ju ny on colttii osia/varaosia halvalla myynnissä. millekkään osalle en olle määritellyt tarkkaa hintaa, joten tarjoilkaa. tässä muutama esimerkki:
-G&P 30mm punapistetähtäin kiskoilla, jotka menevät coltin kantokahvaan. hyvässä kunnossa. turha kumiläppä tähtäimen päältä on lähteny irti.
-troyn äänenvaimennin. pari naarmua. myötä- ja vastapäiväisillä kierteillä.
-colt-sarjan lippaita:
*2 maruin metallista regu-lipasta. vähän naarmuja. toimii hyvin.
*maruin metallinen hi-cap-lipas. aika paljon naarmuja. toimii hyvin.
*magin muovinen vietnam-tyylinen lyhyt mid-cap-lipas. toimii hyvin. ei naarmuja.
*jonkun merkkinen pitkä mid-cap-lipas. en anna takuuta toimivuudesta, mutta minulla on toiminut hyvin.
-G&P oliivin vihreä täystukki. ei naarmuja, halkeamia tms.
-maruin m733:n vakio vetoperä. pari naarmua.
tarjoilkaa. myyn koska omistan maruin m733:n ja siitä meni johdot ja ehkä moottori rikki. ase ei jaksa enää kiinnostaa ja en jaksa korjata. kaikkea esim. ulkopiippua, hoppia tms. saa kysyä. e-mail [email protected] ja mese [email protected]. rohkeasti kyselemään.
MYYNNISSÄ M4/M16 osia halvalla
sellane vaa...
3
246
Vastaukset
- asdfas
Tämä ei ole mikään myynti paikka.
- Onhan
Tämähän on!
- nimmarit simmarit
mis päi asut ku mulla on tommone m4 ja paljon pyydät änkästä ja linkitätkö paikan mistä ostit änkän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770