Löysin kuun
tavallisen kuun kirjaston takaa
pilkisti
pieni Venus allaan
katoilla
kirkkaana tanssi
http://www.youtube.com/watch?v=FqEBQ1wuY_0
outoja asioita outoja valoja
8
317
Vastaukset
- kerppulintu
Voi kuinka ihanaa ! Otsikkoa myöten !
TV: Kerppuli- Flaika
Hiffasit että tähän oli kerätty ihan törkeesti tavaraa ja sitten ajettu jätepuristimen kautta Ämmässuolle.
Soot hereillä
:)
- Liona
kirjoitettu
omaperäinen hieno runo
"löysin kuun tavallisen kirjaston
takaa" hyvin osasit sijoittaa
sanasi alusta loppuun.
Koruttoman kaunis!- Flaika
emme tarvitse koruja.
:)
- Mysteriet
Kirjaston takana ei voinut olla tavallinen kuu - et Sinä sellaisesta kirjoittaisi... =)
Kerropa totuus - täällä palkitaan rehellisyyksiä!- Flaika
Täällä mitään rehellistä ole. Tämä on maailma.
- lindalinda1
häviääkö vai jääkö tämä runosi tänne ?
No, joka tapauksessa rohkenen sanoa sen, että
se on mahtava !- Flaika
Kaikki tähän mennessä hyvin. Suuri pyyhekumi on varmaan naapurin penaalissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705