Tahtoisin nähdä sen naisen, jota ei raha kiinnosta miehessä enemmän kuin esim. rakkaus.
Tahtoisin nähdä sen naisen
31
1681
Vastaukset
- tehokastakin
Jos nainen ei haista rahaa ,merkinnee se jotain
vakavampaa ullakon pimeyttä.- merkitystä
on rahalla jos ei ole rakkautta?
Ei raha tee onnelliseksi, päinvastoin onnettomaksi.
- taidat itse
olla vanha saituri, joka yksinään homehtuu jossain nurkassa eikä uskalla lähestyä naisia. Koska niistä on kuluja! Syövätkin paljon! Ja vievät vielä rahat!
Olkoon keppikerjäläinen, kunhan rakas! - 1943
elämästäsi jäljellä ja noin vähän olet kokenut. Alapa testailla. Vapaita naisia on tässä ikäluokassa huomattavasti miehiä enemmän. Aloita vaikka tansseista. Aikasi kuluu ainakin mukavasti ja saat monta naista illan aikana iloiseksi, kun haet kaikkia vuorollaan etkä jumitu yhteen.
- tee muutos
Mikko on etsinyt ilmeisesi aivan väärän tyyppisiä naisia tähän asti. Vaihdapa laatuvaatimuksiasi ja maailma avartuu kohdallasi. Lykkyä pyttyyn!
- O - O
Voisit ilmoittaa ajan ja paikan, johon kaikki tekstissä kuvaamasi naiset voivat tulla esittäytymään ja tapaamaan samalla toisiaankin.;))
Tuohon rakkauskysymykseen naiset(kin) voivat tietysti myös suhtautua useammalla tavalla. Joidenkin rakkaus syttyy ensi silmäyksellä - joidenkin jopa ennen henkilökohtaista kontaktiakin - jotkut kokevat sen kasvavan vähitellen, jos on kehittyäkseen. - nikotemus-
Kyllä sitä sentään tapaa, veli mikko,
Esimerkkeinä voivat palvella vanhat elokuvat ja kaunokirjallisuus.
Todellinen elämä onkkin eri asia. - sinulla ole
Rahaa?
Vai oletko kitupiikki.
Terveys ja rakkaus menevät ainakin minun kaohdallani rahan edelle.
En tarvitse kenenkään rahoja, on tarpeeksi itsellänikin.
Pidä vain tiukasti lompsastasi kiinni jos pelkäät naisten sitä vaanivan. - kaukana naisista
kuten äitisi on opettanut. Ne viekottelee sänkyyn ja uskottelevat, että syntyvä lapsi on Sinun. Voit joutua naimisiin. Sitten syntyykin iso keskosvauva, saat elättää lapsen ja äidin. Viiden vuoden päästä hän ilmoittaa haluavansa erota ja vie mukanaan puolet valtakuntaasi. Näin petollisia naiset ovat. Ja konstit on monet.
- enää tarvita!!!!!!!!!
kun sitä on meille naisillekin siunaantunut pitkän työruppeaman kautta.
Haluaisin miehen joka ei juuri puhu tyhjiä,mutta pussaa ja lämmittää rantasaunan ja sitte istutaan lauteilla hiljaksiin ja sen jälkeen uimaan ja taas istutaan hiljaksiin ja katellaan järven selkää ja tunnetaan voimakas yhteen kuuluvuuden tunne luonnon kanssa.
Toiveeni on tietysti utopistinen. - 1943
enää tarvita!!!!!!!!! kirjoitti:
Haluaisin miehen joka ei juuri puhu tyhjiä,mutta pussaa ja lämmittää rantasaunan ja sitte istutaan lauteilla hiljaksiin ja sen jälkeen uimaan ja taas istutaan hiljaksiin ja katellaan järven selkää ja tunnetaan voimakas yhteen kuuluvuuden tunne luonnon kanssa.
Toiveeni on tietysti utopistinen.sillä noinhan se on, kun hyvin käy.
- *Jeppe*
enää tarvita!!!!!!!!! kirjoitti:
Toiveeni on tietysti utopistinen.vaan mikä se on joka tikanpojan puuhun vetää
mikä sen on :)
- a-woman1
Järjen köyhyys miehessä on paljon pahempi kuin materian.
- ja huumorintajua
ei korvaa mikään. Niitä ei voi ostaa, ei lainata.
- RealistiRea
Vai ei raha tee onnelliseksi ?
Olen eri mieltä. Rahalla saa mukavan asunnon,
matkoja ulkomaille, ihania tasokkaita illallisia
rakastamansa miehen kanssa.
Rahalla saa hyvää sairaudenhoitoa, raha luo turvallisuutta sillä ilman sitä ei pärjää.
Olisiko kivaa asua sillan alla, syödä jätteitä,
tonkia vaatteita roskiksesta, kärsiä kipuja ilman lääkkeitä vain, Rakkauden Voimalla ?
Pyh sanon minä, olen onnellinen että on rahaa,
ihania ihmisiä ja voin antaa hyväntekeväisyyteen
heille jotka elävät puutteessa ja suuressa köyhyydessä . - a-woman1
RealistiRea kirjoitti:
Vai ei raha tee onnelliseksi ?
Olen eri mieltä. Rahalla saa mukavan asunnon,
matkoja ulkomaille, ihania tasokkaita illallisia
rakastamansa miehen kanssa.
Rahalla saa hyvää sairaudenhoitoa, raha luo turvallisuutta sillä ilman sitä ei pärjää.
Olisiko kivaa asua sillan alla, syödä jätteitä,
tonkia vaatteita roskiksesta, kärsiä kipuja ilman lääkkeitä vain, Rakkauden Voimalla ?
Pyh sanon minä, olen onnellinen että on rahaa,
ihania ihmisiä ja voin antaa hyväntekeväisyyteen
heille jotka elävät puutteessa ja suuressa köyhyydessä .En minä sillan enkä veneen alla ihan asu, vaan elän eläkkeeni turvin ihan hyvää elämää. En kuitenkaan haali omaisuutta/rahaa omistamisen ilosta. Kunhan jokapäiväisen ruuan saa ja on katto pään päällä, enempää en tavoittele.
Terveys on suhteellinen käsite; kaikkia kipuja ei rahallakaan voi poistaa. Miestä ei myöskään voi rahalla ostaa.
Riittää minultakin jonkinverran rahaa hyväntekeväisyyteen, mutta enemmän annan aikaani enkä laske sitä centeissä tai euroissa.
Ulkomaille en juurikaan haikaile; Suomen kesän lämpö riittää minulle hyvin, tulisin sairaaksi liian kuumassa makoillessani!
- alima
sulle heti yksi.
- syö paljon
sillon olisit jo melekein aika hyvä. Lasken vielä pisteitä...
- alima
syö paljon kirjoitti:
sillon olisit jo melekein aika hyvä. Lasken vielä pisteitä...
syön omasta mielestäni paljon, mutta jos vertaan moniin muihin, niin lopulta syönkin kait melko vähän.
Syön vain niin usein, et se tuntuu jo paljolta, mutta kerralla syön melko vähän.
Olen herkuttelija, mutta en ahmatti.
Nautin siis pienistäkin määristä, en tarvi paljoo.
- Reino
Hauska lukea ilmoittautuuko joku tällä palstalla.
- Ilmoittaudun
Luonnollinen, velaton, vaalea, ei iloluontoinen.
On omat hiukset, hampaat, vaatteet ja tahto.
Käytän harkitusti ruokaa(kun on nälkä).
Tykkään kovasti kun passataan ja pussataan.
Olen rehellinen, raitis, osittain terve yksilö.
Käytössäni talvella turkikset ja kesällä silkki.
Osaan käyttää kampaa, huulipunaa ja pankkikorttia, sehän kai kuuluu luontaisetuihin?
Rakastan matkustamista, passi on voimassa.
Onko tuo kokemuksen herättämä kysymys?
Ikäluokkamme naisille suunnattuna ymmärrän epäluulosi.
Kirjoitelmista päätellen täällä on sekä parisuhteen tunnesisältöön että aineellisiin puitteisiinsa pettyneitä joten lienee ymmärrettävää halu "varmistella" asioita uudessa suhteessa.
Tai varoa uuteen suhteeseen sitoutumista.
Nuorilla lienee vielä romanttisia kuvitelmia rakkauden riittämisestä loputtomaan onneen.
Elämäni sulostuttajalla tuskin pyörivät markankuvat silmissä avioituessamme v1969.
Minulla opintovelat ja käytetyt ryysyt niskassa.
Kumppanilla lakanat ja astiat pahvilaatikossa.
Ensiasuntona pienen omakotitalon vuokrattu yläkerta.
Huonekaluja saimme sukulaisten poistoista ja ensimmäisstä tilistäni ostin 140:llä markalla uusia.
Käytetty mustavalkoinen telkkari ja käytetty fillari noin puolen vuoden kuluttua.
Kyseinen ihminen on nyt v60 enkä usko hänen perusluonteeltaan muuttuneen.
Provohan tuo aloituksesi oli mutta keskustelun aiheena sinänsä mielestäni hyvä!- Minäkin tahdon nähdä
...sen miehen, joka oikeasti valitsee naisseuransa mittapuuna ainoastaan naisen kaunis ajatusmaailma eli ulkoisella olemuksella ei muka ole merkitystä. Köyhä ja ruma nainen ei ole kautta aikojen ollut halutuin kappale. Niin se vaan on. Ruma ja köyhä mies menee sen sijaan Suomessa hyvinkin kaupaksi.
Miestaiteilijat ovat kavereita, jotka innostavat ja kiinnostavat naisia yli ikärajojen, oli herra taiteilijalla rahaa tai ei. Yleensä ei.
Esimerkiksi käy hyvin vaikka Pentti Saarikoski, jolla vientiä riitti. En tiedä, josko kirjailija Tuulaliina Saarikoski kovin pitää tuijottelusta tai sen enempää toimittaja Tuula Saarikoski tai Mia Berner, kaikki Pentin kanssa pitkään suhteissa olleita. Rahan vuoksi he eivät Pentistä tykänneet vaan muista syistä. Muista Pentin naisista ei enää tohdi nimillä puhua, jotta ei joudu raastupaan, kun on tämä ennakkotapaus pm Vanhasen ja rouva Ruususen välisistä jutuista.
Että eipä väitteesi pidä paikkaansa. - aureliina
Jos miehellä on rahaa, vähänkin, kertoo se hänen elämäntavoistaan. Ei siis ole juonut, pelannut, käyttänyt sitä naiseläjiin eikä muuhunkaan humpuukiin.
60 miehellä täytyy olla oma asunto, auto, kenties mökki ja pörssiosakkeita. Lisäksi hänen täytyy osata hemmotella, halata ja olla yksiavioinen. Olla silmänruokaa minulle ja ystäväpiirilleni. :) :) :)
Ota sitten selvää, mikä on mielestäni numero 1.!!!- kokemusta on
Miehellä voi kyllä olla rahaa, vaikka hän juo ja rössyttelee muutenkin. Raha ei kerro elämäntavoista vielä mitään! Kyllä sieltä varakkaan ulkokuoren alta voi löytyä juoppo pahoinpitelijä ja kaiket illat kapakoita kiertävä renttu. Hetken aina jaksaa esittää, kun on sopiva nainen kiikarissa.
- nikoteeemus
Kaikkea tuota on, mutta silmänruokana olemisesta ei ole oikein tietoa, se kun ei ole pelkästään omasta tahdosta riippuvaa.
- Rikas nainen
Mistä löydät rikkaan tai hyvin toimeen tulevan miehen? Naisellakin voi olla rahaa,paljon!
- Rakkaus ja Raha ?
Rahan tarpeellisuutta ei pidä vähätellä .
Pelkällä rakkaudella ei osteta vaatteita, ruokaa
asuntoa, lääkkeitä ym. tarpeellista .
Sanotaan että, raha ei ole tärkeätä mutta minä sanon, Se On Helvetin Tärkeätä !
En haluaisi miehekseni sentimentaalista höpöttäjää ja siivelläeläjää !
Miehen ei tarvitse olla rikas, ei varakaskaan,
mutta selviytyä ainakin omista menoistaan.
Minä pärjään sitten omillani ja voin lainatakin
tarpeen vaatiessa mutta sanoisin vieläkin...
Rakkaus on tärkeätä, Raha tarpeellista !
Tämä on taivahan tosi, vai väitätkö vastaan ??- *Jeppe*
Raha on tarpeellista ja kyllä se kummasti rauhottaakin. Mutta rakkauden tärkeydestä en niinkään menis takuuseen, samaa kuin kysymys miksi jeppe juo ja siinäkin on luonnollinen asia kun ihmisessä suurin osa on nestettä niin täytyyhän sekin yllä pitää:)
- rahat ja
rakkauen, ihan kaikki tahon, kaikki merkitsee kaikkea, että rahat ensin ja sitte rakkaus!!! Olis niin ihana jos edes yhden kerran elämässä sais kaiken hellyden ja huolenpidon, rahoineen päivineen!!! Ei oo kiva olla köyhä.
- tahtoisi
Mutta ei minun kohdalleni ole osunut.
Rahojani on kytännyt useampikin.
Minun mielestäni miehissä on enemmän pummeja kun naisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837