Siis positiivisella mielellä... millainen käyttäytyminen vie sulta jalat alta, tai tekee suuren vaikutuksen, saa ehkä jopa kiihottumaan tai tuntemaan kihelmöivää jännitystä...? Ja jos ajatellaan, että kyse on sellaisesta naisesta jota näet vaikka työsi puolesta, eli ei kyse seksikumppanista (vielä ainakaan :)
Millainen käytös naiselta saa
24
4308
Vastaukset
- asia
Lämmin huumori, leikinlasku, elämänkokemus ja -viisaus, älykäs keskustelu...ja urheilullisuus! Etenkin nämä kaikki yhdessä persoonassa=)
Fyysisesti taas... no, esim. treenin jälkeen on otollinen hetki viedä jalat alta.- Sadie-77
mun vastaukseni... hrrr...
Joskus pelkkä tumma katse häneltä saattaa riittää, että vatsasta nipistää.
- Milli Molli
asiassa on niin paljon sanoiksi taipumatonta.
Mystiikkaa ja kemiaa se on.
Mutta jos silti jotain yritän selittää niin ehkä sekaisin saava käytös on jotenkin avointa ja vilpitöntä, toinen ikään kuin pikkuisen raottaa oman sielunsa ikkunaa. Ehkä minun kohdallani sekaisin saa myös tietty herkkyyden ja vahvuuden yhdistelmä. Sen viestiminen että ihminen on herkkä mutta ei nynny.
Kimaltavat silmät ja ihana hymy.
Jos on kyse ihan vieraasta ihmisestä niin nämä asiat voivat olla vaikka kaupan myyjällä, sukupuolesta riippumatta, ja silloin tuntuu vaan kivalta ja mahdollisesti pikkuisen flirtiltä.
Sitten kun alan mennä sekaisin niin kyseessä on nainen joka on noita - se on lisännyt jotain tutkimatonta silmien, hymyn ym. keitokseen. Vau! - tästäkin
Pitkät intensiiviset katseet,koskettamien muka vahingossa, lämmin hymyily,sielun raottaminen,ihan lähelle tuleminen, puhuminen rauhallisesti ja flirttaillen, huuliini, tai rintoihini vilkaisu, omien huulten lipaisu kielellä. Tietenkin täytyy olla molemmin puolista kemiaa.
- jälleen kerran
saada sekaisin ihana nainen, jota töissä näen :) Hänessä vain on jotain, mitä ei oikein voi selittää. Hänen tapansa katsoa minua vähän ujosti, mutta hymyillen, hänen tapansa puhua, ja se kemia, vaikkei kumpikaan mitään sanoisikaan. Se kemia, mikä meidän välillä on, vaikka molemmat seisoisivat hiljaa, vierekkäin! En voi ymmärtää, miten hänen kanssaan tunnen jotain niin paljon enemmän, kuin kenenkään muun kanssa.
Minut saa sekaisin myös pitkä katsekontakti, vaikka välillä saatankin ujostella ja kääntää katseen ensin pois. Mutta minut siis on saanut jo sekaisin lyhyempikin katsekontakti, se miten molemmat katsovat vähän hymyillen, hieman ujosti, toisiaan hetken silmiin, molemmat kääntävät päänsä pois, mutta tuntuu että molemmat ajattelevat samaa :)- Kuin
"me". Missä työpaikkamme onkaan? :))
- työpaikka on
Kuin kirjoitti:
"me". Missä työpaikkamme onkaan? :))
täällä Etelä-Suomessa ;)
- kirjoitit
myös "meistä", voi kuinka meitä on monia samassa tilanteessa :)
- Sittenhän
työpaikka on kirjoitti:
täällä Etelä-Suomessa ;)
Meidän on pakko olla samassa paikassa töissä... Nähdäänkö ensiviikolla?
- nähdä myöskin ensviikolla
Sittenhän kirjoitti:
Meidän on pakko olla samassa paikassa töissä... Nähdäänkö ensiviikolla?
töissä... Ainakin toivottasti:) no mutta, minkä alan työpaikassa olet? Vaikka ei täältä kuitenkaan sitä samaa ihmistä löydy :( mut silti voi kysyä aina!
- me***
nähdä myöskin ensviikolla kirjoitti:
töissä... Ainakin toivottasti:) no mutta, minkä alan työpaikassa olet? Vaikka ei täältä kuitenkaan sitä samaa ihmistä löydy :( mut silti voi kysyä aina!
lastauslaiturilla? :))
- siellä tavata
me*** kirjoitti:
Ihan erilaiset työt kyseessä ;)
- kylmässä pitäis neito
me*** kirjoitti:
paran tavata näillä pakkasilla.Kyllä ihan siisti ja lämmin sisätyö;) Tai miten se nyt meni?
- näinhän se on
kylmässä pitäis neito kirjoitti:
paran tavata näillä pakkasilla.Kyllä ihan siisti ja lämmin sisätyö;) Tai miten se nyt meni?
Lämmin sisätyö sen olla pitää!
- petturiksi. Väittää vielä ole-
vansa luotettava ja ehkä jollekin onkin, mutta minua kohtaan ala-arvoinen. Tällaista naista en halua enää edes nähdä.
- mimmmeli
...tuo menee. Minä itse ihastuin naiseen, joka oli samankaltainen kuin minä luonteeltaan; "tuiskahteleva", räväkkä, temperamenttinen, ulkoisesti kasvoiltaan kaunis, suoraan sanottuna suloinen niin silmiltään kuin hymyltään, sellainen pikkutyttömäinen mutta samalla naisellinen, ei kuitenkaan tässä tapauksessa ainakaan edes mikään urheilullinen (menetti merkityksensä kun tämä nainen muuten oli niin symppis) Hänellä pehmeät huulet ja kosketus sekä katse, joka vei jalat alta.
Kävi sitten kuitenkin niin, että hän säikähti omia tunteitaan osaltaan (on siis naimisissa joo) oli kertonut minulle mitä tuntee ja minä hänelle, alkoi etääntyminen emmekä pystyneet enää puhumaan mistään. Nyt yritetään pysyä kavereina ja ihan syystä kyllä kun on siis varattu (ja ymmärränkin tämän). Minä sain kovemman kolauksen ja päätin, etten taatusti enää luota kehenkään joka sanoo välittävänsä ja jolle kerron syvimpiä tunteitani... - mimmmeli
mimmmeli kirjoitti:
...tuo menee. Minä itse ihastuin naiseen, joka oli samankaltainen kuin minä luonteeltaan; "tuiskahteleva", räväkkä, temperamenttinen, ulkoisesti kasvoiltaan kaunis, suoraan sanottuna suloinen niin silmiltään kuin hymyltään, sellainen pikkutyttömäinen mutta samalla naisellinen, ei kuitenkaan tässä tapauksessa ainakaan edes mikään urheilullinen (menetti merkityksensä kun tämä nainen muuten oli niin symppis) Hänellä pehmeät huulet ja kosketus sekä katse, joka vei jalat alta.
Kävi sitten kuitenkin niin, että hän säikähti omia tunteitaan osaltaan (on siis naimisissa joo) oli kertonut minulle mitä tuntee ja minä hänelle, alkoi etääntyminen emmekä pystyneet enää puhumaan mistään. Nyt yritetään pysyä kavereina ja ihan syystä kyllä kun on siis varattu (ja ymmärränkin tämän). Minä sain kovemman kolauksen ja päätin, etten taatusti enää luota kehenkään joka sanoo välittävänsä ja jolle kerron syvimpiä tunteitani......et minkälainen käytös saa sut sekaisin.. Eikä ulkosesti minkälainen. En osaa näköjään lukea.
Mut siis sellanen käytös naiselta, et se katsoo sellasel ilmeel et näkee "kaiken läpi" sanomatta sanaakaan, hymy on ujo mutta samalla niin haluttavan söpö et ei voi olla pitämättä- tulee tunne, et on pakko saada koskea... Hirveen vaikee pukea sanoiks. Se kemia, ku toinen on lähellä ja tekis mieli vaan tehdä toiselle hyvää, suudella ja hyväillä kaikin tavoin.
- ilman pienintäkään
ennakkovaroitusta vie kyllä jalat alta ja saa ajatukset sekoamaan pitkäksi aikaa. Pitää vaan yrittää vakuuttaa itselle, että se on ystävän halaus, ei mitään muuta. Järki uskoo, mutta sydän ei.
- vaan. Täytyy siihen joku jär-
kisyykin olla. Ihmisen koskemattomuus ennen kaikkea.
- joojajuu
Mua ei saa sekaisin sitten millään.
Näin on. - Seinäruusunen*
nainen joka ei pelkää
koska itse olen hiukan ujo
niin itsevarma nainen on mun makuun ....- Vaarallinen leikki
Vahva nainen syö sut välipalaks..
- Seinäruusunen*
Vaarallinen leikki kirjoitti:
Vahva nainen syö sut välipalaks..
vaan syö katos, en kummiskaan heti, lankee halpaan. tietenkin se voi myös leikkiä, mut jos siihen rupee, niin saa maistaa omaa lääkettä.
- sut on
Seinäruusunen* kirjoitti:
vaan syö katos, en kummiskaan heti, lankee halpaan. tietenkin se voi myös leikkiä, mut jos siihen rupee, niin saa maistaa omaa lääkettä.
nielaistu! Kiitos aamupalasta... Röyh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862