print kamala resort, tietoja

smuru

Eli, tästä hotellista en tietoa löytänyt ja en saanut kun pyytelin, joten nyt laitan itse sitä tarvitseville.

Tjäreborgin esitteessä on yksi positiivinen virhe hotellista, rantaan pitäisi olla 200m, mutta matkaa oli maksimissaan 50m.

Hotellialue on viihtyisä. Altaalla ei ollut ainakaan nyt ruuhkaa minään päivänä vaan sai ihan rauhassa olla (tulimme eilen). Altaasta säännöllisin väliajoin tulee poreallas, 8 kohtaan reunaan tulee suuret hierovat poreet :)
Allasbaari oli kiva. Happy hour klo 13-15 saa hampurilaiset (150B) vaikka aurinkotuolin eteen 10 minuutissa :) Muulloinkin saa, mutta vähän kalliimpaa.

Meidän huone oli maaterassilla, terassilta matkaa altaaseen oli 4m. Kuitenkaan ei äänet häirinnyt. Huoneesta löytyy kaikki tarpeellinen, sateenvarjoista taskulamppuihin. Jopa korvatopseja :) Kylpyammeeseen riitti kuuma vesi ja suihkuunkin vielä kylvyn jälkeen, mikä minusta on ihmeellistä. Aina on etelässä saanut kattilalla lämmittää loppuveden :D Huoneet ovat tilavia. Myös vedenkeitin löytyy. Siis olimme isossa rakennuksessa, emme bungaloweissa.

Aamupala oli runsas ja maittava ja kokki paistoi halutunlaisen munakkaan kun vaan pyysi :) Aamupala-aika loppui 10.30, joten myöhäisetkin pääsivät vielä jaolle.

Henkilökunta todella mukavaa ja hymyilevää :)

Hotellin omassa ravintolassa kallista, mutta yhtenä iltana tilattiin huonepalvelusta huoneeseen ruoka ja olipas maittavaa, ihanaa :) kannatti maksaa. (kahdelta 490B)

Kyselkää vaan, minä vastaan, jos osaan :)

8

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

Kiitos kovasti tiedoista!! Tosiaan mistään en ole vielä saanut tarvitsevaa tietoa kyseisestä hotellista! Mitä ravintoloita suosittelet Kamalassa? Vuokrasitteko pitkähäntävenettä? Mitä maksoi tuktuk/taksi patong beachille, mikäli siis siellä kävitte? Onko paikkoja joita ehdottomasti suosittelet? 21. päivä lähtö, joten kova matkakuume on!

• smuru

Moi, sua juuri ajattelin kun viestin laitoin.

Me ei käyty missään koko viikkona, mutta muistaakseni patongiin makso tuktuk 300B.

Huippuhyvä ruokahan on jokapaikassa. Itse tykkäsimme (ei järjestyksessä) rannalla syödä. Freedom, bungalow bar, gengs (tms, vähän kalliimpi) ja sea breece. Sea breece on hotellin ravintola rannassa. En muista hotellin nimeä, mutta pizzat on huippuja :) Muutenkin hyvä ruoka, mutta thairuoka tässä ravintolassa muita tulisempaa. Rannalla, kun lähtee kylästä poispäin, niin on rafloja koko ajan. Kaikissa hyvä ruoka, mutta erityisesti suosittelen Freedomin BBQ-piffiä, aivan huippu ja vain 100B.

Fantaseassa kannattaa käydä, näätte sen hotellibussista ennenko käännytte pääkadulle.

Me emme rakastuneet thaimaahan, toki hyvä ruoka, lämmintä ja ihmiset ihania, mutta jokin puuttui. Meillä vertailukohteena oli brasilia. Kamala on hyvä paikka, kun haluaa vähän hiljasempaa lomaa ja sieltähän pääsee poiskin :) Ihan hyvä kohde meille, kun tykkäämme rauhallisesta.

• tytsy
        smuru kirjoitti:

Moi, sua juuri ajattelin kun viestin laitoin.

Me ei käyty missään koko viikkona, mutta muistaakseni patongiin makso tuktuk 300B.

Huippuhyvä ruokahan on jokapaikassa. Itse tykkäsimme (ei järjestyksessä) rannalla syödä. Freedom, bungalow bar, gengs (tms, vähän kalliimpi) ja sea breece. Sea breece on hotellin ravintola rannassa. En muista hotellin nimeä, mutta pizzat on huippuja :) Muutenkin hyvä ruoka, mutta thairuoka tässä ravintolassa muita tulisempaa. Rannalla, kun lähtee kylästä poispäin, niin on rafloja koko ajan. Kaikissa hyvä ruoka, mutta erityisesti suosittelen Freedomin BBQ-piffiä, aivan huippu ja vain 100B.

Fantaseassa kannattaa käydä, näätte sen hotellibussista ennenko käännytte pääkadulle.

Me emme rakastuneet thaimaahan, toki hyvä ruoka, lämmintä ja ihmiset ihania, mutta jokin puuttui. Meillä vertailukohteena oli brasilia. Kamala on hyvä paikka, kun haluaa vähän hiljasempaa lomaa ja sieltähän pääsee poiskin :) Ihan hyvä kohde meille, kun tykkäämme rauhallisesta.

Kiitos kun laitoit tietoa minulle. On kiva lähteä kun tietää paikasta vähän enemmän. :)

• tytsy

Vielä yksi kysymys ois..Miten hyvät on ostosmahollisuudet kamalassa? Siis että onko tarjolla vaatteita yms? Ihan vaan mietin tuota pakkaamista että mitä kannattaa ottaa mukaan ja mitä ostaa paikan päältä.

• smuru

Kyllä mä ainakin osteskelin. Niitä "rihkamakauppoja" on, joten kyllä sieltä topit ja sortsit saa :)

• Suvi--

Tulimme viikko sitten pois ja sydän kyllä jäi sinne:)
        Ensi vuonna uudestaan ja vatteita paljon vähemmän mukaan.
        Sieltä saa kaikki rantavaatteet ja vähän paremmatkin vaatteet,kengät kaikki.Ja vielä edulliseen hintaan.Kun muistaa ja rohkenee tinkimään.Suorilla hinnasta puolet pois ja siitä sitten kauppaa hiomaan :)
        Ravintoloita riittää vaikka joka illalle eri.Me kävimme aika paljon siinä hotelli omassa ravintolassa,kun se oli niin kätevästi meidän rantatuolien lähellä :)Kunnon yöelämää jos haluaa niin patongille oon 10 min matka ja tuktukilla maksa sen 300,sen alle eivät suostu hintaa puottamaan.2 kertaa käytiin patongilla ja todettiin että ei ole meidän paikka liika turistirysä ja paikalliset päälle niin ei kiitos...Mutta sehän on ihan että kuka mistäkin tykkää :) Mutta varma aurinko siellä ainakin on,meidän aikana ei satanut kun yhtenä iltana vaja 10 min ja muuten oli sen 35 astetta. ;) Ikävä lämpöä ja niitä ihmisiä...Oikein hyvää reissua teille..

• tytsy

kiitos kovasti kaikista tiedoista. Vielä ois sellanen kysymys että onko tässä kyseisessä hotellissa rantapyyhkeet valmiina? vai pitääkö ottaa mukaan?

• smuru

Huoneessa oli allaspyyhkeet, jotkut näytti ottavan niitä mukaan rannalle, mutta mukana ei kannata rahdata, osta sieltä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5143
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4181
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3843
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3550
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3295
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2436
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      60
      2388
    Aihe