Tämä on purkukeskustelu meille jotka ollaan oikeasti ansaittu siihen oikeus me jotka ollaan kuukausi tolkulla ehkä vuosi tolkulla (siis pari kuukautta lasta toivoneet ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO KIRJOTTAAN TÄNNE te ette ole ansainneet sitä oikeutta katotaan vuoden päästä). Vittu meillä on oikeus tuntea hiukka itsesääliä ilman että se on edes säälittävää...on sitä sen verran syviä soita kahlattu. Ku on ihan sama mitä teet, kuinka paljon haluat...yrität olla hyvä tai ehkä kokeilet ollakkin ilkimys (koska saavathan narkkarit ja roistotkin lapsia) niin mikään ei auta. Rukoilet tai kiroat ihan sama......mikään ei muuta mitään...et voi tehdä mitään...
Ähhh en keksi enempää enkä enää edes näe kyyneleitteni läpi joten jatkan joskus jos viittin.
Meillä on oikeus itsesääliin
11
647
Vastaukset
- lakatkaamme
kirjoittamasta tänne kokonaan!!! kirjoittakaa vasta sitten ylipäätään mitään kun olette lasta vasta vuosia toivoneet.
Eihän siis sellaiset ihmiset jotka lasta suunnittelevat ja haluaisivat raskautua nopeasti, ole oikeutettuja sitä ilmaisemaan..ollaan hiljaa vaan..
mitä helvettiä....- lisäys edelliseen..
tajusin vähän jälkijunassa et ilmeisesti tarkotit tätä keskustelua, etkä tätä palstaa.. (???) sori vaan tunteenpurkaus..
- ......
Kannattasko mennä lapsettomuuspalstalle missä yli vuoden yrittäneet voi olla? Silloin kun luokitellaan lapsettomuusongelmaiseksi ja saa mennä tutkimuksiin.... mars tutkimuksiin ja hoitoihin siitä!
- alkuperänen
Joo vuosia toivoa takana....tutkimuksia takana...hoitoja takana.
Luulex että olen joku vitun valittava idiootti joka en tajua hoidoista ja tutkimuksista mitäään HÄH!!!!!!
Kuule jos en olis missään hoidoissa tai tutkimuksissa käyny niin olisin sinne menossa VOI VITTU!!!!!!!
Että enpä tässä nyt vain kuule tuulesta tempaile valittelemista. Ja sitäpaitsi OLEN JUST SILLÄ PALSTALLA MISSÄ HALUANKIN!!!!! Eli olen vittu vauvakuumeinen...nii-in ....meillä kykenemättömillä tuhkakohduillakin voi todellakin olla vauvakuume jopa vuosienkin ajan!!!! Ja arvaa mitä.....SE VOI JOPA V-A-H-V-I-S-T-U-A VUOSIEN VARRELLA!!
Niin että ole hiljaa...sanoinhan jo että tämä on valitusketju meille joilla on siihen vittu vuosien tuoma oikeus...rrrrrrr...että ärsyttää typerykset jotka ei tajua mistä puhuvat. Tai eivät tiedä keitä yrittävät neuvoa tai ehkä rauhoitella??? Ole hiljaa kun et tiedä ja jos yrität rauhoitella niin mietippä että tässä on nyt vuosia kerättyä raivoa ja vihaa purkautumassa....ÄLÄ TULE SEISOMAAN SEN ETEEN KÄÄPIÖ SINÄ JÄÄT ALLE!!!!!! - tää on just tätä
alkuperänen kirjoitti:
Joo vuosia toivoa takana....tutkimuksia takana...hoitoja takana.
Luulex että olen joku vitun valittava idiootti joka en tajua hoidoista ja tutkimuksista mitäään HÄH!!!!!!
Kuule jos en olis missään hoidoissa tai tutkimuksissa käyny niin olisin sinne menossa VOI VITTU!!!!!!!
Että enpä tässä nyt vain kuule tuulesta tempaile valittelemista. Ja sitäpaitsi OLEN JUST SILLÄ PALSTALLA MISSÄ HALUANKIN!!!!! Eli olen vittu vauvakuumeinen...nii-in ....meillä kykenemättömillä tuhkakohduillakin voi todellakin olla vauvakuume jopa vuosienkin ajan!!!! Ja arvaa mitä.....SE VOI JOPA V-A-H-V-I-S-T-U-A VUOSIEN VARRELLA!!
Niin että ole hiljaa...sanoinhan jo että tämä on valitusketju meille joilla on siihen vittu vuosien tuoma oikeus...rrrrrrr...että ärsyttää typerykset jotka ei tajua mistä puhuvat. Tai eivät tiedä keitä yrittävät neuvoa tai ehkä rauhoitella??? Ole hiljaa kun et tiedä ja jos yrität rauhoitella niin mietippä että tässä on nyt vuosia kerättyä raivoa ja vihaa purkautumassa....ÄLÄ TULE SEISOMAAN SEN ETEEN KÄÄPIÖ SINÄ JÄÄT ALLE!!!!!!ei näihin viesteihin kannata vastata yhtään mitään, näillä ketjuilla haastetaan vaan riitaa...että ihan vapaasti huuda vaan ja kiroa mutta haluat kuitenkin että joku tulee sulle jotain sanomaan milloin saat lisää vettä myllyyn
- alkuperäinen kirj.
tää on just tätä kirjoitti:
ei näihin viesteihin kannata vastata yhtään mitään, näillä ketjuilla haastetaan vaan riitaa...että ihan vapaasti huuda vaan ja kiroa mutta haluat kuitenkin että joku tulee sulle jotain sanomaan milloin saat lisää vettä myllyyn
jos luet mitä kirjoitan niin EHKÄ tajuat mitä haluan. En jotaki idioottia haastaan mitään riitaa, vaan antaa siellä muille tälläisen paskan kourissa oleville purkamistien. En varmasti ole ainoa joka tuntee vahvasti tässä asiassa. Mutta en hae mitään riitoja...just siksi kirjotin että tämä viestiketju ei ole teille pikkupiipittäjille oikeutettu. Niin että kaivaudu vain takasi sen kiven alle mistä ryömit ja anna meän isompien hoitaa nää oikeet jutut!!
- Jade-ope
alkuperäinen kirj. kirjoitti:
jos luet mitä kirjoitan niin EHKÄ tajuat mitä haluan. En jotaki idioottia haastaan mitään riitaa, vaan antaa siellä muille tälläisen paskan kourissa oleville purkamistien. En varmasti ole ainoa joka tuntee vahvasti tässä asiassa. Mutta en hae mitään riitoja...just siksi kirjotin että tämä viestiketju ei ole teille pikkupiipittäjille oikeutettu. Niin että kaivaudu vain takasi sen kiven alle mistä ryömit ja anna meän isompien hoitaa nää oikeet jutut!!
Siis todella hirveää kielenkäyttöä ja sairasta suhtautumista asiaan. Toivon ettet milloinkaan saa omia lapsia, joille opetat kaikki nuo kirosanat ja aggressiot. Minä en ainakaan haluaisi opettaa lastasi... Onkohan sinulla oikeus haukkua yleensäkään ketään idiootiksi tai pikkupiipittäjäksi? Tilaa aika psygologin vastaanotolle ja pura tuntemuksiasi ammattilaiselle. Hän varmaan opastaa sinua lopettamaan vauvahaaveilun!
- lasta yrittävä
Jade-ope kirjoitti:
Siis todella hirveää kielenkäyttöä ja sairasta suhtautumista asiaan. Toivon ettet milloinkaan saa omia lapsia, joille opetat kaikki nuo kirosanat ja aggressiot. Minä en ainakaan haluaisi opettaa lastasi... Onkohan sinulla oikeus haukkua yleensäkään ketään idiootiksi tai pikkupiipittäjäksi? Tilaa aika psygologin vastaanotolle ja pura tuntemuksiasi ammattilaiselle. Hän varmaan opastaa sinua lopettamaan vauvahaaveilun!
Toivon myös että sinä kiroava alkuperäinen kirjoittaja ( kaikesta huolimatta ) et saisi lasta, ennkuin itse kasvat itsesi kanssa. Yleensäkkin näillä palstoilla ihmiset hyökkäävät toistensa kimppuihin, mutta sulla menee jo aika överiksi.
Ja usko pois, tiedän itse miltä tuo tuntuu.
- on oikeus
nimen omaan itsesääliin. Syyt vaan voi hieman vaihdella. Joillakin on syöpä, joillakin tippuu muuten vaan hiukset päästä, joillkin ei ole rahaa ruokaan, jonku mies hakkaa... Kyllähän syitä löytyy minkä taakse saa mennä ja kiukutella muille. Hukuta itseki katkeruuteen ja anna vihasi täytää verisuonesi ja vihaa kaikkia rakaana olevia. Olen niin pahoillani siitä,että itse olen rakaana, mutta sairastan syöpää... Anteeksi sinulle siitä.
- aloittaja
jottei tulla kirjotteleen että ...no menitkö hiljaseksi kun joku kirjottiki jotaki syövästä tuosta isosta pahasta. No enpä menny...meillä kaikila on tosiaan omat murheet, sulla se on syöpä (käskinkö mä jonku pyytään jotain anteeksi....en...joten piä anteekspyyntös), jollaki se voi olla vaikka finni leuvassa. No mulla se on tämä vitun lapsen saannin vaikeus ja kun siitä niin kauan olen kärsiny että se on jo niin iso pallo sisällä että koska kukaan ei tajua kuinka vituttaa niin ajattelinpa sitte helpottaa näin anonyymisti itteäni kun muukaan ei oloa helpota.....no yllätys yllätys tämä jotenki kevensi...vittumaista ettei sitä kersaa näinkään saa mutta tulipahan jotain paskaa ulos.
Sivuhuomautuksena sille kiroilemattomalle siveyden sipulille että joo olen rääväsuu ja kukaan ei ole vielä kiroiluun kuollu. En opettamalla opeta lapsile kiroilua mutta en sitä niitten kuullen sen kummemmin varokkaan viimestään ne kuulee sitä päiväkodissa toisilta kersoilta. Ja toistan vielä ettei siihen lapset kuole...sanoisin että kiroa minkä kerkeät kunhan et koske huumeisiin, varasta, valehtele tms. paskaa. - Jade-ope
aloittaja kirjoitti:
jottei tulla kirjotteleen että ...no menitkö hiljaseksi kun joku kirjottiki jotaki syövästä tuosta isosta pahasta. No enpä menny...meillä kaikila on tosiaan omat murheet, sulla se on syöpä (käskinkö mä jonku pyytään jotain anteeksi....en...joten piä anteekspyyntös), jollaki se voi olla vaikka finni leuvassa. No mulla se on tämä vitun lapsen saannin vaikeus ja kun siitä niin kauan olen kärsiny että se on jo niin iso pallo sisällä että koska kukaan ei tajua kuinka vituttaa niin ajattelinpa sitte helpottaa näin anonyymisti itteäni kun muukaan ei oloa helpota.....no yllätys yllätys tämä jotenki kevensi...vittumaista ettei sitä kersaa näinkään saa mutta tulipahan jotain paskaa ulos.
Sivuhuomautuksena sille kiroilemattomalle siveyden sipulille että joo olen rääväsuu ja kukaan ei ole vielä kiroiluun kuollu. En opettamalla opeta lapsile kiroilua mutta en sitä niitten kuullen sen kummemmin varokkaan viimestään ne kuulee sitä päiväkodissa toisilta kersoilta. Ja toistan vielä ettei siihen lapset kuole...sanoisin että kiroa minkä kerkeät kunhan et koske huumeisiin, varasta, valehtele tms. paskaa.Minäkin vastaan vielä kerran! Ensinnäkään en ole kuvailemasi kiroilematon siveyden sipuli. Jos yhtään tarkemmin katsoit nimimerkkiäni,niin olen ammatiltani opettaja ja jo senkin puolesta yritän välttää kirosanojen viljelyä. Mikään ei ole hirveämpää, kuin kiroileva "kersa", niin kuin itse lapsia nimitit. Sinunlaistasi ihmistä pidän täysin tasapainottomana ja vastuuttomana vanhempana, jos et lasten kuullen edes kiroilua vähennä. Miten luulisit lapsesi koulussa pärjäävän, joissa kiroilu on ehdottomasti kiellettyä. Huumeet, varkaudet ja mitä muita ääritapauksia siinä luettelit, ovat kyllä jo aika rankkoja juttuja. Mietipä nyt vähän tarkemmin, mitä oikein kirjoittelet tänne kaikkien luettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417