Ile bar ?

tilanne nyt?

Tienhoitokunnan perinteiset kehityspäivät Pattayjalla olisi edessä ja Päijäthämeen miehet tapaavat kokoontua joka ilta Ilellä.

Joku väitti Ilen siirtyneen onnellisten hirviseuraan. Mahtaako baari vielä pyöriä ja olla härmäläisten suosiossa?

12

3048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräkammarin poika

Kyllä Ilebar toimii entiseen malliin. Baari on pikku Sannan nimissä ja leski hoitaa käytännön puolta. Henkilökuntakin on ainakin osittain entistä. Leski toivoo etteivät vanhat uskolliset asiakkaat ainakaan jätä häntä yksin. Kovasti ollaan siellä edelleen tervetulleita.

• viesti1

Jouluna olin Pattiksella ja kyllä Ilen Baari tomii ja hyvin.Ei muuta kun hyviä illanviettoja Ilen baarilla.Tv Yx Pattiksen matkaaja.

• on näin

että nämä turistibussillä saapuvat kukkahatut
        hakevat sitä aitoa thaimaalaista kulttuuria viikonmatkallaan, mutta jos siellä viettää yli3
        viikkoa alkaa paikalliset idiootit käymään hermojen päälle ,ja hakeutuu länsimaalaisten pitämiin paikkkoihin ,tästä voi johtua suomipaarien suosio.
        kyllähän se loppujenlopuksi on aikamoinen apinoidenplaneetta..

• en enää käy
        on näin kirjoitti:

hakevat sitä aitoa thaimaalaista kulttuuria viikonmatkallaan, mutta jos siellä viettää yli3
        viikkoa alkaa paikalliset idiootit käymään hermojen päälle ,ja hakeutuu länsimaalaisten pitämiin paikkkoihin ,tästä voi johtua suomipaarien suosio.

Olkaapa tarkkana laskujen kans siell Ilellä, kippoihin ilmestyy ylimääräisiä lappuja ja väitetään ettei rahaa ollut tarpeeksi. Kusetuksella siellä nykyään sitä paikkaa pyöritetään.

• jiriipää
        en enää käy kirjoitti:

Olkaapa tarkkana laskujen kans siell Ilellä, kippoihin ilmestyy ylimääräisiä lappuja ja väitetään ettei rahaa ollut tarpeeksi. Kusetuksella siellä nykyään sitä paikkaa pyöritetään.

Ilen Baari tarttis Suomi Managerin.Suti yritti hommaa mut mahdotomaksi totesi puuhan.

• monessa paikassa
        en enää käy kirjoitti:

Vanha kikka.. Joo en mää huomannu mitään. Tytöt kikattelee tiskin alla, huomasikohan se. Annoin vielä 50 batia tippiä ja huiskutin perään moi moi..

• mietis nuija....
        on näin kirjoitti:

.....mitä puhut. Thaimaalaiset ovat todella sympaattista ja suvaitsevaista kansaa jotka tulevat toimeen vähällä. Budha uskonto ( kannattas sinunkin perehtyä), joka on hyvin vahvasti esillä, antaa paljon, paljon enemmän kuin meidän ns. olemus täällä. Itse olen evlut vaan kun ko maassa useamman kerran käyneenä voin todeta, jos me joutuisimme yhtä köyhästi elämään, moniko meistä jaksaisi vain hymyillä ja olla onnellisia.....arvatkaa mistä se onnellisuus tulee?????

• Mulle tarkoitettu viesti?
        mietis nuija.... kirjoitti:

.....mitä puhut. Thaimaalaiset ovat todella sympaattista ja suvaitsevaista kansaa jotka tulevat toimeen vähällä. Budha uskonto ( kannattas sinunkin perehtyä), joka on hyvin vahvasti esillä, antaa paljon, paljon enemmän kuin meidän ns. olemus täällä. Itse olen evlut vaan kun ko maassa useamman kerran käyneenä voin todeta, jos me joutuisimme yhtä köyhästi elämään, moniko meistä jaksaisi vain hymyillä ja olla onnellisia.....arvatkaa mistä se onnellisuus tulee?????

Kysymys ei ollut Ile baarista. Sanoit, että ota selvää. Käyppä lukemassa mitä äsken kirjoitin pojasta maalla ja siisip(40%) paikal.ponupullosta. Se on siellä tapsa ihmettelen osiossa. T. Jo v:sta 1991

• BIG Nose Karl
        Mulle tarkoitettu viesti? kirjoitti:

Kysymys ei ollut Ile baarista. Sanoit, että ota selvää. Käyppä lukemassa mitä äsken kirjoitin pojasta maalla ja siisip(40%) paikal.ponupullosta. Se on siellä tapsa ihmettelen osiossa. T. Jo v:sta 1991

Tuo teksti oli ?
        Mitenkä se Ile kuoli noinvaan? Vähän yli 50v.??
        Ja minä vaan Jetjetkuilen, vaikka olen jo 65v.

• sillä on?
        BIG Nose Karl kirjoitti:

Tuo teksti oli ?
        Mitenkä se Ile kuoli noinvaan? Vähän yli 50v.??
        Ja minä vaan Jetjetkuilen, vaikka olen jo 65v.

miten kuoli. Tämä päivä VOI olla elämäsi viimeinen. Ei sitä koskaan tiedä, vaikka kuinka suunnittelee.. Ikinä se ei mene niin kuin kuvittelisit sen menevän!

• Minkäälaista baaria
        en enää käy kirjoitti:

Mikä villahousupölvästi laukoo tollaisia hölmöläisten juttuja. Pipo päässäkö sä siellä kuljet vai onko mekkala sekoittanu pääs?

• byyhel
        mietis nuija.... kirjoitti:

Vai että oikein synpaattista väkeä asuu siellä !!?
        Saanko hieman täällä peräkammarissa yksiikseni naurahtaa postauksellesi, jookos ?
        Kerro nyt OLETKO koskaan ihan oikeasti käynyt thaimaassa, tai oletko käynyt edes suomen rajojen ulkopuolella ??
        Ja jos nyt olet siellä (oikeasti) käynyt, niin juuri sinun kaltaiset idit... tyypit ovat syypäitä siihen muutokseen jotka maan suhtaumisessa turisteihin on 20 v. tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe