lehtisen juusohan lähti canadaan kuljetus yrittäjäksi jonkun aikaa sitten mutta mitä tartteee hankkia ennenkun se on mahdollista?
kuljetus yrittäjäksi canadaan
6
3079
Vastaukset
- menolippu
ja paljon rohkeutta ja vielä Ingliss olisi hyvää osata!
- Ruuhkakivi
Kanadaan meni viime vuodenkin aikana jokunen suomalainen rekkamies...tosin menivät ensin ihan vaan muille töihin katsastelemaan ilmapiiriä...
Olisko hyvä aloittaa noin varovasti ensin ja katella mikä on homman nimi? - kysymys..
Ruuhkakivi kirjoitti:
Kanadaan meni viime vuodenkin aikana jokunen suomalainen rekkamies...tosin menivät ensin ihan vaan muille töihin katsastelemaan ilmapiiriä...
Olisko hyvä aloittaa noin varovasti ensin ja katella mikä on homman nimi?Saako Ricky kysyä mikä oli sinun englannin taito, kun aikoinaan menit USA:han?
Kaikki tuntemani ulkosuomalaiset aina väittävät että kyllä sen sitten oppii paikan päällä....
Itseäni aina tuo kielitaito arveluttaa. - mä vaan
Ruuhkakivi kirjoitti:
Olisko hyvä aloittaa noin varovasti ensin ja katella mikä on homman nimi?mors
olen katsellut noita sun sivuja aika monesti ja siellä kerroit et olet jäätie kursseille menossa.
eli oletko jäätie hommissa yellow knifessä? - onko..
Ruuhkakivi kirjoitti:
Olisko hyvä aloittaa noin varovasti ensin ja katella mikä on homman nimi?se nyt kanukissa niin vaikeeta ajaa tota rekkaa, ihan kysyn vaan kun luulisin, ettei tosin en ole siellä ajanut, joten neuvoja, kiitos.
- Ruuhkakivi
kysymys.. kirjoitti:
Saako Ricky kysyä mikä oli sinun englannin taito, kun aikoinaan menit USA:han?
Kaikki tuntemani ulkosuomalaiset aina väittävät että kyllä sen sitten oppii paikan päällä....
Itseäni aina tuo kielitaito arveluttaa.Mutta 30 vuoden aikana on oppinut lisää...mutta onhan USAssa miljoonia jotka ei osaa englantia juuri ollenkaan...töissä käyvät silti joka päivä...meksikolaisia, etelä-amerikkalaisia, ukrainalaisia, venäläisiä, jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661164Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991154Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2111151Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128871Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755