Nyt poistui

sims2 ja lisärit

koneeltani lopullisesti x)
Eikä ne takuulla enää sinne eksy... Aikaa vievää ja turhaa...

Nyt keksin jotain fiksua ja kehittävää kuin sims pelit...ne oliki tarkemmin ajatellen ihan tyhmiä....ei mitään hohtoa..... ja koodit vaa pilas idean....

iha tyhmää!! :P

14

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nel.ly

Noo se onkin meidän asia milloin ME hankimme elämän. Yritä sitten mitä vaan, minun pelaamistani et estä!

Kiinnosti btw, kuin kilo p***aa:)

• hansigas

Mitä fiksua sitte keksit muuta vapaa-ajalle? Tulin niin uteliaaksi! :D

• S.I.M.I

Ihmisillä on harrastuksia, muitakin kuin Simsin tms pelaaminen. Itse käyn 2-3 kertaa viikossa (rulla)luistelemassa, sen lisäksi vielä salilla ja joskus kaikenlaista muutakin. Elikkä mielestäni tuo kommentti ei oikein sovi tänne. Kyllästyit simseihin, no omat on hautajaisesi. Onhan aina oikeus mielipiteeseen mutta ei sitä kaikille tarvitse ilmoittaa että Simsit on ''ajantuhlausta'' tai jotain sinne suuntaan.

• ::P ::) ::D
        S.I.M.I kirjoitti:

Ihmisillä on harrastuksia, muitakin kuin Simsin tms pelaaminen. Itse käyn 2-3 kertaa viikossa (rulla)luistelemassa, sen lisäksi vielä salilla ja joskus kaikenlaista muutakin. Elikkä mielestäni tuo kommentti ei oikein sovi tänne. Kyllästyit simseihin, no omat on hautajaisesi. Onhan aina oikeus mielipiteeseen mutta ei sitä kaikille tarvitse ilmoittaa että Simsit on ''ajantuhlausta'' tai jotain sinne suuntaan.

Rupeen käymään siskon vanhemman lapsen kaa uimahallissa ja opettaa sen uimaan :) (pari kertaa viikossa)

• kuka niitä

oikein pakottaa käyttämään? Itse en ole koskaan koodeja käyttänyt paitsi ihan pakkotilanteessa, mutta esim. raha koodia en koskaan! Ja en ole koennut peliä tylsäksi vaikka vuosikaudet olen ollut Simkoukussa... mut sehän on mun elämä!

(En muuten yhtään ihmettele että pilasi pelinautinnon!)

• käyttäny niitä

ku tarvittaessa, mutta eipä tuolla nyt niin väliä enää oo...

• dsdasdassda
        käyttäny niitä kirjoitti:

ku tarvittaessa, mutta eipä tuolla nyt niin väliä enää oo...

Mitä tarkoittaa koodien käyttö tarvittaessa? Esim. rahakoodia tai boolproppia ei ole ikinä tarvetta käyttää, ainut olisi ehkä moveobject, koska voi tavaroita siirtää hienommin. Ei koodipelaamisessa mitään kivaa ole, eräät eivät vain osaa pelata muulla kuin koodeilla kun ei ole kärsivällisyyttä, heille suosittelisin jotain mielikuvituksetonta peliä, jos ei kerran muuta osaa.

• Nel.ly
        dsdasdassda kirjoitti:

Mitä tarkoittaa koodien käyttö tarvittaessa? Esim. rahakoodia tai boolproppia ei ole ikinä tarvetta käyttää, ainut olisi ehkä moveobject, koska voi tavaroita siirtää hienommin. Ei koodipelaamisessa mitään kivaa ole, eräät eivät vain osaa pelata muulla kuin koodeilla kun ei ole kärsivällisyyttä, heille suosittelisin jotain mielikuvituksetonta peliä, jos ei kerran muuta osaa.

Heti sitä ollaan mollaamassa meitä jotka koodeja käytämme. Missä sinä sellaista olet lukenut että meidän jotka koodeja käytämme pitäisi simssin peluu lopettaa? Hanki itse mielikuvitus, senkin sontiainen (ja hyvää ystävänpäivää!).

Ps. Itse et taida muuta osata kuin keksiä erillaisia asioita mistä VAAN VOISI TOISIA MOLLATA:PP

• aloittaja
        Nel.ly kirjoitti:

Heti sitä ollaan mollaamassa meitä jotka koodeja käytämme. Missä sinä sellaista olet lukenut että meidän jotka koodeja käytämme pitäisi simssin peluu lopettaa? Hanki itse mielikuvitus, senkin sontiainen (ja hyvää ystävänpäivää!).

Ps. Itse et taida muuta osata kuin keksiä erillaisia asioita mistä VAAN VOISI TOISIA MOLLATA:PP

Niitä koodeja käytin jonku verran..en nyt ihan kokoajan mutta silleen käytiin et sain siistin kodin tms.

En minä pidä niitä millään tavalla tyhminä jotka koodaavat tms. tai muuten vain tykkäävät pelata... Omapahan on asiansa.

Itse henk.koht en vain halunnut olla siinä kierteessä että pelaan tunti tolkulla jtn. koska minulla on niin paljon muuta jotka jää sitten tekemättä...

Pelinautintoja teille muille :D (minä vain lopetin:)

• NamiNami
        aloittaja kirjoitti:

Niitä koodeja käytin jonku verran..en nyt ihan kokoajan mutta silleen käytiin et sain siistin kodin tms.

En minä pidä niitä millään tavalla tyhminä jotka koodaavat tms. tai muuten vain tykkäävät pelata... Omapahan on asiansa.

Itse henk.koht en vain halunnut olla siinä kierteessä että pelaan tunti tolkulla jtn. koska minulla on niin paljon muuta jotka jää sitten tekemättä...

Pelinautintoja teille muille :D (minä vain lopetin:)

Onhan nuo koodit ihan käteviä, juu. Minäkin käytän välillä kaching rahakoodia. Motherlodea en käytä, jollen halua ostaa hienoa taloa simeilleni. On ilman koodejakin kiva pelata, mutta ilman niitä olisi minusta ainakin aika "vaikeata" pelata :D

• mamii86
        dsdasdassda kirjoitti:

vai että mielikuvituksetonta. Sanoisin että ne jotka eivät käytä koodeja ovat mielikuvituksettomia koska heidän pelissään täytyy olla tavoitteita jotka koodit sotkevat, kuten rahan keruu. itselläni pelissä on monien sukupolvien elämä se tärkein osa ja jos joudun kuluttamaan hirveän ajan rahan keräämiseen ja muuhun en ehdi pelata lainkaan sitä peliä mihin minulla on tavoite, runescape on niitä varten jotka haluaa saavuttaa tavoitteita, sims on elämä simulaattori :D

• ahas
        mamii86 kirjoitti:

vai että mielikuvituksetonta. Sanoisin että ne jotka eivät käytä koodeja ovat mielikuvituksettomia koska heidän pelissään täytyy olla tavoitteita jotka koodit sotkevat, kuten rahan keruu. itselläni pelissä on monien sukupolvien elämä se tärkein osa ja jos joudun kuluttamaan hirveän ajan rahan keräämiseen ja muuhun en ehdi pelata lainkaan sitä peliä mihin minulla on tavoite, runescape on niitä varten jotka haluaa saavuttaa tavoitteita, sims on elämä simulaattori :D

ja huomasitko kuinka vanhan ketjun nostit hupulle? Ei ketään kiinnosta näin vanhta mielipiteet ja tää keskustelu on käyty ajat sitten

• mamii86
        ahas kirjoitti:

ja huomasitko kuinka vanhan ketjun nostit hupulle? Ei ketään kiinnosta näin vanhta mielipiteet ja tää keskustelu on käyty ajat sitten

satuin vaan ohimennen sen huomaamaan kun etsin tietoa muumion kirouksesta, mutta mua alko ärsyttään :D ja jos kerran susta oli tyhmää ottaa aihe esille miks ite edes luit näin vanhaa ketjua? ;P

• S.I.M.I
        mamii86 kirjoitti:

satuin vaan ohimennen sen huomaamaan kun etsin tietoa muumion kirouksesta, mutta mua alko ärsyttään :D ja jos kerran susta oli tyhmää ottaa aihe esille miks ite edes luit näin vanhaa ketjua? ;P

Vanha tosiaan, en edes muistanut tämän olemassaoloa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe