Mimmonen peli on kyseinen kampe?
Tyyppiviat? Onko siinä todellakin sisun kone?
Millainen on vaihteiston käyttötuntuma, eli onko jouheva. Sekä kestävyys yleensä, onko ollut ongelmia?
Näin ennen koeajoa olisi mukava lukea muiden mietteitä ja mitä kohtia olisi erityisen tärkeä tarkastaa?
CaseIH CS 94
3
3725
Vastaukset
- masinistit
1998 eteenpäin sisunkone olin myös kaupoissa mutta mystisen tuntuinen perän kytkennän vika vähensi traktori kuumetta.
Nelinopeuksinen VOA, vähän kömpelö ei metsäkone ilman suojausta, outona ja markinaalisesti myytynä koneena pitäsi hinnoitella sen mukaan, eli huomattavasti alle vastaavan valtran. Itävaltalainen Case( ennen Steyr ) - 1998
MWM moottori korvattu valtran eli siis sisun koneella. Koneviesti 24/98 on kokeilu raportti jos vain saanet lehden käsiisi jostain.
- harri3
Mikähän mahtaa olla vikana case cs 94 :ssa. kun jäi nelonen päälle eikä saa pois jos laittaa jonkun muun vaihteen on kaksi vaihdetta päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991