TÄÄLLÄPÄ MINÄ

oottelen

Olisin mukavaa seuraa miehille miksei myös naisille vaan en lesboile.Kirjoitus-seuraa haen .Olen 55 vuotias nainen en yksinäinen vaikka asun yksin.Rehelliset mukavat miehet huomio.

9

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entine orottaja

Juu, mää uskon, et sää olsis mukavaa seuraa,
      miähil ja naisil ja mää pirän peukui.
      See tahto olla simmone juttu, et ei kukka tahro
      kirjotta, tekstailla ja sekstailla vaa ja tahrota
      kokeilema sänkynviäterei tai kysytä kuim pal sul o euroi, taik kummose auton kans sää aja ja kui mont mukulaa sul o, vai etik sää elättäjää.
      Tämmöst nykyaikka, kokemust o ja ko tahtos vaa
      mukavi kirjekamui. Peukut pysty, jos joku olis
      nii viätävä uskalias ja laittas oikke osoittees,
      mihe saisit kirjotta .
      Oikke mukavaa ja aurinkoist päivä sul !:D

• jäi poies

..nii viel olis semmottis assii ett olen 85w,nii kyll maar mä viell seniil olen,nii ei mull kyll rahha ole kovi paljo,mutt jos sää vaan täämöttis miähen hyväksyt niin vois sitä....

• entine orottaja
        jäi poies kirjoitti:

..nii viel olis semmottis assii ett olen 85w,nii kyll maar mä viell seniil olen,nii ei mull kyll rahha ole kovi paljo,mutt jos sää vaan täämöttis miähen hyväksyt niin vois sitä....

Emmää mittä haje, toivotin vaa onne oottelijalle. Ei täält tämmöne hulluttelija ja
        murttel reeraava kettä kirjottelijoi löyrä.
        Mää ole jo luavuttanu, orotin aikan ja see saa riittä. Mut mukavaa ja aurinkoist päiväjatko
        vaa kaikil orottajil. Peukut ja varppat pysty,
        joku voi joskus löyttä helmen ja siit o pirettävä kiine ! :)

• oottelet..

..ton ikäsissä ei löydy rehellisiä mutta mukavia kylläkin,ootkos sitä aatellut noin syvällisemminkin,ikäisistäs veijareista harvoin saat elättäjää,ainostaan elätettäviä.

• oottelija

No empä täältä elättäjää etsikkään vaan ihan muuta.Katotaan mitä tulee hauskalta näyttää ainaski nyt.Huumoria täytyy löytyä jostakin repiä...

• laitas
        oottelija kirjoitti:

No empä täältä elättäjää etsikkään vaan ihan muuta.Katotaan mitä tulee hauskalta näyttää ainaski nyt.Huumoria täytyy löytyä jostakin repiä...

johonkki vaik osottees kaike kansa näkyvil, ni saatta kentties tul postii, oikke Jaaritukssi. ;)

• jutteleen

Heippa tulkaa nyt jutteleen ja antakaa sähköposti niin voin vastata.Herätkää kaikki miehet ja liikunnalliset.

• ennenvanhaan

Kirjoiteltiin kirjeellä mutta onko ketään joka osaa ees kirjoittaa kirjeen?Minä olisin kiinnostunut tästä aiheesta

• haussa

ei nykyään osata muuta kun nettiä käyttää vai onko muita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe