Millainen käytös naiselta saa

sut sekaisin?

Siis positiivisella mielellä... millainen käyttäytyminen vie sulta jalat alta, tai tekee suuren vaikutuksen, saa ehkä jopa kiihottumaan tai tuntemaan kihelmöivää jännitystä...? Ja jos ajatellaan, että kyse on sellaisesta naisesta jota näet vaikka työsi puolesta, eli ei kyse seksikumppanista (vielä ainakaan :)

24

4308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia

Lämmin huumori, leikinlasku, elämänkokemus ja -viisaus, älykäs keskustelu...ja urheilullisuus! Etenkin nämä kaikki yhdessä persoonassa=)

Fyysisesti taas... no, esim. treenin jälkeen on otollinen hetki viedä jalat alta.

• Sadie-77

mun vastaukseni... hrrr...

Joskus pelkkä tumma katse häneltä saattaa riittää, että vatsasta nipistää.

• Milli Molli

asiassa on niin paljon sanoiksi taipumatonta.
      Mystiikkaa ja kemiaa se on.
      Mutta jos silti jotain yritän selittää niin ehkä sekaisin saava käytös on jotenkin avointa ja vilpitöntä, toinen ikään kuin pikkuisen raottaa oman sielunsa ikkunaa. Ehkä minun kohdallani sekaisin saa myös tietty herkkyyden ja vahvuuden yhdistelmä. Sen viestiminen että ihminen on herkkä mutta ei nynny.
      Kimaltavat silmät ja ihana hymy.
      Jos on kyse ihan vieraasta ihmisestä niin nämä asiat voivat olla vaikka kaupan myyjällä, sukupuolesta riippumatta, ja silloin tuntuu vaan kivalta ja mahdollisesti pikkuisen flirtiltä.
      Sitten kun alan mennä sekaisin niin kyseessä on nainen joka on noita - se on lisännyt jotain tutkimatonta silmien, hymyn ym. keitokseen. Vau!

• tästäkin

Pitkät intensiiviset katseet,koskettamien muka vahingossa, lämmin hymyily,sielun raottaminen,ihan lähelle tuleminen, puhuminen rauhallisesti ja flirttaillen, huuliini, tai rintoihini vilkaisu, omien huulten lipaisu kielellä. Tietenkin täytyy olla molemmin puolista kemiaa.

• jälleen kerran

saada sekaisin ihana nainen, jota töissä näen :) Hänessä vain on jotain, mitä ei oikein voi selittää. Hänen tapansa katsoa minua vähän ujosti, mutta hymyillen, hänen tapansa puhua, ja se kemia, vaikkei kumpikaan mitään sanoisikaan. Se kemia, mikä meidän välillä on, vaikka molemmat seisoisivat hiljaa, vierekkäin! En voi ymmärtää, miten hänen kanssaan tunnen jotain niin paljon enemmän, kuin kenenkään muun kanssa.
      Minut saa sekaisin myös pitkä katsekontakti, vaikka välillä saatankin ujostella ja kääntää katseen ensin pois. Mutta minut siis on saanut jo sekaisin lyhyempikin katsekontakti, se miten molemmat katsovat vähän hymyillen, hieman ujosti, toisiaan hetken silmiin, molemmat kääntävät päänsä pois, mutta tuntuu että molemmat ajattelevat samaa :)

• Kuin

"me". Missä työpaikkamme onkaan? :))

• työpaikka on
        Kuin kirjoitti:

"me". Missä työpaikkamme onkaan? :))

täällä Etelä-Suomessa ;)

• kirjoitit

myös "meistä", voi kuinka meitä on monia samassa tilanteessa :)

• Sittenhän
        työpaikka on kirjoitti:

täällä Etelä-Suomessa ;)

Meidän on pakko olla samassa paikassa töissä... Nähdäänkö ensiviikolla?

• nähdä myöskin ensviikolla
        Sittenhän kirjoitti:

Meidän on pakko olla samassa paikassa töissä... Nähdäänkö ensiviikolla?

töissä... Ainakin toivottasti:) no mutta, minkä alan työpaikassa olet? Vaikka ei täältä kuitenkaan sitä samaa ihmistä löydy :( mut silti voi kysyä aina!

• me***
        nähdä myöskin ensviikolla kirjoitti:

töissä... Ainakin toivottasti:) no mutta, minkä alan työpaikassa olet? Vaikka ei täältä kuitenkaan sitä samaa ihmistä löydy :( mut silti voi kysyä aina!

lastauslaiturilla? :))

• siellä tavata
        me*** kirjoitti:

Ihan erilaiset työt kyseessä ;)

• kylmässä pitäis neito
        me*** kirjoitti:

paran tavata näillä pakkasilla.Kyllä ihan siisti ja lämmin sisätyö;) Tai miten se nyt meni?

• näinhän se on
        kylmässä pitäis neito kirjoitti:

paran tavata näillä pakkasilla.Kyllä ihan siisti ja lämmin sisätyö;) Tai miten se nyt meni?

Lämmin sisätyö sen olla pitää!

• petturiksi. Väittää vielä ole-

vansa luotettava ja ehkä jollekin onkin, mutta minua kohtaan ala-arvoinen. Tällaista naista en halua enää edes nähdä.

• mimmmeli

...tuo menee. Minä itse ihastuin naiseen, joka oli samankaltainen kuin minä luonteeltaan; "tuiskahteleva", räväkkä, temperamenttinen, ulkoisesti kasvoiltaan kaunis, suoraan sanottuna suloinen niin silmiltään kuin hymyltään, sellainen pikkutyttömäinen mutta samalla naisellinen, ei kuitenkaan tässä tapauksessa ainakaan edes mikään urheilullinen (menetti merkityksensä kun tämä nainen muuten oli niin symppis) Hänellä pehmeät huulet ja kosketus sekä katse, joka vei jalat alta.

Kävi sitten kuitenkin niin, että hän säikähti omia tunteitaan osaltaan (on siis naimisissa joo) oli kertonut minulle mitä tuntee ja minä hänelle, alkoi etääntyminen emmekä pystyneet enää puhumaan mistään. Nyt yritetään pysyä kavereina ja ihan syystä kyllä kun on siis varattu (ja ymmärränkin tämän). Minä sain kovemman kolauksen ja päätin, etten taatusti enää luota kehenkään joka sanoo välittävänsä ja jolle kerron syvimpiä tunteitani...

• mimmmeli
        mimmmeli kirjoitti:

...tuo menee. Minä itse ihastuin naiseen, joka oli samankaltainen kuin minä luonteeltaan; "tuiskahteleva", räväkkä, temperamenttinen, ulkoisesti kasvoiltaan kaunis, suoraan sanottuna suloinen niin silmiltään kuin hymyltään, sellainen pikkutyttömäinen mutta samalla naisellinen, ei kuitenkaan tässä tapauksessa ainakaan edes mikään urheilullinen (menetti merkityksensä kun tämä nainen muuten oli niin symppis) Hänellä pehmeät huulet ja kosketus sekä katse, joka vei jalat alta.

Kävi sitten kuitenkin niin, että hän säikähti omia tunteitaan osaltaan (on siis naimisissa joo) oli kertonut minulle mitä tuntee ja minä hänelle, alkoi etääntyminen emmekä pystyneet enää puhumaan mistään. Nyt yritetään pysyä kavereina ja ihan syystä kyllä kun on siis varattu (ja ymmärränkin tämän). Minä sain kovemman kolauksen ja päätin, etten taatusti enää luota kehenkään joka sanoo välittävänsä ja jolle kerron syvimpiä tunteitani...

...et minkälainen käytös saa sut sekaisin.. Eikä ulkosesti minkälainen. En osaa näköjään lukea.

Mut siis sellanen käytös naiselta, et se katsoo sellasel ilmeel et näkee "kaiken läpi" sanomatta sanaakaan, hymy on ujo mutta samalla niin haluttavan söpö et ei voi olla pitämättä- tulee tunne, et on pakko saada koskea... Hirveen vaikee pukea sanoiks. Se kemia, ku toinen on lähellä ja tekis mieli vaan tehdä toiselle hyvää, suudella ja hyväillä kaikin tavoin.

• ilman pienintäkään

ennakkovaroitusta vie kyllä jalat alta ja saa ajatukset sekoamaan pitkäksi aikaa. Pitää vaan yrittää vakuuttaa itselle, että se on ystävän halaus, ei mitään muuta. Järki uskoo, mutta sydän ei.

• vaan. Täytyy siihen joku jär-

kisyykin olla. Ihmisen koskemattomuus ennen kaikkea.

• joojajuu

Mua ei saa sekaisin sitten millään.
      Näin on.

• Seinäruusunen*

nainen joka ei pelkää

koska itse olen hiukan ujo

niin itsevarma nainen on mun makuun ....

• Vaarallinen leikki

Vahva nainen syö sut välipalaks..

• Seinäruusunen*
        Vaarallinen leikki kirjoitti:

Vahva nainen syö sut välipalaks..

vaan syö katos, en kummiskaan heti, lankee halpaan. tietenkin se voi myös leikkiä, mut jos siihen rupee, niin saa maistaa omaa lääkettä.

• sut on
        Seinäruusunen* kirjoitti:

vaan syö katos, en kummiskaan heti, lankee halpaan. tietenkin se voi myös leikkiä, mut jos siihen rupee, niin saa maistaa omaa lääkettä.

nielaistu! Kiitos aamupalasta... Röyh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe