outlook 2003 s-postitilit

käsi

Tähän mennessä olen täällä töissä käyttänyt edellisen työntekijän sähköpostitiliä. Nyt vihdoin mulle asennettiin tili omalle nimelle. Mutta, en saa sitä kunnolla käyttöön. Kun avaan Outlookin, se avaa valmiiksi edellisen työntekijän tilin ja saapuneet kansiossa on ne samat vanhat meilit. Työkalut-valikosta olen laittanut omani oletustiliksi, ei auta. Kuitenkin kun lähetän uutta viestiä, tilivalikosta (jossa nimeni siis näkyy toisena vaihtoehtona) voi valita kumman tilin osoitteella viesti lähetetään, siispä se toimii ja pystyn nimelläni lähettämään. Mutta oman tilini kansioita en löydä, eikä osoitteeseeni saa lähetettyä mailia, olen kokeillut, tulee aina vain ilmoitus että ei voitu lähettää. Joko olen täysi käsi tai jossain mättää?

3

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se edellisen työnantajan tili.

• IT-tuelta

Oikeastaan se on työnantajan velvollisuus asentaa sähköposti toimivaksi. Kysy työpaikkasi IT-tuelta. Luultavasti (toivottavasti) sinulla ei ole edes oikeuksia muutella asetuksia, vaan IT-hallinto tekee ne keskitetysti.

• käynyt kuten

minulle! Minulla oli pöytäkoneessa 6 vuotta Outlook. Ja Elisan sähköposti (kolumbus). Sitten ostin kannettavan, eikä tässä ole Outlookia vaan Windows Mail, joka vastaa Outlook Expressiä. No, yritinpä sitten samoilla asetuksilla saada sähköpostia toimimaan. Vaan ei toiminut. Sitten poikani sanoi, että katso Elisan sivulta. Ja siellähän oli, ihan eri palvelimet (?) kuin entisessä. Laitoin ne siellä ilmoitetut ja jopa rupesi toimimaan. Onkohan näillä operaattoreilla niin, että vaikka kuinka heillä muuttuu, mutta ei asiakkaalla, niin toimii. Mutta kun vaikkapa konetta vaihdetaan, niin täytyykin olla oikea osoite? Ja sinun tapauksessa, kun perustetaan uusi tili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      2992
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      18
      2638
    3. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1462
    4. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      104
      1450
    5. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      84
      1190
    6. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      1176
    7. J joskus haluaisin

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...
      Ikävä
      49
      1111
    8. Petit miestäsi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.
      Järki ja tunteet
      69
      1035
    9. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      81
      998
    10. Nyt on aika muistella jättitarakkaa

Uuh uuh uuh. https://aijaa.com/wMPRhU
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      893
    Aihe