Olisin vain kysellyt miten kahden omistajan kohdalla tulee menetellä kauppakirjan ja muiden papereiden suhteen. Vai onko väliä kenen nimi kauppakirjasas on jo omistajat on ilmoitettu kennelliittoon jne...
T:Kokematon
1 koira
8
332
Vastaukset
- mitähän tarkoitat ?
En oikeen tajunnu, mitä tarkoitat.
Vaikka omistajia olis 5 tai ihan montako vaan, kaikkien nimet kauppakirjaan ( = hehän ovat ostajia ) sekä kennelliittoon myös.
Miksi 2 omistajaa ? - sanoisin että
se joka on ensisijainen koiran omistaja myös jos ero yllättää niin sen nimi papereihin. Erokiistoissa tapellaan usein koirastakin..
- ?????????
Kyllä meillä oli molempien nimet koiran kauppakirjassa........ja kun ero tuli, niin ukko anto mulle paperin, missä ilmoitti luopuvansa koiran omistuksesta, velvolisuuksista ja vastuista koiran suhteen ja hinta,minkä maksoin hänelle. Sen paperin kiikutin kennelliittoon ja mut merkattiin virallisesti yksin koiran omistajaksi.
- että ostimme
itse oman koiramme yhdessä avopuolison kanssa ja riitaa tuli suhteeen alussa melkoisesti niin laitoin itseni papereihin koska aattelin että minun on koira vaikka tosin siippani sen suuremmaksi osaksi maksoi mutta minä hoidin.
ja nyt koira 14v ja olemme silti yhdessä ja koira on minun aina jos ero tulee. :)
parasta siis miettiä tuokin etukäteen. - ???????++++++++
että ostimme kirjoitti:
itse oman koiramme yhdessä avopuolison kanssa ja riitaa tuli suhteeen alussa melkoisesti niin laitoin itseni papereihin koska aattelin että minun on koira vaikka tosin siippani sen suuremmaksi osaksi maksoi mutta minä hoidin.
ja nyt koira 14v ja olemme silti yhdessä ja koira on minun aina jos ero tulee. :)
parasta siis miettiä tuokin etukäteen.Kyllä meillä oli molempien nimet kauppakirjassakin, koska ihan rehellisesti sen puoliksi myös maksoimme. Ei olisi tullut kuuloonkaan, että ukko olis maksanu ja mä hoitanu. Mä sen kuitenkin tosiasiallisesti halusin, koulutin ja kun ero tuli, koira tuli matkassani.
Eikä kellään ollu nokan koputtamista asian suhteen. - eivät
???????++++++++ kirjoitti:
Kyllä meillä oli molempien nimet kauppakirjassakin, koska ihan rehellisesti sen puoliksi myös maksoimme. Ei olisi tullut kuuloonkaan, että ukko olis maksanu ja mä hoitanu. Mä sen kuitenkin tosiasiallisesti halusin, koulutin ja kun ero tuli, koira tuli matkassani.
Eikä kellään ollu nokan koputtamista asian suhteen.eroa ystävinä tai sovussa.
Tiedän tapauksessa, jossa mies oli eräänä päivänä käynyt koiran hakemassa kotoa naisen ollessa töissä (olivat juuri eronneet). Molempien nimet kun kauppakirjassa oli ja mies maksanut enemmän eipä saanut nainen enää koiraansa nähdä..
Mies antoi koiran kiertoon piruuttaan, ja missä koiraparka nykyään on ei tietoa miehelläkään. Että näin.. - noin hyvin
????????? kirjoitti:
Kyllä meillä oli molempien nimet koiran kauppakirjassa........ja kun ero tuli, niin ukko anto mulle paperin, missä ilmoitti luopuvansa koiran omistuksesta, velvolisuuksista ja vastuista koiran suhteen ja hinta,minkä maksoin hänelle. Sen paperin kiikutin kennelliittoon ja mut merkattiin virallisesti yksin koiran omistajaksi.
eli parempi on jos vain yksi omistaja..rakkaus ei aina riitä sinne eron jälkeen ja silloin on paha asiasta tapella. Selkeämpää että päätetään asia heti että mitä jos erotaan niin miten koira..
- mutta niin totta!
eivät kirjoitti:
eroa ystävinä tai sovussa.
Tiedän tapauksessa, jossa mies oli eräänä päivänä käynyt koiran hakemassa kotoa naisen ollessa töissä (olivat juuri eronneet). Molempien nimet kun kauppakirjassa oli ja mies maksanut enemmän eipä saanut nainen enää koiraansa nähdä..
Mies antoi koiran kiertoon piruuttaan, ja missä koiraparka nykyään on ei tietoa miehelläkään. Että näin..tästä syystä kaikki koiramme on yhden omistajan nimissä. On siis pystytty näin hyvässä sovussa päättämään mikä koira on kenenkin, ei sitten tarvitse niistä erotilanteessa noita pohtia, kun helposti voi olla riitaisa ero, kostoakin jopa.
Suosittelen yhtä omistajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014