Saanko jatkettua outlookissa minulle töihin tulleita sähköposteja eteenpäin esim. omaan luukku.comiin.
niin että se lähettäisi ainakun outlookiin tulee uusi s-posti niin se lähettäisi sen myös luukku.comiin?
Mailien lähettäminen eteenpäin.
3
503
Vastaukset
- kdqwokd eok oqo
mistähän se sinne outlookiin hakee..?
Ei sinne "vaan tule" postia, vaan siihen tarvitaan jokin toimiva sähköpostiosoite/laatikko ja ne postit haetaan outlookilla...
:) - Olla sallittua
Tuollaista automatiikkaahan käyttää Outlook-virukset.
Itse voit kyllä lähettää postit eteepäin, mutta mitä tykkää työnantaja, jos työkirjeetkin lähtee muualle?
Jos postisi on luettavissa myös webmailina niin käytä kotona sitä tai yritä tehdä uudelleenohjaus siihen.
Ennen muinoin oli webmaileissa myös noutopalveluita toisista posteista - mail.
Saat tehdä mitä itse haluat sillä sähköpostilla ehdoilla että,
asia ei koske työpaikan asioita kuten henkilöstö / teknisiä / myynti jne .
Sait jatketun mail. postituksen ja olet ketjussa kolmas osapuoli silloin se voinee olla kahden ensinmäisen osapuolen välillä henkilökohtainen ( mutta kuten jo tuli esille niin jokaisella on oikeus päätää yksityis mail. saadusta mail. käytöstä ) X - A - B .
X uskoi asian A.lle mail. postituksen joka on tarkoitettu salassapidettäväksi mutta jostain syystä B.sai postituksen A.n jatkamana .
A.n lisäys tekstiin näkyy yläpuolella mikä on helposti huomattavissa mitenkään lisäystä ei pysty tekemään tekstiin ja siten muutaa tekstiä jonka X oli kirjoittanut .
B.siis sai salassapidetävää tietoutta A.lta joten B jos on tietoinen salassapidettävyyden ehdosta joutuu tuhoamaan viestin jota hänellä ei ollut oikeutta tietää ( eli tiedon leviäminen sattaisi vahingoitaa X.henkilöä ) .
Riippuu tiedon laadusta ja tietoisuudesta saada käyttää tietoa hyväksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391