Mistä löydän

tanssitaitoisen

miehen joka näkee yli kuusikymppisessäkin naisessa sitä jotain??
Minusta yli 60 v. miehet ovat tosi syötäviä sillä sharmi kasvaa ehdottomasti iän myötä.
Kertokaa miehet mitä odotatte naisilta esim. laivaristeilyillä tansseissa? Saako nainen hakea vaikka on yli 60v. ja tanssihaluinen?
Kohta lähden taas laivalle...

10

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saisi ?

Eihän sellainen ole missään kielletty.

Tosin jos tulisit minua hakee, niin voipi olla et kieltäytyisin, koska en osaa tanssia. Ja harkinnassa on ollut myös, et en meinaa tässä elämässä opetellakaan moista taitoa.

• että alat kutoa sukkaa

painat posken tyynyyn ja kuvittelet
      että siinä on Ike

• Seniilille

vastaus taisi löytyä. Kuule kyllä meillä hormoonit hyrrää ja lujaa. Usko tai älä?

• naisella ainakin olla

Hyvä A-luokan hytti, tango lambada magarena taitoinen och mycket stålar = (pätäkkää.).
      Ni johan järki lähtee vanhalta mieheltää.

"Hiljaa yössä nyt sävel kaikaa
      Tähtein vyössä on kummaa taikaa
      Mieltä kiehtoo tää rytmi kuuma
      Tulta liehtoo sen outo huuma
      Tieni illoin kun luokses johtaa".........

• joka osaa

joka on asiallisesti pukeutunut
      ei paljasta mitään, koska kaikki on "rumaa" kaikilla yli nelikymppisillä,
      vaikka mies katsoo, se on luonnon määräämä tekijä, ainakin minulla on myös järki päässä
      ja
      vähänlaisesti meikannut, on inhottavaa katsella alle 2 m etäisyydeltä maalauksia ,
      kauniimpi olet saunapuhtaana.

• 1943

tanssimassa? Laivoilla, Teeriharjulla, Ikaalisten kylpylässä, muualla?

• joka osaa
        1943 kirjoitti:

tanssimassa? Laivoilla, Teeriharjulla, Ikaalisten kylpylässä, muualla?

lähes aina on mukana tai ainakin 100 m päässä, sama saunapuhdas tyyppi jonka kanssa olen elellyt 44 vuotta.
        Käymme Pori, Tampere, Turku ja Helsinki alueella.

ei ole kuin deuroranttia ja suunnille omien hiuksien väriseksi värjätyt hiukset.

• 1943
        joka osaa kirjoitti:

lähes aina on mukana tai ainakin 100 m päässä, sama saunapuhdas tyyppi jonka kanssa olen elellyt 44 vuotta.
        Käymme Pori, Tampere, Turku ja Helsinki alueella.

ei ole kuin deuroranttia ja suunnille omien hiuksien väriseksi värjätyt hiukset.

mekin liikumme. Seuralaiseni ihan saunapuhtaana, minä melkein. Hiukset värjäytän samanvärisiksi kuin silloin ennen. Tuttavuutemme on vielä vihreä. Aviosiipan kanssa olisi tullut kesällä 45 vuotta. Joku mies sentään arvostaa meitä saunapuhtaita, kiva kuulla.

• Tanssitaan toistekin

Pistäpä päivä ja laiva milloin ja millä menet.
      Näet ainakin yhden innokkaan miehen odottavan tanssiin hakuasi.
      Moni kuusikymppinen mies on epävarma omista tanssitaidoistaan,vieraan naisen kanssa tanssittaessa,että ei uskalla tehdä päätöstä tanssiin hausta,vaikka mieli tekisi.
      Jos tanssijalkaasi vipattaa,eikä tahdo tanssittajaa löytyä niin hae ihmeessä miestä tanssimaan.
      Itse olisin viikon rinta rottingilla,jos joku selvin päin oleva nainen hakisi minua tanssimaan,yllättäen.
      JOS mies on niin niuho että ei lähde tanssimaan kanssasi,on hän nulo tai sairas. Sairauteen vedotessa voi syntyä aivan hyvä juttuhetki välillenne.

• moninaisista

vastauksista. Ja ihan rohkaisevaa viestiä sieltä tuli, onneksi.
      Kun lähden laivalle seuraavan kerran laitan toki tiedon tänne. Vielä ei ole matka tilattuna.
      Ikaalisten kylpylässä olen käynyt viimeksi yli 20v. sitten. Valitettavasti sillä se oli mukava paikka.
      Ja nyt sitä sukkaa kutomaan risteilyä odotellessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe