tää on tosi monimutkainen juttu,mut yritän selittää...
ala-asteella ihastuin 2 vuotta vanhempaan poikaan,joka juorujen mukaan oli ihastunut myös muhun.sillon me oltiin pikkulapsia ja kikateltiin vaan asialle ,et eihän me voida seurustella tai pussata.no,sitten tää poika lähti ylä-asteelle,suurempaan kouluun.me ei sitten nähty yli 2 vuoteen.aika meni tosi nopeasti ja löysin itteni 7 luokalta.en tiennyt sitä että tää sama poika yli samassa koulussa.
parin viikon päästä aloin saamaan lappuja ja kuvia ala-aste ajoista,melkein heti tunnistin tyypin kuka näitä lappuja lähetteli.pari kuukautta meni ja me alettiin sitten seurustelemaan.yhtenä päivänä kun mä tulin taksilla kouluun, mun poikaystävä (PK) tuli ja suuteli mua , en ponnut vastaan vaan me mentiin lähimpään vessaan ja....
ensimmäisen tunnin ajan olimme olleet vessassa.
kun olin toisella tunnilla,niin mut ja PK kuulutelliin rehtorin kansliaan.joku opettaja oli saanut meidän kiinni.meille pidettiin saarna,siitä että se ei ole koulussa hyväksyttävää ja kun mä olin 7.lla ja PK 9.llä.
molempien kotiin soitettiin,mut ohjattiin terveyden hoitajalle ja molemmat saivat jälki-istuntoa.mktiväki käski pysytellä erossa PK.sta ja Hänen prheensä käski pysyä erossa musta.
nyt siitä on kulunut pari kuukautta ja seurustelen vielä PK. kanssa.menetin suuren osan ystävistäni koska halusin pitää yhden henkilön.
välillä musta tuntuu et kaikki kaatuu niskaan,et se mitä tuli tehtyä ei ollut oikein,mut toisaalta se taas tuntui ihan oikealta.mitä mun pitäs tehdä?koulussa me ei voida olla kahdestaan ilman että opettajat olis aivan vieressä,ja kaikki muut mun luokkalaiset ei puhu mulle ja ovat muutenkin outoja.nykyään liikun PK kavereiden seurassa päivät pitkät.
miten saisin mun kaverit takas ja korjattua välit ? Pk lähtee ens vuonna lukioon mutta silti aiomme jatkaa suhdetta.auttakaa..
apua.!!
5
509
Vastaukset
- justtt
Eihän teidän suhde teidän opettajille kuulu :O Ei niillä pitäis olla mitään sanottavaa asiaan, varsinkaan kun ikäeronne ei ole mitenkään lainvastainen (Tietääkseni täysi-ikäinen ei saa olla yhdynnässä alle 16-vuotiaan kanssa jne...) Miks sun kaverit ei sit hyväksy tätä poikaa?
- ffantta
En nää mitään syytä miksette saisi olla yhdessä ja tavata toisianne.
Amor vincit omnia! elikäs rakkaus voittaa kaiken. - loveeeeeelove
tiedän tunteen, itelläni vähän sama tilanne. sanon vaan, että rakastakaa toisianne muiden kielloista huolimatta. ootte molemmat kuitenkin jo kohta aikuisia, niin voitte tehä niinku ite haluutte :)
onena- toine on
seiska luokal :D ei iha kohta aikuinen kumminkaan :D
- mun "kaverit"
toine on kirjoitti:
seiska luokal :D ei iha kohta aikuinen kumminkaan :D
ovat tän pojan kanssa hyvissä väleissä ja ovat muutenkin kavereitä,mut oon saanut sen käsityksen että he eivät hyväksy mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298