mikä ero

teidän mielestä

on narttujen ja urosten hierarkian selvitykseessä? Ja miten pitkälle koirat saa mennä selvittäessään välejä urosten ollessa kyseessä?

Milloin pitää puuttua vai pitääkö puuttua laisinkaan?

10

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tappelee ne voi jopa tappaa...

se on isännän eli laumanjohtajan määrättävissä kuka missäkin paikassa on eli jos sinun koiria niin sinä päätät kuinka pitkälle päästät asian meneen.Jos taasen vieraat urokset tappelee niin se ei ole todellakaan mitään edes laillista lähes verrattavissa koiratappeluihin jotta kumman on kovempi.Omaa koiraa en päästä tappeleen ja jos ei toinen osapuoli tajua hoidan sen laumanjohtaja itse.

• törmäsin

tähän asiaan että eräiden mielestä urosten kuuluu selvittää kiistansa hampain muttei niin lujaa että tulee jälkeä..tosin isännät irrotti koirat sitten toisistaan ..ja kuulemma se on normaalia urosten selvittelyä??

toisella kertaa tämä uros vahti keppiä ja kun narttu meinasi keppiä myös puri kiinni(ei jälkeä kovin) narttuun josta oli se sitten irrotettava??eli mitä mieltä? nartun omistaja lähti nopeasti pois..

• koirieni tapella minkään koiran kanssa, jos syntyy kärhämä se lopetetaan heti alkuunsa.

• niin urosten

kuin narttujen kesken?

Itse olen ollut linjalla että tappelut keskeytetään heti mutta nyt puistossa on tullut tyyppejä että koirat selvittää ite varsinkin uroksien kuuluu selvitellä hampain eikä pelkästään elein?

• niin urosten kirjoitti:

kuin narttujen kesken?

Itse olen ollut linjalla että tappelut keskeytetään heti mutta nyt puistossa on tullut tyyppejä että koirat selvittää ite varsinkin uroksien kuuluu selvitellä hampain eikä pelkästään elein?

mitään hyvää syytä sille että koirien annettais tapella, ei urosten eikä narttujen.
        Lauman johtaja, siis omistaja, on se joka päättää tappeleeko joku ja koiran on siihen päätökseen tyytyminen.

Jos niiden antaa ottaa mittaa toisistaan koirapuistossa siitä seuraa kierre, ne haluavat matsata uusien ja uusien tuttavuuksiehn kanssa katsoakseen kuka on kuka.
        Paljon parempi on että ei sallita mitään rähinöitä.

Sitäpaitsi, koirat saattavat saada aikaan tosi rumaa jälkeä tapellessaan, se pitää ottaa huomioon miettiessään antaako koiransa rähinöidä.
        Onko valmis siihen että koirapuistovisiitti muuttuu eläinlääkärissä tehdyksi tikkausreissuksi.

• minäkin....
        Haukullinen kirjoitti:

mitään hyvää syytä sille että koirien annettais tapella, ei urosten eikä narttujen.
        Lauman johtaja, siis omistaja, on se joka päättää tappeleeko joku ja koiran on siihen päätökseen tyytyminen.

Jos niiden antaa ottaa mittaa toisistaan koirapuistossa siitä seuraa kierre, ne haluavat matsata uusien ja uusien tuttavuuksiehn kanssa katsoakseen kuka on kuka.
        Paljon parempi on että ei sallita mitään rähinöitä.

Sitäpaitsi, koirat saattavat saada aikaan tosi rumaa jälkeä tapellessaan, se pitää ottaa huomioon miettiessään antaako koiransa rähinöidä.
        Onko valmis siihen että koirapuistovisiitti muuttuu eläinlääkärissä tehdyksi tikkausreissuksi.

ja aina olen puuttunut heti eikä narttukoirani ole koskaan purrut ketään vaan on karavaanari kaikkien kaveri.

itse sanoin puistossa keskeyttäväni rähinät heti mutta joidenkin mielestä urosten kuuluu selvittää rajummin kuin narttujen..ja minusta tuo toinen koira ei ole ihan normaali kun käynyt myös narttujen kimppuun jos sillä on keppi vahdittavana..nyt en mene samaan aikaan kun en luota tuohon koiraan ja varsinkaan omistajaan...viimeksi palkitsi koiransa antamalla kepin takaisin vaikka juuri oli purrut narttua. :(

• minäkin.... kirjoitti:

ja aina olen puuttunut heti eikä narttukoirani ole koskaan purrut ketään vaan on karavaanari kaikkien kaveri.

itse sanoin puistossa keskeyttäväni rähinät heti mutta joidenkin mielestä urosten kuuluu selvittää rajummin kuin narttujen..ja minusta tuo toinen koira ei ole ihan normaali kun käynyt myös narttujen kimppuun jos sillä on keppi vahdittavana..nyt en mene samaan aikaan kun en luota tuohon koiraan ja varsinkaan omistajaan...viimeksi palkitsi koiransa antamalla kepin takaisin vaikka juuri oli purrut narttua. :(

minäkin pysyisin erossa tuollaisesta tyypistä ja koirastaan.

Jotkut nyt vain ovat tollasia ja niille on turha edes yrittää selittää, ei se mene perille kuitenkaan.

Kun se koira tottuu siihen että saa rähjäämällä ja puremalla kerättyä kepit ja muut hauskuudet niin se käyttää yhä useammin sitä keinoa.

• vain kun
        Haukullinen kirjoitti:

minäkin pysyisin erossa tuollaisesta tyypistä ja koirastaan.

Jotkut nyt vain ovat tollasia ja niille on turha edes yrittää selittää, ei se mene perille kuitenkaan.

Kun se koira tottuu siihen että saa rähjäämällä ja puremalla kerättyä kepit ja muut hauskuudet niin se käyttää yhä useammin sitä keinoa.

se nyt terrorisoi puistoa..ja omistaja on jotenkin vakuuttava olemukseltaan niin ettei muut osaa edes varoa kun luulevat että hän hallitsee tilanteet..mikä ikävä kyllä ei ole tähän asti pitänyt paikkansa. Olen muutamaa varoittanut mutta ne ei ole uskonut asiaa vaan ottavat tietoisia riskejä.

mutta turvallisuus ennen kaikkea ja minun ressuani se mokoma ei ainakaan pure..menen siis eri aikaan.

• minä en anna koirien tapella, loppuu ennenkö ehtii edes alkaa, mie olen meillä pomo ja koirat tyytykööt siihen.

• alkuper

niin se minustakin pitäisi olla. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe