Vietnam vai Thaimaa

Kumpi?

Mietin kumpaan kannattaisi lähteä tammikuu -10??????? Thaimaassa olen käynyt x2 nyt kiinnostaisi Vietnam.

32

10619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti vaan mene

      Minä en edes miettisi, ehdottomasti Vietnam.

      • jurtsi

        Kerron kolmen viikon päästä. 13.2. lähtö Saigon/phan thiet, ei paha.


    • Vietnam

      Ei tarvitse turhaan miettiä, Vietnamiin tietysti. Mahtava paikka!!!!!!!!!!!!

    • thaimaa/vietnam

      samalla linjalaa ehdottomasti vietnam saigon-phan thiet

    • kumpi?

      Kertokaa miksi vietnam on parempi paikka, reissukaveri lähtee ensimmäistä kertaa etelään niinpä pitäisi olla hyvät perustelut Vietnamille kun Thaimaan olen kehunut maasta taivaaseen.
      Matkaoppaissa lukee että merenkäynti olisi kovaa ja ettei uimaan kannattaisi mennä, onko liika varovaisuutta?

      • Go-go or not?

        Vietnan ok ehkä ok, mutta siellä ei ole samalla tavalla menoa, ei hyviä shoppaus mahdollisuuksia, ei hyviä biitsejä. Ei ole hight wayta, ei skyt trainia, ainosastaan mopedeja.Se mesta ei ole paljokaan halvempi kuin Thaimaa...Thaimaassa palvelut pelaa ja halvalla löytää kaikkea.


      • jepe123
        Go-go or not? kirjoitti:

        Vietnan ok ehkä ok, mutta siellä ei ole samalla tavalla menoa, ei hyviä shoppaus mahdollisuuksia, ei hyviä biitsejä. Ei ole hight wayta, ei skyt trainia, ainosastaan mopedeja.Se mesta ei ole paljokaan halvempi kuin Thaimaa...Thaimaassa palvelut pelaa ja halvalla löytää kaikkea.

        C-mon, Vietkong chics will kick your ass!


      • höpö...
        Go-go or not? kirjoitti:

        Vietnan ok ehkä ok, mutta siellä ei ole samalla tavalla menoa, ei hyviä shoppaus mahdollisuuksia, ei hyviä biitsejä. Ei ole hight wayta, ei skyt trainia, ainosastaan mopedeja.Se mesta ei ole paljokaan halvempi kuin Thaimaa...Thaimaassa palvelut pelaa ja halvalla löytää kaikkea.

        Vietnamista löytyy vaikka kuinka paljon hyviä biitsejä. Kerroppa mitä shoppaus mahdollisuuksia jäit Saigonissa kaipaamaan vai heitettiinkö sinut Vuittonista pihalle? Ja nuo palvelut pelaavat Vietnamissa niin hienosti että suomalainen hämmästyy.

        Tuossa olet varmasti oikeassa että Thaimaassa "on enemmän menoa" mutta kuka perkele haluaa oikeasti bailata kännisten turistien kanssa?


    • ChiangMai

      on helpompi vastata.

      olen käynyt kolme kertaa Thaimaassa ja kerran Vietnamissa. Nyt on seuraavaksi Thaimaan vuoro.

      molemmat ovat suositeltavia paikkoja, mutta vähän erilaisia. Vietnamissa palvelu ei ole vielä kovin kehittynyttä, halua on mutta kielitaito on jopa ravintoloissa olematon. Yhtään kertaa emme kuitenkaan jääneet ruuatta.

      Vienamissa on vielä joitakin vuosia paikallista elämää ja luontoa helposti nähtävissä. Joulukuussa 09 Phan Thietissä näkyi rakenteilla todella laajoja hotellialueita.

      yleis mielipiteeni maista on, että vietnamiin kannattaa mennä nyt (= 2-3 vuoden aikana). sinä aikana se tulee muuttumaan aika tavalla.

      tarkenna mitä haluatte niin saatte parempia vastauksia

      • Muine

        Olen samaa mieltä ,nyt kannattaa mennä Vietnamiin jos haluaa muuta kuin massaturismia.Phanthiet/Muinen kylä on kasvamassa hotellikyläksi.Loma loppui viikko sitten,ja jäin miettimään jos menen uudestaan niin ennemmin Nha Trangiin sitten.Tapasin siellä käyneitä ja sieltä tulevia ja samaa mieltä olivat,koska siinä kaupunki joka on ollut olemassa ,eikä vain n.s "hotelliresortalue".Mutta viihdyimme toki Muinessakin,ranta/aurinko/edulliset ostokset/ruoka.


      • perusteluita
        Muine kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ,nyt kannattaa mennä Vietnamiin jos haluaa muuta kuin massaturismia.Phanthiet/Muinen kylä on kasvamassa hotellikyläksi.Loma loppui viikko sitten,ja jäin miettimään jos menen uudestaan niin ennemmin Nha Trangiin sitten.Tapasin siellä käyneitä ja sieltä tulevia ja samaa mieltä olivat,koska siinä kaupunki joka on ollut olemassa ,eikä vain n.s "hotelliresortalue".Mutta viihdyimme toki Muinessakin,ranta/aurinko/edulliset ostokset/ruoka.

        muineessa ei kande olla koko lomaa vaan osan loman saigonissa siellä on paikallinen meno.
        Vietnam on parempi, koska ei ole ns. turismin pilaama vielä.
        Voi uida meressä sekä iltapävällä kovemmassa tuulessa aalloissa hyppiä.
        samaten prostituutio ei ole pilaamassa paikkaa kuten thaimaassa.
        Paikallisten ystävällisyys.
        Yksi tärkeä asia mielestäni, että turisti saa kulkea rauhassa ei ole jokainen vaatturi, ravintoloitsija kättelemässä ja kysymässä - mistä maasta olet tullut jne...


      • Phan Thietikään
        Muine kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ,nyt kannattaa mennä Vietnamiin jos haluaa muuta kuin massaturismia.Phanthiet/Muinen kylä on kasvamassa hotellikyläksi.Loma loppui viikko sitten,ja jäin miettimään jos menen uudestaan niin ennemmin Nha Trangiin sitten.Tapasin siellä käyneitä ja sieltä tulevia ja samaa mieltä olivat,koska siinä kaupunki joka on ollut olemassa ,eikä vain n.s "hotelliresortalue".Mutta viihdyimme toki Muinessakin,ranta/aurinko/edulliset ostokset/ruoka.

        ole minkään turismin ympärille kasvanut. Kävitkö edes Phan Thiethin keskustassa kun tuollaista kirjoitat? Siellä ei nimittäin juuri turisteja näkynyt kuten ei myöskään MuiNen keskustassa vaikkei hotellialueelle tullut matkaa juuri yhtään. Molemmat noista ovat aitoja Vietnamilaisia paikkoja eikä mitään turistirysiä.


      • Muine
        Phan Thietikään kirjoitti:

        ole minkään turismin ympärille kasvanut. Kävitkö edes Phan Thiethin keskustassa kun tuollaista kirjoitat? Siellä ei nimittäin juuri turisteja näkynyt kuten ei myöskään MuiNen keskustassa vaikkei hotellialueelle tullut matkaa juuri yhtään. Molemmat noista ovat aitoja Vietnamilaisia paikkoja eikä mitään turistirysiä.

        Hmm..minä ainakin kävin montakin kertaa PhanThietissä mutta olen edelleen sitä mieltä että hotellikylä-resortalue joka on Phanthietin ja MuiNen kylän välissä on kyllä tehty turisteille.Jos siellä on tien toisella puolella toistakymmentä hotellia vierivieressä niin kyllä siitä paikallisuus on kaukana ja toisella puolella pienet ja isot ravintolat ja pikkukaupat palvelemassa turisteja.Itse Muinen kalastajakylähän on paljon kauempana,kävimme sielläkin taksilla katselemassa ja paikallisten suosimalla uimarannalla.


      • se alue
        Muine kirjoitti:

        Hmm..minä ainakin kävin montakin kertaa PhanThietissä mutta olen edelleen sitä mieltä että hotellikylä-resortalue joka on Phanthietin ja MuiNen kylän välissä on kyllä tehty turisteille.Jos siellä on tien toisella puolella toistakymmentä hotellia vierivieressä niin kyllä siitä paikallisuus on kaukana ja toisella puolella pienet ja isot ravintolat ja pikkukaupat palvelemassa turisteja.Itse Muinen kalastajakylähän on paljon kauempana,kävimme sielläkin taksilla katselemassa ja paikallisten suosimalla uimarannalla.

        onkin, mutta se on täysin eri asia kuin Mui Ne tai Phan Thiet. Got the point?

        Kuten kirjoitin, menemällä Phant Thietin keskustaan tai Mui Nehen et paljon muita turisteja näe. Ja kääntäen, turistialuella et muita näekkään.

        Kumpaankaan noista ei ole matka eikä mikään taksilla ja kas kummaa, johan alkaa paikallisuutta löytyä.

        Itse en ikinä ottaisi hotellia tuolta turistialueelta ja voin suositella hotellia nimeltään Phu Hai turistialueen ja Phna Thietin puolesta välistä.

        ps. Taksilla tuli käytyä myös Tacu vuorella ja valkoisilla dyyneillä. Taksi app 25€ / reissu, ei paha.


      • Muine
        se alue kirjoitti:

        onkin, mutta se on täysin eri asia kuin Mui Ne tai Phan Thiet. Got the point?

        Kuten kirjoitin, menemällä Phant Thietin keskustaan tai Mui Nehen et paljon muita turisteja näe. Ja kääntäen, turistialuella et muita näekkään.

        Kumpaankaan noista ei ole matka eikä mikään taksilla ja kas kummaa, johan alkaa paikallisuutta löytyä.

        Itse en ikinä ottaisi hotellia tuolta turistialueelta ja voin suositella hotellia nimeltään Phu Hai turistialueen ja Phna Thietin puolesta välistä.

        ps. Taksilla tuli käytyä myös Tacu vuorella ja valkoisilla dyyneillä. Taksi app 25€ / reissu, ei paha.

        Kävelin rannallakin ja tiedän k.o hotellin, oli hiukan erillään mutta hotellia silläkin rannalla oli useampia,ja niidenhän ongelma oli se että aina taksilla jos halusit alueelta pois.
        Kävin muuten myös k.o vuorella -osallistuin retkeen ja kapusin vuorelle -alas kaapelihissillä.
        Mutta jokainenhan hakee eri asioita lomaltaan ,omasta näkökulmastaan!


      • sinne uudelleen
        se alue kirjoitti:

        onkin, mutta se on täysin eri asia kuin Mui Ne tai Phan Thiet. Got the point?

        Kuten kirjoitin, menemällä Phant Thietin keskustaan tai Mui Nehen et paljon muita turisteja näe. Ja kääntäen, turistialuella et muita näekkään.

        Kumpaankaan noista ei ole matka eikä mikään taksilla ja kas kummaa, johan alkaa paikallisuutta löytyä.

        Itse en ikinä ottaisi hotellia tuolta turistialueelta ja voin suositella hotellia nimeltään Phu Hai turistialueen ja Phna Thietin puolesta välistä.

        ps. Taksilla tuli käytyä myös Tacu vuorella ja valkoisilla dyyneillä. Taksi app 25€ / reissu, ei paha.

        Palvelu pelas kyllä ihan yhtä hyvin kuin Thaimaassakin,ei meillä ainakaan ollut mitään ongelmaa koko aikana.
        Myyjät eivät olleet kimpussa, melkein päinvastoin ja kaikki oli puolta halvempaa kuin Thaimassa.

        Saigonissa on nähtävää ja ostettavaa vaikka kuinka paljon, yöelämästä en tiedä kun sitä en kovin harrastanut, mutta ainakin hotelleissa meno oli kovaa.
        Naiset eivät myöskään olleet kimpussa,niinkuin Thaimaassa.

        Ihmiset olivat todella ystävällisiä.Mui Ne taas oli rauhallinen kylä, mutta hyvää ruokaa ja juomaa, sekä pitkä ranta.Phan Thiet:een pääsi helposti taksilla ja mopolla lähikyliin katselemaan nähtävyyksiä. Eikä kyllä turisteja paljoakaan näkynyt.

        Joten suosittelen ehdottomasti Vietnamia.


      • käyttö...
        Muine kirjoitti:

        Kävelin rannallakin ja tiedän k.o hotellin, oli hiukan erillään mutta hotellia silläkin rannalla oli useampia,ja niidenhän ongelma oli se että aina taksilla jos halusit alueelta pois.
        Kävin muuten myös k.o vuorella -osallistuin retkeen ja kapusin vuorelle -alas kaapelihissillä.
        Mutta jokainenhan hakee eri asioita lomaltaan ,omasta näkökulmastaan!

        Tuolla ei ole mikään ongelma ja parilla eurolla pääsi hotellialueelle ja Phan Thietiin noin viidellä. Halpaa, kuten jokainen tuolla käynyt tietää. Itse halusimme alueelle, jossa ei juuri muita turisteja näkynyt ja kuten todettu, Phan Thietissa ja Mui Nessa löytyy paikallisuutta, jos sitä haluaa.

        Hyvä matka kaikenkaikkiaan ja jos tuonne päin on menossa niin ehdottomasti kannattaa ottaa yhdistelmä Saigon rantakohde.


    • kumpi?

      Kiitos vastauksista. Itse haluan lomalta aurinkoa, uimista, hyvää ruokaa, ostoksia, rentoa ja ressitöntä lomaa, pois kylmästä talvesta =)
      En välttämättä kuitenkaan ole "kalastaja kylä" tyyppiä...mutta en myöskään mikään baari hai, sopivasti molempia =). Bankokista en tykännyt sen metelin/saasteen/suuruuden vuoksi, luulen että Saigonissa riittää muutama päivä tutustua nähtävyyksiin ja sitten johonkin rauhallisempaan paikkaan.

      • millitilli

        Kaikki tuo mitä haluat lomaltasi löytyy ainakin Vietnamista. Itse en ole Thaimaassa käynyt joten voin vain suositella Saigon - Phan Thiet yhdistelmää.
        Saigonissa saa shopata sydämensä kyllyydestä sekä halpoja markkinatuotteita että laadukkaita merkkikamoja, sieltä löytyy LV, Gucci, DG, Cavallo etc.(omat liikkeet siis, en tarkoita piraattituotteita, joita tietty niitäkin on) sekä upeita aasialaisia merkkejä. Syömisensä voi valita katukeittiöstä tai loistoravintolasta, nähtävyyksien ja shoppailun lomassa voi käydä drinksulla Caravelle- ja Rex-hotellin yläkerroksen baarissa ja ihmetellä kaupungin vilinää sieltä.
        Parin päivään päästä on taivaallista siirtyä Mui Nen rauhaan. Totta on, että se mitä meille kaupataan Mui Nena on hotellikylä, pieni sellainen, jossa on pelkkiä hotelleja ja ravintoloita vieri vieressä. Paikallista asutusta löytyy läheltä ja tosiaan Phan Thietin kaupunki on täysin vietnamilainen, siellä ei englantia juurikaan ymmärretä ja ihmiset tulevat koskettelemaan ja silittelemään hiuksia. Ja tämä autenttinen kaupunki n. 10 km päässä hotellikylästä, ja vielä lähempää löytyy Mui Nen kalastajakylä.
        Hotellialueella ei ole hurjaa iltaelämää, muutama hyvä baari ja hotelleissa tietty sitten omat baarinsa ja ohjelmansa. Jos iltaelämää hakee niin sitten kannattaa ennemmin valita lomakohteeksi Nha Trang.
        Itselleni tuo Saigon - P.T. yhdistelmä oli täysin nappi valinta, sain samalla matkalla kokea kunnon cityhulinaa ja rauhallista lepolomaa ihanalla rannalla palmun alla maaten ja hyvästä ruuasta nauttien.


      • Viime helmikuussa käynyt

        Todella hyvä lomakohde oli Phu Quocin saari. Mahtavaa paratiisirantaa n. 25 km. Huomattavasti parempi ranta kuin Thaimaan Krabilla, jossa piti aina lähteä veneellä löytääkseen kunnon uinti- ja snorklauspaikat. Aitoa vietnamilaista elämänmenoa, ei mikään turistirysä vielä. Ihmiset erittäin ystävällisiä ja aitoja, ei teennäisyyttä. Iso plussa oli myös Thaimaahan verrattuna että Vietnamissa ei ollut prostituutiota näkyvissä samassa mittakaavassa kuin Thaimaassa. Thaimaahan en enää aio mennä, koska siellä tunnutaan hyväksyvän prostituutio yleisesti jopa valtiolliseella taholla.

        Olimme Vietnamissa yhdistelmämatkalla Saigon Phu Quoc. Voin suositella lämpimästi!


      • juttupa
        millitilli kirjoitti:

        Kaikki tuo mitä haluat lomaltasi löytyy ainakin Vietnamista. Itse en ole Thaimaassa käynyt joten voin vain suositella Saigon - Phan Thiet yhdistelmää.
        Saigonissa saa shopata sydämensä kyllyydestä sekä halpoja markkinatuotteita että laadukkaita merkkikamoja, sieltä löytyy LV, Gucci, DG, Cavallo etc.(omat liikkeet siis, en tarkoita piraattituotteita, joita tietty niitäkin on) sekä upeita aasialaisia merkkejä. Syömisensä voi valita katukeittiöstä tai loistoravintolasta, nähtävyyksien ja shoppailun lomassa voi käydä drinksulla Caravelle- ja Rex-hotellin yläkerroksen baarissa ja ihmetellä kaupungin vilinää sieltä.
        Parin päivään päästä on taivaallista siirtyä Mui Nen rauhaan. Totta on, että se mitä meille kaupataan Mui Nena on hotellikylä, pieni sellainen, jossa on pelkkiä hotelleja ja ravintoloita vieri vieressä. Paikallista asutusta löytyy läheltä ja tosiaan Phan Thietin kaupunki on täysin vietnamilainen, siellä ei englantia juurikaan ymmärretä ja ihmiset tulevat koskettelemaan ja silittelemään hiuksia. Ja tämä autenttinen kaupunki n. 10 km päässä hotellikylästä, ja vielä lähempää löytyy Mui Nen kalastajakylä.
        Hotellialueella ei ole hurjaa iltaelämää, muutama hyvä baari ja hotelleissa tietty sitten omat baarinsa ja ohjelmansa. Jos iltaelämää hakee niin sitten kannattaa ennemmin valita lomakohteeksi Nha Trang.
        Itselleni tuo Saigon - P.T. yhdistelmä oli täysin nappi valinta, sain samalla matkalla kokea kunnon cityhulinaa ja rauhallista lepolomaa ihanalla rannalla palmun alla maaten ja hyvästä ruuasta nauttien.

        En oo käynyt Phan Thietillä, mutta aika uskomaton juttu jos kymmenen kilometrin päässä turistirysästä on niin turmeltumaton paikka, että paikalliset tulevat jopa koskettelemaan.
        Vielä uskomattomampi asia on että paikalliset ovat tulleet silittelemään hiuksia. En suosittele kyllä kenellekään sitä tekemään vietnamilaiselle sillä kautta Kaakkois-Aasian eli siis buddhalaisissa maissa päähän koskettaminen erityisesti tuntemattoman toimesta koetaan loukkaavana ja alentavana.


      • matkustaja
        juttupa kirjoitti:

        En oo käynyt Phan Thietillä, mutta aika uskomaton juttu jos kymmenen kilometrin päässä turistirysästä on niin turmeltumaton paikka, että paikalliset tulevat jopa koskettelemaan.
        Vielä uskomattomampi asia on että paikalliset ovat tulleet silittelemään hiuksia. En suosittele kyllä kenellekään sitä tekemään vietnamilaiselle sillä kautta Kaakkois-Aasian eli siis buddhalaisissa maissa päähän koskettaminen erityisesti tuntemattoman toimesta koetaan loukkaavana ja alentavana.

        Samoin kävi meille Vietnamissa, pitkät vaaleat hiukset tuntuivat kiehtovan paikallisia naisia,sekä nuorempia että vanhempia. Hiuksiamme kokeiltiin ja kädestä otettiin kiinni ja siliteltiin. Yhteistä kieltä ei ollut mutta kauniit hymyt saimme osaksemme.


      • näin se vaan
        juttupa kirjoitti:

        En oo käynyt Phan Thietillä, mutta aika uskomaton juttu jos kymmenen kilometrin päässä turistirysästä on niin turmeltumaton paikka, että paikalliset tulevat jopa koskettelemaan.
        Vielä uskomattomampi asia on että paikalliset ovat tulleet silittelemään hiuksia. En suosittele kyllä kenellekään sitä tekemään vietnamilaiselle sillä kautta Kaakkois-Aasian eli siis buddhalaisissa maissa päähän koskettaminen erityisesti tuntemattoman toimesta koetaan loukkaavana ja alentavana.

        on. 10 kilometriä hotellialueelta ja tosiaan tullaan "iholle" koittamaan miltä valkoinen nahka tuntuu.


      • turistit
        näin se vaan kirjoitti:

        on. 10 kilometriä hotellialueelta ja tosiaan tullaan "iholle" koittamaan miltä valkoinen nahka tuntuu.

        pitää paikkansa - itse olen tumma joten hiusten ja ihon väri ei kiinnostanut, mutta ihmettelivät meidän nenää erilainen kuin vietnamilaisilla.
        Turisimi on kuitenkin vielä aika alussa.


    • ehdoitta

      Tultiin juuri ja todella onnistunut LOMA!Saigon/Phan thiet.Muisteltavaa koko vuodeksi,kaikki luonas,halpaa,ystävällistä,vähän jännitystä(Saigonissa tien ylitys).Ei kerrassaan mitään ongelmia.Ei enää Thaimaaseen ,sinne idän "kanarialle" Suomibaarien luvattuun maahan.

      • mr.napalm

        Vietnamista tulee mieleen ilmestyskirjan skenaariot... Tota noin, onhkahan siellä yhtään suomibaaria minne mennä ja tavata maan miehiä?


      • -vietcongi-
        mr.napalm kirjoitti:

        Vietnamista tulee mieleen ilmestyskirjan skenaariot... Tota noin, onhkahan siellä yhtään suomibaaria minne mennä ja tavata maan miehiä?

        Hanoissa oli joskus 90-luvulla "Masan baari" eli Sunset bar.


      • Ole...
        mr.napalm kirjoitti:

        Vietnamista tulee mieleen ilmestyskirjan skenaariot... Tota noin, onhkahan siellä yhtään suomibaaria minne mennä ja tavata maan miehiä?

        Ja aivan helevetin hyvä jottei ole. Kuka perkele haluaa lähteä Vietnamiin asti istumaan Suomibaariin kun saman voi tehdä kotona eikä maksa mitään? Toivon että nämä suomibaaripojat käyvät jatkossakin vain Thaimaassa


    • -vietcongi-

      Vietnamissa on halvempi hintataso kuin Thaimaassa. Saigonissa shoppailet kaikkea samaa kuin Thaikkulassa. Kolme hyvää rantapaikkaa etelässä: Nha Trang, Muine ja Phu Quoc. Ruoka ainakin minun mielestä selkeästi parempaa kuin liiallisella chilillä pilattu thai-ruoka. Ei huorabaareja, tosin joidenkin mielestä se saattaa olla miinus, mutta heitä varten on Pattaya.

      • Vn hullu

        vietnamissa on paljon halvempaa tavaroita kuin suomessa sain pussin täyteen kaikkee kauniita pinnejä jne. allle 3e ja ootteko käyneet vietnamin huvipuistossa? se on tosi kaunis paikka esim Suy tien tai dam xen


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 187
      2128
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      157
      1659
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe