Omistajat!

:):)

Kyselisin et minkälaiset ihmiset omistaa tanskandogin?
minkä ikäinen olit kun ekan dogin hommasit?
oliko kokemusta muista koirista, mistä?
missä asuit kun hankit?
oliko helppo kouluttaa?
tapahtuiko paljonkin tuhoa? (huonekalut, kengät jne...)
:)

4

1070

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voke1

matkaa päälle 40 ja ihmislapset maalimalla:) Haaveillut tosin dogista yli 20v., mutta mahdollisuudet oli aiemmin olemattomat ottaa doggi. kokemusta kultaisestanoutajasta pennutusta myöten sekä tiibetinspanielista, mutta edelleen oli haaveena oma doggi. eka dogin tullessa asuttiin omakotitalossa, asutaan edelleen 4 dogin kanssa ihan maalla. meillä ei koulutettuja, villiä ja vapaita luonnonlapsia:)), mutta on käyty ihmisten ilmoilla ja mennään edelleen. ja täähän ei ole kun mun esimerkki mun koirista mistä ei saa kukaan ottaa mallia jolla ei huumorintaju riitä elää villin ja vapaan dogin kanssa. tuhoista en viitsi alkaa kirjottaan, menen peilin eteen eli syyhän löytyy useimmiten sieltä:))

• ddddane

Olin parikymppinen kun hankin eka dogin, aiempaa kokemusta oli pienemmästä koirasta. Olen asunut kahdenkin dogin kanssa kerrostalossa, nykyään laumamme asuu maalla. Mutta elämä oli ihan sujuvaa tuolla lähiössäkin. Peruskoulutus on mennyt näillä maatiaisen opeilla perille ihan hyvin. Tuhoja on kertynyt mutta materiaahan se vain on ;-)

• Maddja

20v eukko olen.
      Eka doggi tuli 2v sitten, tosin piti lopettaa, kasvain päähän. Oli Virosta tuotu rescue doggi.
      Sitä ennen ollut 2 rottweileriä.
      Kerrostalossa asuin kun hankin dogin.
      Rescuet eivät ole koskaan helppoja kouluttaa, mutta palkitsevaa ja aikaa vievää :)
      Meillä tuhottu sohva, sänky, kenkiä.. oven karmeja.

• - Omistajat ollaan avopari vm. -87
      - Meille doggi tuli viime syssynä hiukka ennen mun syntymäpäivää ja siitä sitten alkoi yhteinen taival.
      - Koirista ei ollut aiempaa kokemusta kovinkaan paljoa, mitä nyt tutuilla ja kaveripiirissä ollut koiria niin niiden kanssa touhuillut.
      - Kerrostalossa asuttiin ja asutaan edelleen
      - Koulutus ollut alkuun aivan yhtä tuskaa mutta nyt alkaa helpottamaan. Ei tämä mikään mahdoton tapaus ollutkaan :)
      - No tuhojako, ei meidän koira koskaan.... Mitä nyt yksin ollessa tuhonnut eteisen oven ja noussut seisomaan jossain vaiheessa uunin peltisäilön kahvan päälle niin että ränks, hajosipa sekin... Mutta mun mielestä tuhot ollu tosi pienet siihen nähden mitä odotin niiden olevan... Mutta onhan tässä vielä aikaa tuhota monia hyviä vuosia (toivottavasti monia hyviä vuosia)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe