if lääkärit vitsi

make

sain taas vitsiltä kuulostavan päätöksen iffiltä.
loukkaannuin moottoripyörä onnettomuudessa kesällä 2008 jolloin meni ranteen molemmat luut
poikki ja vaati melkoisen työn että saivat parsittua ranteen kasaan titaanilla.nyt tulossa
korjaus leikkaus koska toimintakyky ei ole palautunut.if ilmoitti juuri että olen heidän lääkärin mukaan työkykyinen ja ansionmenetyksiä
ei enää makseta.omat sairaslomani on kirjoittanut
ortopedian erikoislääkäri jonka mukaan ei työkykyinen. mahtaa siellä olla viisaat lääkärit kun ihmistä näkemättä antaavat lausunnot ja kumoavat erikoislääkärien antamat.vituttaa tää tappelu vakuutusyhtiön kans.

9

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitteet

Millä vois ruuvata vaklääkärin päätä pari kierrosta tiukemmalle. Sit vaklääkäri voitas lähettää kuntoutukseen vaikka venäjälle.

• työpaikkaetuna

Kyllähän ulkomaillakin kuntoutus kuuluu vakuutusetuihin. Nehän rintäs sinne sakkelis, kikkelis kipakkaan, vaikka venäjällekkin kun työnantaja maksaa kerran.

• ...

olla ketkuja.. fight for your rights!

• MÄ vaan

Moi,
      ensi alkuun selvitä oikeusturva-vakuutuksesi kotivakuutusyhtiöstä. Ellei sellaista ole,
      ota yhteyttä kunnan oikeusaputoimistoon ja kysy neuvoa ja lakiasiaan tukea sieltä.

Mihinkään liikennevahinkomuutoksen hakulautakuntiin älä laita turhaan valituksia, sillä se aivan huuhaa-paikka. Olet täysin terve ja työkykyinen, vaikka olisit jo haudattukin liikenneonnettomuuden jälkeen, kun se käsittely on kahden vuoden kuluttua ja joka noudattaa täsmälleen vakuutusyhtiön vakuutuslääkärin mielipiteitä.

Sinä aikana, kun asiasi etenee haasteeseen ja lakitupaan, kuntouta itseäsi ja laita kulut ja kuitit talteen. Hae omasta kunnasta kuntoutusta, ellei työnantajasi maksa kuntoutusta.
      Työterveyslaitosta kannattaa joka tapauksessa hyödyntää niin pitkään kuin mahdollista.

Kuitit ja muut muuten kannattaa myös laittaa Kelaan, jos sieltä saisi vähän rahaa takaisin.
      Vakuutusyhtiön maksamisiin ei kannata pätkääkään luottaa, vaan käytät muita reittejä, kunta, Kela ja Kelan harkinnan varainen kuntoutus. Näistäkin kuitit ja muut talteen.

Ks. oikeusturvan ajankuva ja oikeusturvan perikato-sivut plus vakuuutuslääkärit lista googlella.

• on sillä lailla

Että viimeisen tällin jälkeen odotan kunnes saan "hullun" paperit,sen jälkeen tiedän tarkkaan mitä teen.Vetämässä on, ne paperit,on käyty piirtelemässä kuvia ja arvuuteltu mitä mikä muistuttaa.En tosin tiedä kumpa meistä on hoitoa vailla,minä vai tohtori.Joten voidaan päätellä että olen ainakin puolihullu,eli ainakin osittain syyntakeeton?

• Vaimitä
        on sillä lailla kirjoitti:

Että viimeisen tällin jälkeen odotan kunnes saan "hullun" paperit,sen jälkeen tiedän tarkkaan mitä teen.Vetämässä on, ne paperit,on käyty piirtelemässä kuvia ja arvuuteltu mitä mikä muistuttaa.En tosin tiedä kumpa meistä on hoitoa vailla,minä vai tohtori.Joten voidaan päätellä että olen ainakin puolihullu,eli ainakin osittain syyntakeeton?

Hullunpapereil pääsee TEOon töihin. TEO = työtapaturmaa ei ole. Ja vaikka olis niin jotain keksitään jotta vakuyhtiö ei joudu korvaamaan.

• Mä vaan
        Vaimitä kirjoitti:

Hullunpapereil pääsee TEOon töihin. TEO = työtapaturmaa ei ole. Ja vaikka olis niin jotain keksitään jotta vakuyhtiö ei joudu korvaamaan.

Humpuukilaitos Teo on vaihtanut tämän vuoden alusta nimeä Valviraksi. Samaan tahtiin nähtävästi kuin vakuutuslääkärit vaihtavat etunimeä.. luulevat sairaita äärityhmiksi..

• Selkis
        Mä vaan kirjoitti:

Humpuukilaitos Teo on vaihtanut tämän vuoden alusta nimeä Valviraksi. Samaan tahtiin nähtävästi kuin vakuutuslääkärit vaihtavat etunimeä.. luulevat sairaita äärityhmiksi..

Vähä sama juttu ku pimeetä työtä teettävät firmat vaihtaa nimeä.

• näin kävi mullekkin

Siellä ifissä taitaa olla todelliset konitohtorit arvioimassa ihmisten terveydentiloja....ja loppupeleissä eivät korvaa mitään!!Täysin pelle vakuutusyhtiö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe