Moi.,.,mä tilasin tv-sta sen SchnuffelBunny biisi ja nyt mulla menee joka kuukausi 16 euro laskusta.,.,onks ketään kuka teada sitä numero mihin mä saan lähetää toi stop viesti että nyyd see loppu.,.mä valitettavasti positasin oman numero.,.
APUA
4
427
Vastaukset
- Jambalta?
Oliko fiksua? Kannattaisi lukea se pikkupräntti. Sitoudut aina uuteen tilausjaksoon jne.
Mutta tässä on lainaus Jamban käyttöehdoista, kohdasta 8.
8. Irtisanominen ja palvelujen käytön lopettaminen; käytön estäminen
Irtisanominen tapahtuu siten, että lähetät tekstiviestin "STOP" numeroon 173017 tai soitat puhelinnumeroon 0800 913156 tai lähetät sähköpostiviestin sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Irtisanominen astuu voimaan välittömästi.
Hyväksyt, että YHTIÖ harkintansa mukaan voi estää sinulta pääsyn Palveluihin tai Palvelujen kautta tarjottuun yksittäiseen palveluun, tai rajoittaa tai poistaa ko. palvelun Sisältöä, jos rikot sopimusehtoja ja et ole korjannut sopimusrikkomustasi seitsemän (7) päivän kuluessa siitä, kun sinulle huomautettiin sopimusrikkomuksesta.
YHTIÖLLÄ on oikeus sulkea kokonaan tai osittain Palvelut (tai Palvelujen kautta tarjotun yksittäisen palvelun), jos YHTIÖ katsoo sinun rikkoneen sopimusta ja toimineen sopimusehtojen vastaisesti. Hyväksyt, että jos Palveluihin pääsysi sopimusehtojen määräysten mukaisesti lakkaa, YHTIÖLLÄ on oikeus välittömästi sulkea tilisi tai poistaa tilisi ja kaikki siihen liittyvä tieto ja/tai estää sinulta pääsyn ko. tiedostoihin tai Palveluihin. Lisäksi hyväksyt, että YHTIÖ on vapautettu vastuusta sinua tai kolmatta tahoa kohtaan Palvelujen käytön eväämisestä. Jos sinä jostain syystä itse lopetat tilisi tai tilauksesi, YHTIÖ ei palauta jo maksettuja maksuja, paitsi kohdan 2 määräyksen mukaisessa tapauksessa.
EUROOPAN YHTEISÖSSÄ ASIAKKAILLA ON LAKISÄÄTEINEN OIKEUS PERUUTTAA TEKEMÄNSÄ SOPIMUS 14 PÄIVÄN KULUESSA SOPIMUKSEN TEKOPÄIVÄSTÄ ("PERUUTTAMISAIKA"). OIKEUS SOPIMUKSEN PERUUTTAMISEEN RAUKEAA, JOS KÄYTÄT PALVELUJA ENSIMMÄISEN KERRAN ENNEN PERUUTTAMISAJAN UMPEUTUMISTA. JOS HALUAT PERUUTTAA SOPIMUKSEN PERUUTTAMISAIKANA, LÄHETÄ PERUUTTAMISILMOITUS SÄHKÖPOSTINA OSOITTEESEEN [email protected] TAI KIRJALLISESTI KIRJEENÄ POSTIOSOITTEELLA: Fox Mobile Distribution GmbH, KARL-LIEBKNECHT-STR. 5, 10178 BERLIINI, SAKSA. PERUUTTAMISILMOITUKSEN TULEE SISÄLTÄÄ NIMI, OSOITE JA PUHELINNUMERO JA KIRJEEN TULEE OLLA POSTILEIMATTU ENNEN PERUUTTAMISAJAN PÄÄTTYMISTÄ. - Liisa20
EI ollut see jamba eikä zen.,.saatana kun mä en muista.,.sealta tuli see schnuffebunny i love you so.,.mikä see mahta olla kun see ei ole jamba eikä zen??????apua,.,.
- laulukäykalliiksi
Hankala juttu. Telkkarissa on niin paljon palvelun tarjoajia. Eikö 4 mobile sano mtn? Sen maksu on 9€/ 4 viikkoa. Zed sen tarjoaa ja
17286 numeroon sulje pyyntö. Tuli mieleen jos tekstarilla tilattu, oletko välitystiedot tarkastanut? Tsemppiä...- Liisa20
Laskussa näyti että on 16 euro kk.mä en muista yhtä sitä numero mihin pitäs lähetä tää stop viesti.,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298