Elikkä löytyykö isoille miehille vaatteita (t-paitoja, housuja ym)? Vai täytyykö ottaa Suomesta mukaan.
Isojen poikien vaattee
4
652
Vastaukset
- päätelmä
ota suomesta mukaan.
(seuraavalla kerralla tiedät
sitten itse paremmin mitä löytyy
ja mitä tarvitset - ainakin jos
samoilla kulmilla pyörit)- sama ku ed.
niin... tuli vielä mieleeni,
mitä olen täältä (suomi24)
lukenut, niin sellainen kuva
on viesteistä jäännyt, että
isoille pojille löytyisi
vaatteita helpommin kuin
isoille tytöille.
syytä en tiedä miksi näin.
olisivatko sitten nämä
isot tytöt tarkempia
vaatetuksestaan kuin isot
pojat?
- minä.,.,.
Joka reissulta olen isälleni tuonut isoja vaatteita, xxxxxl on isoin koko johon olen törmännyt. Ihan joka paikasta näitä et löydä, mutta kun kyselemällä kyllä. Jos heitän, että kymmenestä liikkeestä noin puolessa löytyy isoja kokoja. T-paidat ovat maksaneet noin 50bht enemmän kuin normikoot. Paitoja olen löytänyt niin Hua Hinistä, Krabilta, Koh Samuilta kuin Phuketistakin.
- kyllä löytyy
Faranki-koot ovat kansankielessä "elefäänsais" ja isofalle koot "veilelefäänsais".
Aasialaiset kunnioittavat meitä yli 120 kg miehiä, houlii mään, buddha tulee kuulemma mieleen.
Tytöt painaa parhaimmillaan 40 kg eli käsittele niitä varovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739