auttakaa!

hjelppamej

Ei varmaan tänne kuulu tämä asia, mutta en keksinyt muutakaan paikkaa. Elikkkä viime syksynä tein raskaustestin ja se oli plussa ja olin n. 12rv kun tuli keskenmeno. Sen jälkeen menkkoja ei tullu 4 kk ja Sitten tuli kerran ihan normaalisti. Nyt ne eivät taaskaan tule.. Olen odottanut jo reilun kuukauden. Kaksi testiä tein. Toinen oli plussa toinen nega.. Haluaisin lapsia, mutta eipä tunnu onnistuvan.. :S Mikä vialla siis ? Mitä pitäisi tehdä? Minulla eikä miehelläni ole mitään sairauksia tai muuta tärkeää mainittavaa.

8

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa muu kuin...

Mene gynekologille, täältä saatu tieto voi olla ties mitä omiin tai kaverin kokemuksiin perustuvaa. Gynekologi tekee tarvittavat tutkimukset ja ohjaa sinua, niin saat oikeaa ja varmaa tietoa tilanteestanne:)

Jotkut gynekologit ovat vielä erikoistuneet lapsen hankintaan liittyviin erityiskysymyksiin...

Kukaan täällä ei voi sanoa mikä on vialla (vai onko yhtään mikään) tutkimatta sinua ja perehtymättä asiaan kunnolla:)

• ...ihminen!!!

"Ei varmaan tänne kuulu tämä asia, mutta en keksinyt muutakaan paikkaa." - No minäpä sanon sinulle mikä on se oikea paikka, jota et, lasta yrittävä, ilmeisesti aikuinen (?) ihminen, omin avuin vielä keksinyt: se on LÄÄKÄRIN VASTAANOTTO, julkisella puolella joko oma terveysasemasi tai yksityisellä puolella yksityinen lääkäriasema.

Lyhyesti siis: MENE HYVÄ IHMINEN LÄÄKÄRIN VASTAANOTOLLE!!! Jos et ole sattunut huomaamaan, niin tämä on Suomi24.fi -keskustelupalsta, ei internet-lääkärinvastaanotto, saatika sitten aito.

Lääkärille siis, mars mars. Suoraan sanottuna aika uskomattoman yksinkertainen pitää ihmisen olla jos noin tärkeitä asioitaan täällä setvii kaikenlaisten urpojen mellastuspalstalla, kun oikea paikka olisi ihan live-lääkärin vastaanotto ja siellä asian selvittäminen.

Ei hyvänen aika. Kaikkea sitä täällä näkeekin. Miten ajattelit lapsen kasvattaa aikuiseksi saakka, jos ei ymmärrys riitä hankkiutua lääkärin vastaanotolle? Ajattelitko synnytyksenkin hoitaa täällä?

Ja vielä kerran: MENE LÄÄKÄRIIN, jotta saat asiaasi eteenpäin.

• selvä nätimminkin

sanottuna. Saitpahan vaan purkaa omia aggressioitasi moisella vastauksella. Kukahan mellastaa jos et sinä kiihkomielisyydelläsi.. ;)

• vauvakuume

hän tahtoo kuulla saman tilanteen kokeneen ajatuksia, käsittääkseni tämän palstan tarkoitus on löytää VERTAISTUKEA!! ITselläni saman kaltaisia oireita, syynä oli endonetrioosi. Kannattaa kyllä käydä tutkituttamas tulanne lääkäris.

• hjelppamej

justiin sitä täältä hain, että jos joku on kokenu samaa. Kiitä luojaas ku itse tunnut olevan se järjen jättiläinen ja kaikkien kuninkaitten kunkku. Hyvä päivä taisi olla? Olen minä lääkäreitä jo kiertäny. En ole syntyny kuule maitopurkin sisällä, mutta onneksi sinä olet kuitenki saanu syntyä nörtin lasit päässä ja maailman tietokirja aivoissa. Kiitos kun autoit minua! hyvää jatkuvaa vuotta itse tietokirja.

• hdhdg

Raskaustesti ei näytä plussaa jos ei ole raskaushormonia veressä ja sitähän on vain jos munasolu on hedelmöittynyt. Oletko varma että et ole raskaana? Tilaahan joka tapauksessa aika

• että tässä

maassa on ihmisiä joiden lukutaito yltää maitopurkin kylkeen.

• ............

.......niin,mieti ítse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe