Mitä sanot tästä
extenpore runosta
jos sua rakastan
enemmän kuin mitään muuta
sulle annan kaikkeni
itseni, rakkauteni
ehdoitta
en pyydä vastakaikua
jos et tahdo antaa suuta.
Olen sinun
olet rakkauteni kohde
tahdotko olla minun
syvimmän tunteeni
herkimmän olemukseni
rakastamani tuote?
Extempore
7
368
Vastaukset
- sulta kuin
yhtä asiaa...
- minä sun olla
sun pitäis vaan antaa mun siinä olla -mieheltä
- vergeet-mij-niet
mielenkiintoinen on runosi. Jos sua rakastan, jättänee asian avonaiseksi. Ehdoitta rakastettu, hmm. ei huono ajatus. Neljännessä lupaudutaan ja myönnetään, ja lopussa kysytään/kositaan? Ei huono, vaikka tuote on mielenkiintoinen näkökohta tuossa viimeisessä. Extempore- runoosi sisältyvästä ajatuksesta minä tykkäsin kovasti.
- Prestissimo!
Oikeat sanat pääsivät lentoon kuin linnut!
Kaikki on ennallaan eikä mitään muuttunut,
ja tähdet loistavat yhtä kirkkaasti ja
sininen taivas hymyilee sinulle.
Kultaiset pilvet liitävät maan yllä…
Vain suljet silmät ja
Unessasi olen siellä missä olet…- on vastauksesikin
runoon.Oisipa se vaan juuri mulle tarkotettu..vaikka vain unessa..
- tarkoitettu :)
on vastauksesikin kirjoitti:
runoon.Oisipa se vaan juuri mulle tarkotettu..vaikka vain unessa..
Se on tarkoitettu sellaiselle, joka osaa uida kauas ja palata takaisin, sukeltaa syvyyteen ja lentää korkealle.
Oletko se sinä?
- ikävästä riutuva
vaikka minut herätettäisiin
kesken sikeimpien
unieni kysymykseen
tahdotko ottaa tämän
miehen ikuiseksi riesaksesi
passataksesi ja hemmoitellaksesi
hänet aivan pilalle
vastaisin
TAHDON
ja jos en
saa suuta
tulee kidutusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251