4D: Danny, vartalonsa vanki
Nelonen Klo: 22.00 Pvm: 10.02.2009
4D: Danny, vartalonsa vanki. Katie tiesi olevansa erilainen jo lapsena. 18-vuotiaana hän kertoi läheisilleen olevansa mies naisen ruumiissa. Ohjelmassa seurataan rankkaa prosessia, jonka aikana Katie muuttuu pala palalta Dannyksi. Dokumentti.
Ihmetelkää
31
1179
Vastaukset
- HTZA
miettii mitä pimpillä tai pippelillä teksi.
Kumpaakaan kun ei enää ole.
Luontohan tuon hoitaisi, mutta ihmisen pitää aina sotkeutua asiaan.
Mihinkähän ihminen tuon hoitaa?
Tuottamaan uusia?
En minä suvaitse.- viivatiina
luulin jo että oot nukkumassa.
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
luulin jo että oot nukkumassa.
on kuume ollut 39,1
Toivokaa että se nousee yli 40, vastaukset vain, sitten, paranee. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
on kuume ollut 39,1
Toivokaa että se nousee yli 40, vastaukset vain, sitten, paranee.vielä keikkua siinä koneen vieressä täytyy olla miehellä kova kunto.
- jou-zen
HTZA kirjoitti:
on kuume ollut 39,1
Toivokaa että se nousee yli 40, vastaukset vain, sitten, paranee....karhunpoika sairastaa,häntä hellikäämme :)
Paranemisiin! - HTZA
viivatiina kirjoitti:
vielä keikkua siinä koneen vieressä täytyy olla miehellä kova kunto.
langattoman läppärin kanssa.
Harvinainen kainaloinen. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
langattoman läppärin kanssa.
Harvinainen kainaloinen.että oot menny nukkuun mutta taisit vaan torkkua silloin.
- ent.tehtaantyttö
jou-zen kirjoitti:
...karhunpoika sairastaa,häntä hellikäämme :)
Paranemisiin!otat kuumelääkettä nyt ja valot sammuksiin ja simmut nyt kiin. Älä laita yöpaitaa päälle. Jos, kuume nousee kovaksi, niin viileällä kylmällä vedellä kosteella pienellä froteepyykkellä jonka väännät melkein kuivaksi, viilennä ihoa ja niskaa, villasukat voit jättää yöksi ja pikkuhousut jalkaan...Hyvää Yötä.
t.friidu - ent.tehtaantyttö
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
otat kuumelääkettä nyt ja valot sammuksiin ja simmut nyt kiin. Älä laita yöpaitaa päälle. Jos, kuume nousee kovaksi, niin viileällä kylmällä vedellä kosteella pienellä froteepyykkellä jonka väännät melkein kuivaksi, viilennä ihoa ja niskaa, villasukat voit jättää yöksi ja pikkuhousut jalkaan...Hyvää Yötä.
t.friidukannu sinne yöpöydän viereen ja lasi.
t.friidu - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
on kuume ollut 39,1
Toivokaa että se nousee yli 40, vastaukset vain, sitten, paranee.sulle sinne, mä lähetän voimaa sulle tunnetko.
- vapauttaja!
jou-zen kirjoitti:
...karhunpoika sairastaa,häntä hellikäämme :)
Paranemisiin!...lakanat ja kynttilät vaan valmiiks!
- viivatiina
on sellainen kun on ja jokaisella on oikeus siihen suvaitsemattomat ihmiset voivat etsiä omasta elämästään syyn suvaitsemattomuuteensa jos ei ole itsellään hyvä olla niin sillon on kärkäs arvostelemaan toisia.
- HTZA
kysymys, yksinään, suvaitsevuudesta.
Kaikkea tällaista ei voi, eikä saa, suvaita.
Kyse on elämästä, yli ihmisen, ja sen kehityksestä.
Siihen ei kuulu leikkaukset eikä keinohedelmöitykset.
Ja tämä ei ole asenteeni, niitä minulla ei ole, vaan ymmärrykseni. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
kysymys, yksinään, suvaitsevuudesta.
Kaikkea tällaista ei voi, eikä saa, suvaita.
Kyse on elämästä, yli ihmisen, ja sen kehityksestä.
Siihen ei kuulu leikkaukset eikä keinohedelmöitykset.
Ja tämä ei ole asenteeni, niitä minulla ei ole, vaan ymmärrykseni.elämää niin kirjaimellisesti mitä siitä on joskus kirjoitettu maailma muuttuu hatsaseni muututaan sen mukana eletäänhän jo vuotta kaksituhattayhdeksän kannattaa antaa välillä mennä yli ymmärryksen.
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
elämää niin kirjaimellisesti mitä siitä on joskus kirjoitettu maailma muuttuu hatsaseni muututaan sen mukana eletäänhän jo vuotta kaksituhattayhdeksän kannattaa antaa välillä mennä yli ymmärryksen.
ei ole tavoitteeni, vaan se että sitä ei tule.
Sillä pienellä osalla, jonka luulen osaavani, yritän jakaa tietoa ja taitoa.
Luulen että tavoitteni on parempi kuin turhat tuulimyllyt. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
Luulen että tavoitteni on parempi kuin turhat tuulimyllyt.osaa vastata taas yhtään mitään.
- kolehtia noista
HTZA kirjoitti:
Luulen että tavoitteni on parempi kuin turhat tuulimyllyt.sun kuolemattomista viisauksista, tai perusta netti-kirkko, ooo greit hatsaa, giv mii anderständing...juujuu täss on tyhannokset mun liksasta ja vaimon ja siskon ja...
kyllä mutta myös suvaitsen. Jos ihminen tuollaiseen lähtee, niin ei se siihen ilman oikeaa syytä lähde, se on ihan varma.
- HTZA
mielesi oikea syy, älä heitä tyhjää.
HTZA kirjoitti:
hatzaasta minä voin heidän syitään tietää.
- HTZA
mies-vm56 kirjoitti:
ja sen mukaan kirjoitukseni.
Joten tiedät myös mitä kysyn ja vaadin.
En pidä siitä että heität tyhjää mielipidettä, kertomatta minkä näet paremmaksi, tai vääräksi. - viivatiina
mies-vm56 kirjoitti:
sitä kukaan voi tietää eikä siihen vaikuttaa me kun jokainen synnytään sellaiseksi millaisia me ollaan ja jos on vähänkin poikkeava niin harvat uskaltaa tehdä näinkin radikaalin päätöksen kaikki kunnioitus hänelle voi elää elämänsä omana itsenään eikä tarvi olla sellainen minkälaisen muut hänen haluavat olevan.
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
sitä kukaan voi tietää eikä siihen vaikuttaa me kun jokainen synnytään sellaiseksi millaisia me ollaan ja jos on vähänkin poikkeava niin harvat uskaltaa tehdä näinkin radikaalin päätöksen kaikki kunnioitus hänelle voi elää elämänsä omana itsenään eikä tarvi olla sellainen minkälaisen muut hänen haluavat olevan.
ja niin se pitää ollakin.
Enemmistö elää kuten elämä haluaa.
Enemmistö kuolee jos sitä rahalla (Kenen?), väkisin, muutetaan. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
Enemmistö kuolee jos sitä rahalla (Kenen?), väkisin, muutetaan.enemmistön kuolemiseen kyllä näitä vähemmistöjä on niin vähän ja kai ne omalla rahallaan muutokset joutuu tekeen jos haluavat.
HTZA kirjoitti:
ja sen mukaan kirjoitukseni.
Joten tiedät myös mitä kysyn ja vaadin.
En pidä siitä että heität tyhjää mielipidettä, kertomatta minkä näet paremmaksi, tai vääräksi.voi sanoa, mikä on parempaa tai väärää. Sanoin vain, että jos tuollaiseen lähtee, täytyy siihen olla todellinen syy, ei siihen kukaan huvikseen ala.
Jos et sitä ymmärrä, niin en voi mitään.- miltä tui vetovoima
HTZA kirjoitti:
naisiin nuorempana. Nyt olet varmaan sen tunteen yläpuolella, mutta nuorempana. Halitsitko halut, vai veikö ne jotenkin mukanaan. Sama voisi olla kaikessa erilaisuudessakin.
- roikkuu...se
HTZA kirjoitti:
Enemmistö kuolee jos sitä rahalla (Kenen?), väkisin, muutetaan.enemmistö!
Totuus on omassa puusilimässä, kuten sulla...ei muuta kuin laput silimille takas!
me enää ihmetellä tuommoisia juttuja, - on hyvä kun heillä on mahdollisuus päästä identiteettiään vastaavaan kehoonkin..
Ihmisiä me kaikki ollaan..joihinkin vaan tullut pieni valuvika, eihän saviruukkukaan aina onnistu..- Heikunkeikku
...tietokoneen ja tein TAAS sen virheen, että tulin palstalle vilkasemaan. vain vilkasemaan äkkiseltään.
En nyt ala lukemaan, mitä muuta ovat kirjoittaneet, mutta vastaan oman mielipiteeni.
Minulla ei ole televisiota, enkä olisi voinutkaan katsoa kyseistä ohjelmaa. JOS se televisio jossakin nurkassa olisi, niin en olisi sitä ohjelmaa katsonut ainakaan tämän aloituksesi "innostamana".
Hmmmm..... Oikeastaan tahtoisin tietää, että miksi otsikkosi on "Ihmetelkää" ja sitten nimimerkkinä "ja suvaitkaa"???
No, en ota huomioon otsikkoa, enkä nimimerkkiä, vaan haluaisin sanoa mielipiteeni ylipäätään kyseisestä asiasta. Siitä, lähinnä, että onko se oikein vai väärin.
Jos naapurin rouva tai herra pomppii pitkin puutarhaa ja huutaa kurkkutorvi pitkällä "solvauksia" vaimolleen/miehelleen, niin olen, kuin ei mitään olisikaan. Varon, EHDOTTOMASTI, tuumailemasta, että "jahhaas, kylläpäs naapureilla nyt menee huonosti, tästä täytyy Heti suurena U U T I S E N A kertoa muillekin. Minähän nyt T I E D Ä N , että heillä menee erittäin huonosti."
Totuus on se, että en tiedä yhtikäs mitään. En tiedä naapureitten yhdessäolosta yhtikäs mitään. MIKSI? Siksi, koska en ole Elänyt heidän elämäänsä.
Mitä tulee tähän kyseiseen ohjelmaan ja sen aiheeseen, niin en voisi koskaan sanoa olevani kelvollinen tuomitsemaan tällaista. Siksi, koska enhän voi tietää kyseisen henkilön ajatuksia ja miksi hän tahtoo niin tehdä.
Tähän ikään mennessä on tullut jonkinlainen ymmärrys siihen, että ei pitäisi koskaan, ei Koskaan sanoa, että minä ainaskin tekisin niin ja niin... jos mulle tapahtuis niin ja niin...
Pelkkää saivartelua. Kun/jos kyseinen asia sitten kohdalle tapahtuisi, niin tekisikin aivan eri tavalla.
Ohjelma: Danny, vartalon vanki. Kuka on katsonut sen. Oliko se tehty siinä mielessä, että muutkin, jotka ovat samassa "mielessä", pystyisivät tekemään myös ratkaisun paremmin?
Miksi teit tämän aloituksen ylipäätään?
Siksikö, että tulisi mielipiteitä, onko se oikein vai väärin?- jos noin kiinnostaa
tirkistellä toisten elämää!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984