Uusia tuttavuuksia haetaan

Tipsu

Olen viimeaikoina kovasti kaipaillut uusia kavereita ihmisistä, joiden kanssa ajatukset kulkisivat suunnilleen samaa rataa.

Rakastan syvällisiä keskusteluja, enkä helposti jää sanattomaksi, vaikka kanssani juteltaisiin, vaikka ja mistä. Haluaisin myös löytää kaveria, vaikka ostoksille, elokuviin, kahville, koti-illan viettoon, tai muuten vain hulluttelemaan.

Sydäntäni lähellä ovat:

- Oma avomieheni
- Eläimet (erityisesti kissat)
- Kokkailu (en ole kranttu ruuan suhteen)
- Leipominen
- Käsityöt (kutominen, virkkaaminen, ristipistot yms..)
- Lukeminen (joskus iskee kausia, et tulee useampikin kirja luettua lyhyessä ajassa)
- Runoilu (olen kirjoitellut yläasteesta asti runoja)
- Sisustaminen (en ole tolla saralla paljoa päässyt toteuttamaan itseäni)
- Valokuvaus
- Viherkasvit
- Pehmolelut (omistan niit ainakin yli sata kappaletta)
- The Sims 2 (addiktoitunut)
- Musiikki
- Lautapelit (harvemmin löytyy peliseuraa :/)
- Palapelit (taas niit hankkeita, joita pitäis aloittaa, mut ei ole viel onnistunut.. liian pieni kämppä nääs..)
- Kotiviinin tekeminen (tehdään sitä avomieheni kanssa, ja ite ruukaan suunnitella etiketit niihin..)
Jne..

Elän avoliitossa 12-vuotta vanhemman miehen kanssa(itse olen kohta 23v.) ja olemme onnellisesti kihloissa. Ikä ei ole koskaan ollut meille rasite. Päin vastoin. Molemmat olemme samanlaisia höpsöjä kummatkin.

Minulle on ihan sama oletko minkä ikäinen tahansa, mies vai nainen, lihava taikka laiha jne.. Kunhan juttua piisaa ja myöskin avarakatseisuutta, koska ne ihmiset, koska pinnalliset ihmiset ärsyttävät minua suuresti.

Ite, kun voin sanoa, ettei elämäni ole aina ollut ruusuilla tanssimista, ja joskus on tullut tehtyä sellaisia tekoja, joista kaikki ei välttämättä pidä tai ei ymmärrä niitä, mut mitään en kuitenkaan kadu, koska nyt olen päässyt sellaiseen elämäntilanteeseen, josta olen suurimman osan ajasta mun elmästäni haaveillut.. Eli tarkoitan, et mun kanssa ei tarvii pelätä purkaa itseään, koska kuuntelen mielelläni ja olen tukena. Tosi ystävät, kun auttaa ja kuuntelee joka tilanteessa, ja välillä pitää vähän hauskaakin omalla persoonallisella tyylillään.. mikä se sitten onkaan.

Nyt mä taas yhteen ilmoitukseen jaarittelen asioita, mutta lyhyesti kiteytettynä tähän loppuu sanon, että etsin maili, mese ja irl seuraa, jostakusta tai joistakuista(olisi kiva löytää joku kaveri pariskuntakin) Nivalasta taikka lähiseudulta, ja miksei muualtakin (ei saa pitää rajoittavana tekijänä sitä mistä aluksi ilmoitan etsiväni kavereita!!)

Eli rohkeasti vain viestittelemään! :)

p.s. Meseossaan saa mailissa!

Terv. Tipsu ([email protected])

0

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        108
        4876
      2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        114
        3972
      3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        213
        3886
      4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        120
        2275
      5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        80
        1987
      6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
        Haapavesi
        80
        1386
      7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        137
        1364
      8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
        Vantaa
        171
        1361
      9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
        Ateismi
        585
        1269
      10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
        Ikävä
        53
        1145
      Aihe