polttari-ideoita???

miltsi89

Olen järjestämässä polttareita ensimmäistä kertaa. Morsiammena on nelikymppinen äitini. Minkälaiset polttarit olisivat sopivat? Rauhalliset mutta ikimuistoiset budjetti huomioiden..?

8

4637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatus vain

Lemmaa hokkeri lelle sikkeri leekeri nekkeri

• taattu XXX

www.tynnyrivuokraus.com

• tukot

Hei, ideana voisi olla varsin toimivaksikin huomattu ja testattu... Päivä kuningattarena.. Limusiini, hyvä ruoka, kasvohoito ja meikki jne... Hemmottelua tai sitten pvä kylpylässä...
      Käy vilaseen, tämä auto liikkuu Pirkanmaan alueella...

http://personal.inet.fi/business/sutelainen

• tosikko2

mutta kyllä oikesti kuulostaa pikkuisen lapselliselta järjestää aikuiselle ihmiselle, jolla on aikuisia lapsia, polttarit. Eiköhän ne ole lähinnä sellaisia alta 25-nuorien touhuja. Varsinkin, jos kyseessä on jo toinen avioliitto.

• lzxfvlsdhf

Miksei voisi pitää polttareita vaikka kuusikymppisenä? Ideana olla rakkaimpien ystävien kanssa ja juhlia uutta lukua elämässä. Juhlia ei ole koskaan elämässä liikaa, kaikki irti vain! =)

• Ellu-onni

Järjestimme mieheni kanssa minun äidille ja isälle 35vuotis hääpäivän. Pähkäilimme pitkään mitä järjestäisimme päiville,
      mielessä kävi perus orkesteri ja tämmöistä, tuntui hieman liian vanhanaikaiselta ja hankalalta järjestää. Sattumoisin kuulimme ComaGroup Entertainmentista tutultamme, vähän etsittyämme netistä löysimme heidän sivunsa ja otimme yhteyttä. Pienen keskustelun jälkeen kävi ilmi että kun meillä oli paikka valmiina niin emme oikeastaan tarvitse muuta kuin ruoat jostain muualta, sillä heillä oli tarjota kaikki muu meille bändeistä lähtien. Päivät olivat oikein onnistuneet musiikin ja kaiken muunkin osalta. Luulisin että heiltä löytyy vaihtoehto aika moniin eri tilaisuuksiin ja suosittelen ainakin omasta kokemuksistani ja varmaan muidenkin päivillä olleen puolesta heidän palvelujaan.

• Thomas W.

Vuokrasin taannoin sumopuvut ohjaajineen ja se oli ikimuistoinen kokemus. Ainakin voin suositella sellaista kuin Magic Games he kiertävät tapahtumia ja heillä on kokemusta ohjelman järjestämisestä.

http://www.magicgames.net

• vinkkinikkari

Moikka!

Nyt äkkiseltään tuli mieleen et miten ois erotiikkavälinekutsut?? siis asialliset seksuaaliterveyskutsut..
      Esittelythän on pääosin ilmaisia, jos vaan tulee myyntiä tarpeeksi, muuten hinta on max 40€.
      Sehän sopii millaiseen budjettiin tahansa ;)

Kutsuthan on suht rauhalliset ja asialliset, vieraat voi halutessaan keskustella myös kahdestaan esittelijän kanssa.
      Ja tilaukset otetaan myös aina luottamuksellisesti ja kahdestaan myyjän kanssa.

Erittäin suosittua ohjelmaa polttareissa, niin nuorilla kuin vähän vanhemmillakin.
      Useimmiten avioituvat kuitenkin haluavat ostaa ns. tuliaisiksi jotain.. lisää säpinää, mutta harvat kehtaa mennä liikkeeseen :)

Jos kiinnostuit niin ota ihmeessä yhteyttä ni kerron lisää.

([email protected])

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe