Tytöt, haittaako teitä jos pojalla on vähän finnejä kasvoissa. Itellä on lievä akne, mutta pesen naamani päivittäin. Onko "finninaama" haitaksi tytöille, esim. seurustelussa? Jos tytöllä ei ole mitään naamassa ja pojalla vähäsen mustapäitä? Haittaako se paljon vai ei ollenkaan? VASTAUKSIA TYTÖT
Tytöt :)
8
1014
Vastaukset
- :)))
Ei ainakaan minun mielestä.. Itsekki oon tällä hetkellä ihastunu yhteen poikaan jolla on akne ( kai) :)
- haittaa
Kyllä se on se olemus, luonne ja arvot mihin sitä todella ihastutaan/rakastutaan toisessa! Sanonta "ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan" pitää toki siinä mielessä paikkaansa, että komeamman näköiseen poikaan on toki helpompi ehkä ihastua, mutta jos olemus ei ole se oikea, niin ei siitä mitään tule pitkällä aikavälillä...
Eli ole huoleti finnejesi suhteen. Jos haluat nyt ulkonäköäsi parantaa, niin onhan sitä ihmisessä muutakin kuin kasvot. Kroppaa voi kuka tahansa muokata :) - 15 vuotta
Ei tosiaankaan haittaa jos on hygieeninen. esim muuten kiva olemus ja vaatteet vaikuttaa enemmän, kun että onko naamasa finnejä :):) Ja puhtaat houkset yms, ja onhan monilla tytöilläkin finnejä :)oot ihanan olonen tyyppi :D siitä vaan tyttöjä tapaamaan
- :''')
Ei haittaa, todellakaan. Itselläni on jonkin verran ja jätkälläni myös mutta se ei ole kumpaakaan haitannut.. :)
- Girl--15v
Ei todellakaan haittaa..
- ei vähäset finnit
tai mustapäät haita.. Riippuu vaa et millasiii ne on. ja sillee ja sillee.
- Gimz
tykkään puristella poikaystäväni finnejä, mustapäitä ja kaikkia näppylöitä, hän pesee kasvojaan ja tykkään muutenkin hiveltää aina.. thihih. :)
- Mimmi-93
Ei yhtään! Mitä siitä, vaikka olisi? Ei se haittaa. Ei minua ainakaan, koska itsellänikin on finnejä. Taitaa mulle ehkä tulla akne, koska suvussani monella on ollut se.
Se vaikuttaa, että millainen on luonteeltaan. Kuulostat todella ihanalta! :)
Kumpa vain minäkin löytäisin sellaisen, joka ei ulkokuoresta piittaa! *huokaus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261