JOS OLET NÄHNYT KYSEISTÄ PUHELINTA NIIN OLISKO YSTÄVÄLLINEN JA PALAUTTAISIT POLILIISI LAITOKSELLE.PALKKIO LUVASSA P.S PUHELIN ON SIM-LUKITTU, JOTEN PUHELINTA EI HYÖHYNTÄÄ..
KADONNUT NOKIAN PUHELIN
3
1350
Vastaukset
- Kiitos!
Ois helpompi jos ilmottasit mikä malli on kyseessä. Niitä Nokialaisia ku on monenlaisia. Ei paljoa kerro tuo pelkkä nokian puhelin. Niin ja kerro vielä se että missä oot mahollisesi puhelimes hukannu. Siis paikkakunta ja mille akselille se ois mahollisesti puonnu.
- PALKKIO luvassa
tampereella o kadonnut ei tarkkaa sijaitia. luvassa palkkio. puhelinta ei voi hyödyntää. sim-lukittu. ilmottele jos olet löytänyt tänne tai vie poliisilaitokselle tai löytyötavaratoimistoon. sammonkatu 21. olisin kiitolinen vaivannäöstä.
- marymary
PALKKIO luvassa kirjoitti:
tampereella o kadonnut ei tarkkaa sijaitia. luvassa palkkio. puhelinta ei voi hyödyntää. sim-lukittu. ilmottele jos olet löytänyt tänne tai vie poliisilaitokselle tai löytyötavaratoimistoon. sammonkatu 21. olisin kiitolinen vaivannäöstä.
kukaan tässä maailmassa palauta yhtään mitään, vaikka sais millaisen löytöpalkkion. ite oon myös puhelimeni hukannut eikä palaudu! ihmiset on niin itsekkäitä PA***JA että pitää itse, vaikka sen sulkis.. se on kyl tästälähtien varma että en kyllä minäkä paluta sitten yhtää mitään enää minnekkää. tähän asti olen (juuri pariviikkoa sitten palautin jonkun lompakon joka löyty ajokortteineen) mutta taitaa sitten jäädä viimeiseksi kerraksi tämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485