Kiinnostaisi Lujakivitalo kokemukset. Ennenkaikkea "kivisydän" elementtikokemukset. Hämeenlinnan Highlight oli tehty tällä menetelmällä..
Lujakivitalo
10
942
Vastaukset
- Itse tein
Ostin lujan harkot.alapohja,välipohja ja yläpohja paikallavalettu 180 korkee betonilaatta{puutavara omasta metästä}.Pesee tiiveydessä sipon mennen tullen.On kuin kassakaappi, ei halkee seinät niin kuin sipossa. Suosittelen. Ylivoimaisesti tiivein.
- tiiviys on-
kaan mitattu. Olettamallako vai onko pöytäkirja kourassa. Kovia puheita vähän villoja.
180mm alapohjassa ei taida lämmitys oikein enää toimia. Puoletkin olis piisannut, niin saisi säänneltyä lämpötilaakin. - Reikäbetonin
aikana se oli, ei kaksinen juttu! Mutta heti kun nimeksi tuli Luja, siittä tuli helevetin hyvä :o)
- Itse tein
tiiviys on- kirjoitti:
kaan mitattu. Olettamallako vai onko pöytäkirja kourassa. Kovia puheita vähän villoja.
180mm alapohjassa ei taida lämmitys oikein enää toimia. Puoletkin olis piisannut, niin saisi säänneltyä lämpötilaakin.Sattuu toi betoni olemaan aika helvetin paljon tiiviimpää kuin kevytbetoni, johan sen nimikin sanoo.Alapohja mulla on tuulettuva ja kyllä siinä tartti olla ton paksunen laatta. Sipomies voi olla niin tyhmä,että sen lattiat notkuu, mutta ne onkin kevyttäbetonia.
- mittaustuloksia
Itse tein kirjoitti:
Sattuu toi betoni olemaan aika helvetin paljon tiiviimpää kuin kevytbetoni, johan sen nimikin sanoo.Alapohja mulla on tuulettuva ja kyllä siinä tartti olla ton paksunen laatta. Sipomies voi olla niin tyhmä,että sen lattiat notkuu, mutta ne onkin kevyttäbetonia.
vai tuulko niitä huulia heilautti.
Muuten, jos et ole huomannut, kaikki lattiat notkuvat. Vai vielä betonia ja itse tehtynä, kukaan ei edes auttanut. Vaadimme parempia provoja! Paljon parempia provoja! - Yritä vielä. - jutustellessa
Reikäbetonin kirjoitti:
aikana se oli, ei kaksinen juttu! Mutta heti kun nimeksi tuli Luja, siittä tuli helevetin hyvä :o)
vastuu siirtyykin kuulijalle, joten älä ota vakavasti.
- persiillään
Mietipä sitä. Ongelmatalo ilman muuta eikä kyse ole seinärakenteesta.
- käytit...
Itse tein kirjoitti:
Sattuu toi betoni olemaan aika helvetin paljon tiiviimpää kuin kevytbetoni, johan sen nimikin sanoo.Alapohja mulla on tuulettuva ja kyllä siinä tartti olla ton paksunen laatta. Sipomies voi olla niin tyhmä,että sen lattiat notkuu, mutta ne onkin kevyttäbetonia.
ala- ja välipohjissa peltistä liittolaatta rakennetta, hahhaa... mätäne!
- ja liittolevy
käytit... kirjoitti:
ala- ja välipohjissa peltistä liittolaatta rakennetta, hahhaa... mätäne!
siinä valumuottina. Se tuettiin alta 3m välein. Mikäli kumipyöränosturi pääsee pihalle, suosittelen välipohjiksi ja yläpohjaksi kuitenkin
onteloponteloita tai sipo-palkistoa.
Kaikilla harkkotoimittajilla vaan nämä eivät ole vakiokamaa, joten joutuu säveltämään, mikäli väärän yhteistyökumppanin valitsee. Eipä kivitalopuolella ole kuin yksi toimittaja, jolta saa (tai K-raudasta samaa tuotetta) koko kantavaan runkoon. Helppo ja halpa, mutta hyvä ja testatusti tiivis rakenne.
- Luja on?
Onko kyseessä joku kotimainen kivilaatu vai peräti ulkomainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396