naisten välisestä ystävyydestä

-----

onko paras ystäväsi todellakin paras ystäväsi? ja oletko sinä hänen? mitä naisten välinen ystävyys oikeastaan on? minulla on ollut joitain `ystäviä` jotka sitten miehen saatuaan ovat jatkaneet elämäänsä eri suuntaan.hääkutsut jäivät saamatta... mies on tullut väliin myös muulla tavalla. esim.ystävä on hylännyt,koska ihastuksen kohde on ilmaissut kiinnostustaan väärään suuntaan.
tuntuu siltä,ettei nykynaiselle ystävä ole sen enempää kuin kulutushyödyke,vallan väline tai pahimmassa tapauksessa vihattu kilpailija, jopa ilman syytä. mitään naisten välistä hellää sisarellista rakkautta ja vilpitöntä ihailua en ole kokenut kuin hyvin harvoin ja perin satunnaisesti. omien mielipiteideni puolesta olen joutunut perättömien lesbolaissyytteiden alaiseksi. en edes jaksa yrittää, mutta minulla on onneksi edes yksi hyvä ystävä, mies.ja täysin hetero. hyvää ystävänpäivää niille naisille,jotka rakastavat itseään ja toisia naisia, ilman taka-ajatuksia.ylistys hyville sisarille!

4

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snadi tallaaja

Nuorempana olin sitä mieltä, että minulle riittää miehen ystävyys (sekin kas kummaa, on mahdollista)
      Nyt nikutus on siirtynyt toiseen silmään ja olen sitä mieltä, että miehen huumorintajuttomat putkiaivot eivät jaksa naurattaa. Siihen tarvitaan ehdottomasti toista naista. Vain naisten kanssa voi nauraa rätkättää niin, että ei oikein tiedä mistä se nauru liikkeelle lähti. Vain toinen nainen voi ymmärtää naisenelämän kaikkia kommervenkkejä: Hormoneita, mielialavaihteluita, sitä että voi tehdä ja puhua samanaikaisesti, sitä että voi puhua kolmesta asiasta yhtäaikaa, sitä että samassa lauseessa ehtii sekä itkemään että nauramaan ja tietysti sitä mikä miehen käytöksessä hämmästyttää ja kummastuttaa...

Kun ikää tulee tarpeeksi, ei enää tarvitse kilpailla. Voi relata ja nauraa itselleen. Voi sanoa mitä ajattelee ja selluliitit, suonikohjut, rypyt ja maata kohti viistävä habitus ei saa itkun tyrskettä aikaiseksi.
      maatuuhan se koko komistus aikanaan.
      Eri-ikäisten naisten välinen ystävyys on todella tärkeää. Tottahan se on, että aina ei osaa olla hyvä ystävä, mutta saahan tuota yrittää.

Hyvää ystävänpäivää ukoille ja akoille, ystäville.

• Kaksi avioliittoa takana päin (leski) Olen joutunut huomaamaan kuinka naisen kanssa on helpompi ymmärtää elämän koukeroita. vaikka kuinka olisi hyviä-kin mies ystäviä. menepä kertomaan niille synnytyksestä, yksinäisyydestä, lapsien sairauksista tai kolttosista- He miehet näkevät pinnan, eivät sitä sisintä.
        Naisen kanssa nauretaan ja itketään.
        On ilo omistaa sielunsisko.
        Niin se on.

• yleensäkin....

Voihan sitä ystävä olla toisen naisen kanssa ilman että pitäisi olla jotain muuta kuin hetero. Ja voihan sitä olla ystävä myös eri sukupuolen kanssa ilman että pitäisi olla kaverin pettäminen mielessä... Sanonpahan vain kun joidenkin mielestähän tällainen ei ole millään mahdollista.

Minullakin on ollut hyviä ystäviä ja sitten näitä "hyviä" ystäviä. Kumpi onkaan sitten ollut kumpi, se on kyllä tullut ilmi. Ja pettymyksen sattuessa sitä on alkanut vähän kuin karttamaan ihmisiä, ettei taas joutuisi pettämään... Ei ole mieli tehnyt mitenkään etsiä uusia ystäviä tai ihmisiä ympärille. Jotenkin on tullut varovaisemmaksi.

Onko sellasta olemassakaan kuin naisten välinen solidaarisuus? Ehkä, mutta sanoisin että sitä saa hakea... Siinä etsinnässä saattaa mennä pitkäänkin, mutta onneksi on olemassa oikeasti vielä Ihmisiä isolla I:llä.

Minulla on kaksi erittäin hyvää naispuolista ystävää, jotka olen tuntenut pitkään. Sitten on eräs miespuolinen hyvä ystävä, joka on minulle kuin oma veli. Tämä viimeksi mainittu on kaikkein eniten ollut minulle se kannattava tuki ja turva asiassa kuin asiassa. Mutta vielä haluaisin toisen ihmisen, sellaisen ystävän, jolle voisin kertoa ihan kaiken elämästäni ilman että hän lähtisi sitä tuomitsemaan tai puntaroimaan, kuuntelisi vain ja ymmärtäisi.

• huomannut

että ystävyys vastakkaisen sukupuolen kanssa on paras. Ei siis parisuhde vaan ystävyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen