Onks mun vajaan vuoden ikäinen kissa ihan normaali?Kun se naukuu aina ku oon likellä tai kun se huomaa,että ilmestyn sen näkökenttään.Istun vessassa ja kissa naukuu vesihanan alla.Se kävelee edestakasin ja kastelee itsensä.Sit ku mä katon sitä niin se naukahtaa.Joskus se naukuu,kun puhun puhelimessa.Tai jos laulan lapsille,niin se alkaa naukua.Jopa toisesta huoneesta.Yöllä se herättää mut pari kertaa.Aivan kuin kysymällä,että oonks mä vielä paikalla.Jos mä heitän sille lelun,niin se juoksee sen perään ja jos en heitä uudestaan,alkaa maukua ja kiehnätä.Välillä tuntuu,että onkohan se kipee?En oo moista kissaa ennen tavannu.Ja se on oikeen hellyydenkipee.Sen historia on sellanen,että sen emo oli ulkokissa.Oli pihalle synnyttäny pennut ja mä otin niistä yhden.
puhuva kissa?
4
485
Vastaukset
- luulaa3
Meilläkin on yksi kissa joka tykkää kommentoida vähän kaikkeen. Se ei kyllä aina mau vaan saattaa vain marista vähän. Mutta joka tapauksessa on kovin äänekäs. Tämähän on osittain myös rotukohtaista, itämaiset rodut juttelevat eniten. Mutta voi niitä yksilöitä maatiaisissakin olla joilla on paljon asiaa. Oma hölösuuni on ollut samanlainen pennusta lähtien. Tosin nyt se on alkanut myös huutaa täyttä kurkkua - leikkaamaton uros kun on. Pian se kuitenkin leikataan niin näen sitten miten äänekäs se sen jälkeen on. En kyllä usko että tuo juttelumaukuminen siitä vähenee, vain tuo kollin laulu.
- sidos
meilläkin on yksikissa joka pitää tehdä juttuja
sen kanssa.luulenettä tää juttelua se käyttää perheenjäsenet mukan sen juttuihin.tämäkin kissa kuulema norjametsäkissat kuulema on puhuvia kissa rotuja vaikka meidän on vaan puoliksi norjalaisen metsäkissan jälkeläionen
- tosiaankin
meilläkin on sama homma. Meillä on vajaa puolen vuoden ikäänen tyttökisu ja se kyllä kommentoi kaikkeen :D
Kun se nukkuu niin yhtäkkiä herää kun vaikka jos ihminen istuu viereen että " hei helli mua "
Tai sitten jos kakkaa on liikaa hiekkalaatikolla niin naukuu ja pörisee, että no pitääkö mun tuonne mennä xD
sitten se jo huomaa kun sille ruokaa laittaa että purr purr.. mulle ruokaa :D
Se myös ääntelee kun se tutkii uusia paikkoja.. esim, mennään jonnekkin kyläilemään.. ääntelehtien tutkii kaikki paikat.
se on kyllä söpöä - kissat....
on kovia puhumaan.Joka kerta ku olen menossa ulos niin juoksevat oven eteen ja tuijottavat minua ja rupeavat heti maukumaan ja kehräämään siinä toivossa että veisin ne ulos. Joka aamu myöskin tiettyyn kellon aikaan rupeavat huutamaan ruokaa ja juttelevat kovasti siihen asti kunnes ruoka on kipos ja nokan edes.Toinen kissoistani tykkää hypätä olkapäälleni jos satun olemaan kumaras ja siin sit tutkii et mihin olen menos ja mitä teen ja juttelee siin mulle ja kehrää paljon. Kummatki kissat seuraavat mua kuin hai laivaa ja aina ku pääsen töist niin alkaa hirvee saarna kummaltaki kissalta et missäs sitä on taas oltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774