Miten ja millä ohjelmalla voisin tehdä kotisivuilleni logon?
Idea jo valmiina, pitäs päästää piirtämään..
kuinka tehdä logo
7
5582
Vastaukset
- Poro1
GIMP....
Ilmainen, suomeksi ja ihan sinun tarpeisiin riittävä...
:) - bBb
ja ohjelmat löytyy niin Freehand tai Illustrator (ja Corel) ovat omiaan. Voit tehdä vektoreilla ja skaalata vaikka metrin korkuiseksi laadun kärsimättä.
Bittikarttoja käsittelevillä ohjelmilla se pitää tehdä heti oikeaan kokoon. - .....................
Tuossa yläpuolella tulikin tärkeimmät kaupalliset sovellukset, ilmaisista tuli mieleen Sciribus, vai mikä sen nimi oli.
Missään tapauksessa logoa ei tehdä kuvankäsittelyohjelmalla. Pikseli ei skaalaudu, joka kerta kun muuttaa kokoa, logo pitää piirtää alusta lähtien uudelleen.- tein....
Itse tein mustavalkoisena logon kuvankäsittely ohjelmassa aika isoksi, kun sitä osasin niin paljon paremmin käyttää. Sitten Inkscapella "jäljitä bittikartta" työkalulla käänsin sen vektoriksi. Nyt sitäkin voi ihan yhtä hyvin skaalata niin isoksi kuin haluaa.
Jos nettisivuille tekee niin ei sillä niin ole merkitystä vaikka sen tekeekin kuvankäsittelyohjelmalla. Ainakin sen alkuperäisen luonnostelman.
- Myöskin.
Openofficella. Kun talletta vektorigrafiikaksi niin voi hiirellä vedellä haluttuihin kokoihin.
- Oli maailman nopein
tavalliselle pulliaiselle (niiku itekki oon)joka tekee omalle kotisivulleen, ni aivan millä tahansa piirtelyohjelmalla! esim windowsin paintilla.. sit ku oot alan ammmattilainen ni voit alkaa miettii noit scaalauksii ja vektorei :)
mut tässä kuiteski hyvä vektori ohjelma jota itte käyttänyt eikä maksa mitään http://www.inkscape.org/- Lataa ihmeessä näin!
Elikkä meet piratebayhyn http://thepiratebay.org/ ja lataat sieltä maksullisen ohjelman täysin ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488