Onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Vastaako hotelliluokitusta? Millainen sää on ollut yleensä helmikuussa? Joissain sääennusteissa on lupailtu 20 asteen lämpötiloja ja toisaalla samoille päiville 13 astetta.
Puerto de la cruz huoneistohotelli la carabela
4
989
Vastaukset
- viajes
olen käynyt pari kertaa La Carabelassa kun itse olin keskustahotellissa. Ystäväni oli naispaikalla Carabelassa ja sai siihen kaverin kesken loman. Hänellä oli huone tuosta nurkkauksesta jossa on pienet parvekkeet. Huone oli pieni ja siinä oli eteiskäytävässä keittiösyvennys. Oven alla oli rako ja sieltä veti. Tuosta kulmaparvekkeelta oli näköalat vuorenrinteille ja lähimaastoon.
Aula/oleskelutilat vaikuttivat aika viihtyisiltä. Pihalla oli lämmitetty allas joka tuli välillä täyteen kukkia kun ihmeköynnökset tiputtelivat kukkiaan.
Carabela on jyrkässä rinteessä ja olikin hyvää jumppaa kivuta rappuja ylös alas kaupungilta. Carabelalta ylämäkeen kasvitieteellisen lähellä on ostoskeskus josta kaverini haki ruokatarpeita aamiaisia varten. Pikku kauppoja oli ihan lähelläkin.- vieressä
on iso Spar marketti. Hieman kallis tosin.
- Helmikuussa myös lähdössä
Pari viikkoa olin.. Minä satuin kyllä saamaan aivan päädystä ja oli aivan iso parveke. Ja Tv:n sai maksusta, oli viikkomaksu, mutta en muista sitäkään, kun on aikaa varmaan 5 v. ainakin. Keskustaan on vähän alamäkeä ja kyllä kunto saa hyvä olla jos jaksaa ylöskin vielä kävellä takasin. Mutta kuten täällä joku sanoi, niin taksi on halpaa, 3 e pvä aikaan, illala iltalisä ja pyhälisä.
Tänä iltana soitti tuttavani sieltä, ja kertoi, että ainakin 3 viimeistä päivää Puertossa ollut aurinkoista. - Puerto Cruzissa
http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|ES|SP018|PUERTO DE LA CRUZ&metric=1
Katsopa oheisesta linkistä, tuo linkki yleensä antaa oikeimman kuvan Puerto de la Cruzin lämpötiloista. Netissä on monenlaista lämpötilaa sieltä, osa mitataan korkealta. Itse olimme tammikuun alussa ja lämpötila oli parempi kuin olimme osanneet odottaa. Silloin juuri vertailin eri nettiosoitteissa annettuja lämpötiloja ja tuo accuweather antoi todellisimman kuvan.
Sitten on tietysti Mikon retket -sivuston digimittari, mikä näyttää aina senhetkisen lämpötilan. http://www.retket.info/puerto/stillkuva.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681