hommat tehty hieman turhan pitkillä kynsillä, ja lipsahduksia sattunut, niin kyllä ne kynnet jonkin aikaa muistaa pitää lyhyinä.. pelkästään sen kumppaninkin takia.
Itse ainakin huomautan naiselleni, jos pitkät kynnet tuntuvat väärässä paikassa.voivat olla kyllähaittana ihan muissakin asioissa kuin naisten kesken mm. niiden alle kertyy bakteereja (eivät ole kovin hygieniset), monessa työssä haittana ja heteroidenkin kesken haittana..:) Ja voihan niillä naarmuttaa vaikka mitä, itseään ja muita (miestä tai naista) tai jopa lemmikkiään...
- taikatalvi-03
kuka taas ei kirjoitti:
Itse ainakin huomautan naiselleni, jos pitkät kynnet tuntuvat väärässä paikassa.Olen joskus tällä palstalla mennyt kommentoimaan samoin ko. asiasta, jolloin minua ystävällisesti onneksi valistettiin että näin ei suinkaan ole asian laita! Pitkät kynnet eivät kuulemma millään tapaa haittaa aktin kulkua, kyse on ilmeisesti vain siitä etten minä osaa panna. :) Kunnon panonainen siis panee vaikka rakennekynsillä! :D Itseltä ei kyllä onnistu..
- Zende
Minä kannattaisin ennemminkin että kannat mukanasi jonkun sateenkaarivärisen tavaran tai korun tm.? Minusta femmen näköiset naiset ovat aivan mahtavan kivan näköisiä, enkä missään nimessä suosittele että muutat (tai yrität muuttaa) itseäsi "lesbon näköiseksi".
Miten olis joku sormus missä sateenkaaren värit? Tai rannenauha tai -koru? Joku rintamerkki? Ne ei herätä huomiota kun kadulla kuljet ja halutessasi voit tuoda niitä enemmän esille tai vaikka ottaa pois jos sellainen tilanne tulee.- olisi kyllä
kauhean kiva idea, että olisi jokin koru tai pikkuesine, mutta veikkanpa, että se ei toimi. Sateenkaaren väreissä olevia pikkuesineitä kun taitaa olla vähän joka heterotytölläkin.
- edes huomaa.
Näkymättömät lesbot.
- Dhapne Moon
Lepakko-heijastin on mukava tunniste näin hämärään vuodenaikaan. Siitä voi aloittaa myös keskustelun: meillähän on samanlaiset heijastimet!
- heijastin
Dhapne Moon kirjoitti:
Lepakko-heijastin on mukava tunniste näin hämärään vuodenaikaan. Siitä voi aloittaa myös keskustelun: meillähän on samanlaiset heijastimet!
koska sellainen lepakkoheijastin on niin yleinen,joka siis on niin monella että liian iso todennäköisyys osua heteroon.
Varma merkki on joku sateenkaari juttu,esim.vyö.
- siitä miten tulisi
tunnistetuksi lesboksi on suudella naista kaikkien nähden ja kävellä käsikkäin ihmisten edessä naisen kanssa ja sen sellaista. Kaikki muu ja tuokin kyllä jättää liikaa arvailujen varaan.
- katse kertoo kaiken...........
kattele "sillä silmällä" tyttöjä, eiköhän niistä joku huomaa, että haluaisit muutakin kuin katsella.
- joojajuu
Olenkohan mä lesbon näköinen? :)
- taivaan tosi
silmät on sialun peili...totta kyl..katse kertoo paljon ja saaperhosia vatsaan...mutta nainen joka tykkää naiseta mun mielestäni erottuu muustakin kuin katseesata..jos ei ole vasta alkava..tähän mennessä olen kyl osunut aina oikeaan...rento poikamainen tyyli se mun mielestäni on,itse en kuitenkaan tykkää miesmäisestä tyylistä,kun kosketan ja hamuan naiseni lähelle haluan tuntea ja tietää että kosken ja haluan naista...ilomon kuitenkin katsoa nuarempia naispareja koska ne on paljon vapaampia tuollla ulkomaailmassa kuin me iäkkäämmät...sanoo nina 34v...
- no doubt!
Henkilökohtaisesti en edes haluaisi näyttää rivilesbolta, sorry.
Ulkoisella olemuksellasi viesti jo nyt? Pukeutuminen, tyyli ja kehon kieli kertovat kuka ja millainen olet.
Hyviä keinoja "viestittää" kiinnostuksensa naista kohtaan on katse, kosketus, ele, ilmeet ja vihdoin ne sanat jotka kaikki haluaisivat joskus kuulla heille sanottavan ...
Hey Femme, lähtisitkö kanssani kahville jonain kauniina päivänä kun aurinko paistaa ja voin tarkkailla sinua salaa aurinkolasieni takaa ;)- heti sun
kanssas kahvitteleen...:) ihana iskurepla!
- Milloin?
Toimii muhun kybällä,kera silmäniskun ja lämpimän hymyn;)
Itse punastuisin vienosti ja saisin henkäistyä *Lähden mielelläni*
Ootko käyttänyt iskurepliikkiäsi?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328