Olisin mukavaa seuraa miehille miksei myös naisille vaan en lesboile.Kirjoitus-seuraa haen .Olen 55 vuotias nainen en yksinäinen vaikka asun yksin.Rehelliset mukavat miehet huomio.
TÄÄLLÄPÄ MINÄ
9
989
Vastaukset
- entine orottaja
Juu, mää uskon, et sää olsis mukavaa seuraa,
miähil ja naisil ja mää pirän peukui.
See tahto olla simmone juttu, et ei kukka tahro
kirjotta, tekstailla ja sekstailla vaa ja tahrota
kokeilema sänkynviäterei tai kysytä kuim pal sul o euroi, taik kummose auton kans sää aja ja kui mont mukulaa sul o, vai etik sää elättäjää.
Tämmöst nykyaikka, kokemust o ja ko tahtos vaa
mukavi kirjekamui. Peukut pysty, jos joku olis
nii viätävä uskalias ja laittas oikke osoittees,
mihe saisit kirjotta .
Oikke mukavaa ja aurinkoist päivä sul !:D- jäi poies
..nii viel olis semmottis assii ett olen 85w,nii kyll maar mä viell seniil olen,nii ei mull kyll rahha ole kovi paljo,mutt jos sää vaan täämöttis miähen hyväksyt niin vois sitä....
- entine orottaja
jäi poies kirjoitti:
..nii viel olis semmottis assii ett olen 85w,nii kyll maar mä viell seniil olen,nii ei mull kyll rahha ole kovi paljo,mutt jos sää vaan täämöttis miähen hyväksyt niin vois sitä....
Emmää mittä haje, toivotin vaa onne oottelijalle. Ei täält tämmöne hulluttelija ja
murttel reeraava kettä kirjottelijoi löyrä.
Mää ole jo luavuttanu, orotin aikan ja see saa riittä. Mut mukavaa ja aurinkoist päiväjatko
vaa kaikil orottajil. Peukut ja varppat pysty,
joku voi joskus löyttä helmen ja siit o pirettävä kiine ! :)
- oottelet..
..ton ikäsissä ei löydy rehellisiä mutta mukavia kylläkin,ootkos sitä aatellut noin syvällisemminkin,ikäisistäs veijareista harvoin saat elättäjää,ainostaan elätettäviä.
- oottelija
No empä täältä elättäjää etsikkään vaan ihan muuta.Katotaan mitä tulee hauskalta näyttää ainaski nyt.Huumoria täytyy löytyä jostakin repiä...
- laitas
oottelija kirjoitti:
No empä täältä elättäjää etsikkään vaan ihan muuta.Katotaan mitä tulee hauskalta näyttää ainaski nyt.Huumoria täytyy löytyä jostakin repiä...
johonkki vaik osottees kaike kansa näkyvil, ni saatta kentties tul postii, oikke Jaaritukssi. ;)
- jutteleen
Heippa tulkaa nyt jutteleen ja antakaa sähköposti niin voin vastata.Herätkää kaikki miehet ja liikunnalliset.
- ennenvanhaan
Kirjoiteltiin kirjeellä mutta onko ketään joka osaa ees kirjoittaa kirjeen?Minä olisin kiinnostunut tästä aiheesta
- haussa
ei nykyään osata muuta kun nettiä käyttää vai onko muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924