Rankempi tyyli karkottaa pojat?

Hardcoregirl

Otsikossa se pääasia tuleekin hyvin esille... Näyttäpi siltä että "tavikset" ovat suositumpia kuin "rankemman" näköiset gimmat.

Karkottaako sitten rankempi tyyli pojat?

esim: Aina kun pukeudun mustaan toppiin, musta-harmaa raidallisiin housuihin, meikkaan täyden meikin ja laitan sellaiset helyt lisäkkeeksi, että kokonaisuudessaan näytän hyvin paljon gootin, rokkarin ja emon sekoitukselta, ihmiset kaikkoaa ympäriltä :o

19

1477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Tavikset ovat vaan niin tylsiä, ja pelästyvät. Rokkarit pitävät, minä esimerkiksi pidän enemmän juuri, jos tytöllä on muutama läväri, ja käyttää tummia vaatteita, ja meikkaa mustaa kajalia. :)

• Jonttu1991

Suoraan sanottuna, kiertelemättä, itse en pidä semmoisista ihmisistä. Ei se sinänsä minua haittaa, että on mulla tuttuja jotka pukeutuu tuolla tavallaa, mutta en voisi katsoa semmoista ihmistä elämän kumppaniksi. Se ei vaan ole mielestäni eettistä :D

Luulempa että ei monikaan ole hirveän suvaitsevainen joihinkin "emoihin" tai "gootteihin". Rokkarit on asia erikseen, heillä on jonkin sortin käsitys moraalista ja normeista, mutta emot.. Herätkää ihmiset, viiltelette itseänne jollain OP-Pohjolan hippokorteilla.. Nyt meni kyllä offtopic, mutta tais tulla esille et mitä mieltä oon asiasta.

• Hardcoregirl

selvennykseksi haluan sanoa, etten viiltele :P edes niillä op pohjolan hippokorteilla :D

• onsiinäpinnallinentyyppi

en minäkään voisi katsoa mitään fruittaria elämänkumppanikseni, koska se ei ole mielestäni eettistä.

siis mitä ihmettä ja kummaa?

jos käsitys on esim. se, että kaikki emot ja gootit viiltelee, tai kaikki jotka viiltelee on emoja tai gootteja ja pukeutuu just niinku kaikki muutki emot ja gootit, niin voi kyllä aiheesta puhuttaessa, mistään mitään tietämättömänä pitää suunsa kiinni.

sulla ei taida muutenkaan olla pienintäkään käsitystä rock-kulttuurista, tai sen alakulttuureista...

onko sitten kaikki joilla on rastat automaattisesti hippejä, ja onko kaikki hipit sitten automaattisesti sellaisia jotka polttaa pilveä päivittäin ja vapauttaa tarhaeläimiä? onko?

onko kaikki muodin mukana pukeutuvat ihmiset mielikuvituksettomia koska pukeutuvat niinkuin "kaikki muutkin"?

voi ajatella vähän ennen ku leimaa ketään yhtään miksikään.

• YLEISTYSTÄ!
        Hardcoregirl kirjoitti:

selvennykseksi haluan sanoa, etten viiltele :P edes niillä op pohjolan hippokorteilla :D

Ei kaikki viiltele,pukeutuvat vain.

• saattaa johtua

vain siitä että tavikset ehkä ovat ujompia ja eivät nyt välttämättä pelkääkään mutta eivät ole tottuneet ilmaisemaan itseään tuolla tavoin ja siksi sitä vähän niinkuin oudoksutaan.

Itsellänikin on todella omalaatuinen ja persoonallinen tapa pukeutua ja meikata. Toisinaan ei ole meikkiä ollenkaan ja silloin kaikki huomio on hiuksissa ja toisinaan sitten taas hiukset saattaa olla melko normaalisti mutta sitten on paljon pieniä yksityiskohtia meikissä, kajaalia ja kaikkea

Ja kaiken tuon kanssa sitten tietenkin menee ne persoonalliset vaatteet jotka toisinaan saattavat olla goottimaiset, joskus taas muumipaita ja Ihaa pitkikset pinkki hame..

Itse en luokittele itseäni musiikin kanssa pukeutuvaksi ja meikkaavaksi. Yleensä kokonaisuus rakentuu aamulla kun lähden kouluun.

Ja vaikka tuosta voi jo selvästi päätellä että olen tavallaan samanlainen. En ole tavis, pukeudun omalla tavallani ja meikkaan joko en yhtään tai todella näyttävästi. TÄYTYY silti minun sanoa että kun se oikeanlainen samanhenkinen tyyppi löytyy, hän ei katso vaatteita tai meikkiä niin paljon. Vaan tykästyy sinuun sellaisena kuin olet. :)

(Taustatietona, olen ollut tälläinen sekapersoona koko ikäni ja kesällä tulee poikaystävän kanssa 2v täyteen ja vieläpä kaukosuhteessa.)

Kyllä ne taviksetkin varmaan tottuu kunhan saavat tilaisuuden tutustua sinuun.

• minäkin..

Itsekkin saan kummastuneita katseita ja ei voi olla kuulematta kun ihmiset kommenoivat toisilleen minusta/tyylistäni kun näkevät minut koulussa. Ehkä hiukan goottimaiseen tyyliin pukeudun, hiukset kuiturastoilla ja aina tumma meikki. Eli pukeudun pitkälti musiikkimakuni mukaan.
      Ihmiset tuntuvat kiertävän kauempaa ja todellakin tuijottelevat perään, koska erotun aika pistävästi massasta.
      Eli vastaus kysymykseen, tuntuu kyllä karkoittavan..

• FrozenCorpse

Mitä sinä olet muita kumartelemaan? Mitä väliä sillä on tykkääkö pojat vai ei? Joku tykkää, toiset ei koskaan. Ikinä et kaikkia voi miellyttää!

• Hardcoregirl

Siis sillä ei sinänsä olekkaan väliä, ihmetyttää vain, että jotku välittää vaan siitä, miltä mä näytän. En haluiskaa kaikkii miellyttää. Mutta silti olis ihan kiva että edes joku diggais, mut eipä näiltä seuduilt mitää ymmäryst heru. Eipä mul enää ole edes frendejä, mutta en niiden takia haluis mun tyylii romukoppaan heittää.

• FrozenCorpse
        Hardcoregirl kirjoitti:

Siis sillä ei sinänsä olekkaan väliä, ihmetyttää vain, että jotku välittää vaan siitä, miltä mä näytän. En haluiskaa kaikkii miellyttää. Mutta silti olis ihan kiva että edes joku diggais, mut eipä näiltä seuduilt mitää ymmäryst heru. Eipä mul enää ole edes frendejä, mutta en niiden takia haluis mun tyylii romukoppaan heittää.

Eli tyylis on sittenkin riippuvainen muista ja muiden mielipiteistä jos olet siitä luopumassa koska kukaa ei tykkää. Pinnallisia ihmisiä on joka nurkka pullollaan, mutta ei kukaa sellasta tytsyä halua joka vain nuolee muita eikä tee mitään mitä oikeasti itse haluaisi. Senkus pukeudut just niinku haluat, ei se tyylin vaihtaminen mitää ratkaise.

• HPpro

Uskoisin. Jos pukkeutuu hirviään mustaan tai tällasseen niin ei ennää näytä naiselliselta naiselta.

• opipåiopiå

Mut mieti ny jotain goottityttöä... (en nyt meinaa rasvahiuksista hevaria, jolla on mustat tuulihousut ja musta Children of Bodom -t-paita...) Jos ne ei oo naisellisii, niin ketkäs sitten... Korsetteja, hameita, pitkiä hiuksia...

• HPpro
        opipåiopiå kirjoitti:

Mut mieti ny jotain goottityttöä... (en nyt meinaa rasvahiuksista hevaria, jolla on mustat tuulihousut ja musta Children of Bodom -t-paita...) Jos ne ei oo naisellisii, niin ketkäs sitten... Korsetteja, hameita, pitkiä hiuksia...

Ahaa... En tunne tyyliä. Voi sitte kai ollakki.

• qqwewqe

Mä ainaki kierrän kaikki emotytöt kaukaa,
      joten veikkaan että kyllä se ne muutkin karkottaa..
      joo ja olen poika

• asdjajadöljad

Mutta "rankemman tyyliset" tai sitä ihailevat pojat tykkäävät : )

• ...

koitat vain selitellä sitä vaatteillasi. :)

• 008696970089

Rankempi tyyli antaa sellaisen käsityksen, että tytsy on "vaarallinen"... Hah, hölmösti selitetty, mutta ehkä tajuat. :D Jos tahtoo näyttää rankalta niin sitten kannattaa käyttäytyä vähän sen mukaan.

Ja jos pojat karkaavat niin lähde ihmeessä perään.

• Siisjoo.

Olen huomannu, että meidän luokalla monet pojat tykkää yhestä tytöstä [ainakin mielestäni] enemmän kuin muista. Se tyttö pukeutuu aina vaan mustaan huppariin ja verkkareihin mut se on kyllä aika kaunis silti. Itse pukeudun aina värikkäästi toisin kuin muut meidän luokkalaiset. Eli tämmönen "rankempi" ja värikkäämpi tyyli ei kelpaa pojille? :[

• näinpäniin.

Usein luokan sosiaalisimmista, menevimmistä ja kauneimmista tytöitä tulee suosittuja ja poikia pörrää heidän ympärillään. Tosin itse olen tullut ( 9 vuotta sivusta seuranneena) siihen tulokseen että samanlaisia hokaritakatukkakusipäitä kaikki, en ole yhtään kateellinen.
        Itse pukeudun myös musiikkimakuni mukaan, eli goottityylisesti. Vähän häiritsevän paljon saan ulkonäölläni huomiota, ihmiset mielellään väistävät tieltäni ja jäävät vain tuijottelemaan perään. Alemmilla luokilla kun vielä pukeuduin huppariin ja farkkuihin, niin sain kuulla parin tyypin ihanstuneen minuun. Nyt tuntuu enemmänkin siltä, että pojat vain kaikkoaa ympäriltä.
        Mutta se ei haittaa! Ainakin saan kaltaistani seuraa helpommin, vaikka ulkonäöstä vedetäänkin paljon johtopäätöksiä. Ei pidä ajatella siis vain negatiivisesti tuota asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe