Ystävänpäivä...

NKIH

Meiän koulussa mun rinnakkaisluokalla on yks tosi hyvän näkönen ja kiva poika :) Se on nyt vissii muutaman viikon ajan vilkuillu mua, en sit tiiä että oonko vaan keksiny kaiken, mut siltä se vaikuttais. Sit aina jos katon takas, se menee jonkun taa ja sit sieltä kattoo niin et en muka huomais... Et onko mahollista, et se ois kiinnostunu? Sen kaverin kyllä on parina päivänä tällä viikolla huudellu sille kaikkee, kun oon ollu lähettyvillä jne. Ja sit kanssa kun meillä on sellanen ystävänpäivätervehdys juttu, et jokainen saa jättää lapulla omia tervehdyksiä ja sit ne luetaan keskusradion kautta. Niin voisko sinne jättää jtn ja mitä voisin laittaa sille siis? Ja kanssa voinko halata sitä ystävänpäivänä, kun se ei sinänsä oo ees mun kaveri ja sillee, mut meillä on sellanen halikisa?

Niin vastauksia ja analyysejä tästä tilanteesta =)

10

638

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nohnohoh

Ei hän sinua vitun huoraa rakasta, hän haluaa vain panna sua anaaliin niin vitun kovaa ettet pystyisi enää samana päivänä istumaan! Ja Tyttönä sinun velvollisuus on tehdä mitä poika haluaa! Teillä saatanan tytöillä ei o mitään sananvaltaa enää jos poika haluaa panna! Joten meepäs perjantaina Minihameel ja topil pelkästää kouluu ja pane häntä!

• NKIH

Tällaset oli aatokset ;D

• kun olikin

todella viisas vastaus.

Poika saattaa olla kiinnostunut, tai sitten (kokemuksesta tiedän) voi olla joku vitsi kavereiden kanssa että lyöneet vetoa että hän saa ainakin 1 tytön ihastumaan itseensä ennen ystävänpäivää tms.

Mutta tietty voit ottaa selvää: Halikisa on oiva mahdollisuus ihan huoletta hiukan katsoa miten hän toimii.

Voithan vain mennä hänen luokseen, jos hän meinaa lähteä karkuun niin ilmoitat niin että hän kuulee (olettaen että tiedät hänen nimensä joka voi olla nyt vaikka pekka) että "pekka mulla on asiaa"
      Sitten vain selität että kun on tuo halikisa niin saanko halauksen.

Sitten katsot ja kuuntelet mitä hän vastaa. Poika saattaa olla ujo, eikä siksi suostu halaamaan tai sitten hän on itse niin kiinnostunut että suostuu mielellään halaamaan sinua saadessaan hyvän tekosyyn.

Siinä sitten, jos itse tykkäät pojasta, voit kysyä että miksi hän seuraa sinua käytävällä jne. Siitäkin vastauksesta on aikapaljon pääteltävissä...

Kerro mitä teit ja miten kävi. :)

• NKIH

Kivoja ideoita :) Meinasin vähä, et jos se huomenna kattelee sillee "kunnolla" niin sit meen halaa tai jotain :) Se ei vaikuta sellaselta, kuka löis tollasesta asiasta vetoo... En oo koskaan nähny/kuullu et ois ketään tosissaan kiusannu tai puhunu pahaa selän takana. Ja on se käyny mun kuviaki kattoo, tosin ite kävin ekana, mut kävi sit kumminki.

• no sittenhän se
        NKIH kirjoitti:

Kivoja ideoita :) Meinasin vähä, et jos se huomenna kattelee sillee "kunnolla" niin sit meen halaa tai jotain :) Se ei vaikuta sellaselta, kuka löis tollasesta asiasta vetoo... En oo koskaan nähny/kuullu et ois ketään tosissaan kiusannu tai puhunu pahaa selän takana. Ja on se käyny mun kuviaki kattoo, tosin ite kävin ekana, mut kävi sit kumminki.

:) Kuulostaa ainakin siis siltä että ois kiinnostunu jossakin mielessä. Onnee ny.. :)

• NKIH
        no sittenhän se kirjoitti:

:) Kuulostaa ainakin siis siltä että ois kiinnostunu jossakin mielessä. Onnee ny.. :)

:) Kaveri kyl jo viime vuonna väitti et se ois kiinnostunu. Mut nyt musta itestäki alkaa ehk tuntuu siltä... :) Mut katotaa nyt ! =)

• ...............

Ootko ken ties urheilupuistosta?

• NKIH

Tietääkseni en oo mistään urheilupuistosta :D En oo koskaa ees kuullu mistään sellasesta.

• juupss

Viime vuonna järjestettiin myös halikisa jossa halataan mahollisimman montaa tuttua tai kaveria ja nimet kirjotetaan sitten halilautasiin. Meidän rinnakkaisluokalla on myös yks hyvän näkönen poika jota haluisin halata, mutta en tiedä uskaltaisko.... Poika on vilkuillut aika paljon^^

• NKIH

Halaa ihmees :) Varsinki jos se vaikuttaa kiinnostuneelta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe